امروز به یک مشکل تاززه بر خوردم که بد ندیدم در اینجا مطرح کنم تا اگر کس دیگری با این مشکل برخورد داشت بدونه چگونه باید رفتار کنه
به نظر می رسه در چنین مواقعی باید خود مشتری پس از شکیبایی کردن به مدت 72 ساعت اگر پول به حسابش برگشت داده نشد به بانک مراجعه کنه و ماجرا رو پیگیری کنه هرچند ما نیز می تونید بررسی کنیم که در اون روز و ساعت مشخص آیا چنین پولی با همان میزان مشخص به حسابمون واریز شده یا نه.
--------------------------------------------------
یک مشتری با بنده تماس گرفت که سه روز پیش یک سفارش داشته و هنوز کالا به دستش نرسیده. از ایشون نام و نام خانوادگی رو خواستم، ولی اطلاعاتشون در تارنما ( سایت) درج نشده بود. ایشون فقط یک شماره پیگیری مربوط به درگاه بانک ملت داشتند. این پرسش رو با دیگر دوستان مطرح کردم و راه حل ها رو به این صورت ارائه کردند. در زیر گفتگوهای انجام شده رو بازگویی می کنم:
در پاسخ: