رفتن به مطلب

تخته امتیازات

  1. دانوش

    دانوش

    مدیر کل


    • امتیاز

      2

    • تعداد ارسال ها

      5141


  2. B.A.H.M.A.N

    B.A.H.M.A.N

    همکار پرستا


    • امتیاز

      2

    • تعداد ارسال ها

      3726


  3. fmmajd

    fmmajd

    عضو انجمن


    • امتیاز

      2

    • تعداد ارسال ها

      357


  4. Kiana Vafaei

    Kiana Vafaei

    همکار پرستا


    • امتیاز

      2

    • تعداد ارسال ها

      515


مطالب محبوب

در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در 01/23/18 در همه بخش ها

  1. دوستانی که ماژول های پیش فرض پرستا رو در لیست ماژول هاشون ندارند میتونن از اینجا دانلود و از منو ماژول ها >> ماژول ها، آپلود و نصب کنند. لینک بلاگ: دانلود تمامی ماژول های پرستاشاپ بصورت آفلاین ماژول لیست علاقه مندی ها: blockwishlist.zip ماژول وفاداری: loyalty.zip (توضیحی مختصر در مورد ماژول وفاداری) ماژول mailealert: mailalerts.zip ماژول Favorite Products: favoriteproducts.zip ماژول نظرات: productcomments.zip ماژول پرداخت در محل: cashondelivery.zip ماژول چک: cheque.zip ماژول فیش بانکی: bankwire.zip ماژول google sitemap: gsitemap.zip ماژول google analytic api: gapi.zip ماژول google analytics: ganalytics.zip ماژول بخش فیدهای RSS: blockrss.zip ماژول خوراک RSS محصولات: feeder.zip ماژول ویرایشگر: (بعد از نصب در صورتی که نیاز به بروزرسانی داشت، آپدیت کنید) editorial.zip جستجوی لایه ای: blocklayered.zip ***************************************ماژول های کمکی ماژول ship2pay (برای تنظیمات پرداخت برای حامل ها) shiptopay.zip ماژول watermark تصاویر محصول: watermark.zip ماژول بازسازی تصاویر محصولات: imageregenerator.zip در صورتی که ماژول های دیگه ای هم ندارید اعلام کنید تا آپلود بشه.
    1 امتیاز
  2. با استفاده از این ماژول میتوانید تعیین کنید که با خرید هر محصول چه میزان تخفیف در خریدهای بعدی به کاربر تعلق بگیرد. 1) Ratio (امتیاز) : به ازای چه مقدار خرید یک امتیاز تعلق بگیرد. 2) 1Point: به ازای هر یک امتیاز چه مقدار بن تخفیف ایجاد شود. 3) Validatry period of a point: تا چه مدتی امتیاز ها اعتبار داشته باشند. 4) Minimum amount in which the voucher can be used: حداقل مبلغی که میخواهید بن تخفیف حاصل از امتیاز های وفاداری برای محصول در دسترس باشد. به عنوان مثال اگر این مقدار 50.000 باشد، بن تخفیف کاربر برای مبلغ های کمتر از 50.000 بی تاثیر خواهد بود و نمیتواند از بن تخفیف برای آن محصول استفاده کند. 5) Apply taxes on the voucher: آیا میخواهید تخفیف با احتساب مالیات محصول باشد یا خیر؟ 6) Points are awarded when the order is: در چه حالتی امتیاز وفاداری به کاربر تعلق بگیرید؟ 7) Points are cancelled when the order is: در چه حالتی امیتاز وفاداری به کاربر تعلق نگیرد؟ 8) Give points on discounted products: آیا میخواید که امتیاز وفاداری به محصولاتی که دارای تخفیف هستند هم اعمال شود؟ 9)Vouchers created by the loyalty system can be used in the following categories: شاخه هایی که میخواهید به آن بن تخفیف تعلق بگیرد را انتخاب کنید. در این ماژول امتیاز وفاداری به همه محصولات و شاخه ها تعلق میگیرد و انتخاب شاخه ها برای بن های تخفیف هستند.
