رفتن به مطلب

تخته امتیازات

  1. admin

    admin

    مدیر کل


    • امتیاز

      5

    • تعداد ارسال ها

      5,546


  2. 814ck

    814ck

    عضو انجمن


    • امتیاز

      2

    • تعداد ارسال ها

      16