    1 امتیاز
  3. دوست عزیز مشکلات هاست شما را فقط هاست شما میتواند رفع نماید .ما به تنظیمات و کانفیگ هاست شما دسترسی نداریم و مسلما هاست را نیز از ما خریداری نکرده اید . انتظار بی جا و بی موردی دارید . یاد بگیریم کمی توقعات منطقی داشته باشیم .به مواردی که میفرمایید فقط مسئولین شرکتی که از آنها هاست خریداری کرده اید دسترسی دارند و فقط ایشان میتوانند این شکل مشکلات را رفع نمایند . موفق و پیروز باشید
    1 امتیاز
  4. من واقعا با دیدن عنوانی که برای این پست انتخاب شده، حس کردم اشتباهی صورت گرفته. من سه سال پیش با خرید قالب و تعدادی ماژول از ipresta فروشگاهم را راه انداختم. به جرات میتونم بگم در طول حداقل 8 سالی که توی نت کار وبمستری، امنیت، مارکتینگ و ... کردم. هیچ تیم پشتیبانی قویتر و پاسخگوتر از تیم پشتیبانی ipresta ندیدم. بنده نه نسبتی با افراد این تیم دارم نه رفاقتی و نه حسابی، اما حرف حق را باید زد. در طول این سه سال انواع درخواستها را از تیم پشتیبانی داشتم حتی درخواستهایی که شامل پشتیبانی نمیشده، و تمام درخواستهای من ظرف کمتر از 24 ساعت انجام شده و مشکلاتم حل شده. مساله ای که بعضی از دوستان دارند اینه که نمیخان هیچ زحمتی به خودشون بدن و برای پیش پا افتاده ترین مسائل هم میخان از پشتیبانی استفاده کنند، چون متاسفانه ما ایرانیها وقتی به یکی پولی میدیم معتقدیم که باید طرف چند برابرش واسمون کار کنه، واسه همین اگه مشکلی هم نداشته باشیم شروع میکنیم به ایراد گرفتن و نق زدن الکی چون حس میکنیم طرف پول یامفت گرفته. به هر حال من بازم تاکید میکنم که یکی از شانسهایی که آوردم راه اندازی فروشگاهم با پرستاشاپ و آشنایی با تیم ipresta بوده. به کسایی هم که میگن من از طرف خودشون اومدم و دارم تعریف میکنم باید عرض کنم که این آدرس وبسایت منه : https://payanname.info اگه دوست داشتن میتونم از تک تک تیکتها و پاسخهایی هم که داشتم براشون اسکرین شات بگیرم و بفرستم.
    1 امتیاز
  5. این کاملا طبیعی هست دوست من ، قرار نیست هر کدوممون به یک مشکلی برخورد کردیم ، آن را به پشتیبانی ضعیف ربط بدیم ، کدام تیم پشتیبانی در ایران قویتر از پرستاشاپ هست ؟ اصلا کدام تیم پشتیبانی در ایران پشتیبانی میکنه ؟ مسلما شما تحقیق کردین و پرستاشاپ رو انتخاب نمودین ، وگرنه میرفتین سمت مجنتو یا اوپن کارت . برخی از مشکلات هستند که نیاز به زمان برای رفع شدن دارن ، برخی از مشکلات پیدا کردن دلیلشون سخته و زمان بر . متاسفانه مشتریانی هستند که برای مثال یک سال از خدمات ما استفاده میکنند ، صد ها تیکت و صد ها مشکلشون رفع میشه ، خدای نکرده یک مشکل جرئی براشون پیش میاد کل سابقه پشتیبانی و خدماتی که گرفتن رو نادیده میگیرن و صرفا به خاطر همون مشکل آخری ، تیم پشتیبانی رو میکوبن و همه جا تاپیک میزنن که پشتیبانی ضعیفه . این کاملا یک ضد حال و یک انرژی منفی برای افرادی هست که تلاش میکنن خدماتشون رو هر روز بهتر کنن . موردی که میفرمایین که پول گرفته بشه و فروشگاه رو بیمه کنیم و پشتیبانی 24 ساعته بدیم ، انجام چنین کاری در عمل نمیگم ممکن نیست ولی خیلی سخته و نیاز به زیرساخت های خیلی بزرگ و قوی داره ، انجام چنین کاری صرفا میتونه توسط تیم اصلی طراح و برنامه نویس یک اسکریپت انجام بشه ، چون برخی مشکلات صرفا باگ هستند و دست پشتیبان در رفع اون ها بسته هست . انجام این فرایند تنها میتونه زمانی انجام بشه که توسط یک تیم چند ده نفری انجام بشه . تیم هایی که در زمینه پرستاشاپ کار میکنند به جز یک تیم که همه میشناسن ، کاملا با هم دوست و رقابت سالم دارن ، این حرف شما که تیم های پشتیبانی پرستاشاپ با هم دشمن هستند فقط فضای پشتیبانی پرستاشاپ را در ایران خراب میکنه . در نهایت از پیشنهادات و انتقادات شما تشکر میکنم ، مسلما چند بند آخر نوشته های شما دقیقا کارهایی هست که ما شروع کرده ایم ، اما این کار بسیار زمان بر هست و کاربران و مشتریان عزیزی مثل شما باید برای رسیدن به چنین روزی کمی وضعیت رو درک کنند و کمک حال ما باشند . با تشکر
    1 امتیاز
  6. با سلام دوستان عزیز لطفاً بهترین شمارنده و آمارگیر (ایرانی یا خارجی )برای سایت های فروشگاهی معرفی نمایید.
    1 امتیاز
  7. آمارگیرها بعد از لود صفحه وارد عمل میشن و به این ترتیب تاثیری در لود سایت ندارند و فشاری به سایت وارد نمیکنند ولی نکته مهم اینجاست که آمارگیرها در سمت کاربر اجرا میشوند و ممکن است سرعت مرورگر کاربر را برای لحظات اندکی براساس قدرت سیستم کاربر کاهش بده. اگر کاربران شما سیستم های ضعیفی داشته باشند به کار بردن دو آمارگیر میتونه سایت رو براشون کند کنه Sent from my Xperia using Tapatalk pro
    1 امتیاز
  8. سلامممنون آقای نجفی میشه از هر دو سیستم هم استفاده کزد ؟تداخلی ایجاد نیمکنه یا باعث کاهش شرعت لود نمیشه ؟ گرچه من آقاینجفی نیستم ولی دانسته های خودمو میگمبه طور کلی اسکریپت های آمارگیر باعث افزایش فشار به سایت میشن. که نتیجه اش کاهش سرعت لوده. ولی وقتی مثلا فقط یه آمارگیر دیگه اضافه میشه، تاثیرش خیلی زیاد نیست و با تقریب خیلی خوبی میشه گفت دو تا آمارگیر با هم مشکل به وجود نمیارن. مشکل فقط وقتیه که چندین اسکریپت روی سایتی با تعداد بازدید همزمان فوق العاده بالا باشن که اون موقع باید یه کاریش کرد
    1 امتیاز
  9. اینکه کاربر تعداد بازدید کننده رو ببینه و اعتماد سازی می شه فکری هست که توی وبلاگها مرسوم بوده اطلاع رسانی صحیح و تبلیغات در حال حاضر اعتماد سازی می کنه، البته منظور از اطلاع رسانی به چالش کشیدن سایر فروشگاه ها نیست، گیج نشدن کاربر در استفاده از قسمتهای مختلف سایت و.... هست
    1 امتیاز
  10. سلام دوست عزیر واسه اعتماد سازی و شفاف سازی برای اعضاء می میخوام استفاده کنم که تعداد بازدید هارو اعضا بتونن ببنن گرچه احتمالا خیلیا اعتقاد دارن این موضوع درست نیست، ولی به هرحال در جواب شما:با گوگل آنالیتیکز نمیشه نشون بدید. مگر اینکه یه گشتی تو اینترنت بزنید شاید یکی یه ابزار واسش نوشته باشه که بعیده. ولی histats یه عکسی مثل نمودار وبگذر میذاره، یه عددم کنارش مینویسه که تعداد ویزیت هاس. اگر خیلی اصرار دارید به این قابلیت از این یکی آمارگیر استفاده کنید. کلا هم آمارگیر خارجی که مثل بگذر یه جدول با آمار بده نیست. دلیلشم غیر حرفه ای بودن این کاره. وبگذر هم که افتضاحه. بنابراین ظاهرا بهترین راه همون آمارگیر دومه که گفتم که آمارگیر خیلی خوبی هم هست.
    1 امتیاز
  11. به نظر من بهتر و کامل تر از گوگل آنالایتیک آمارگیری وجود نداره Sent from my Xperia using Tapatalk pro
    1 امتیاز
×
×
  • اضافه کردن...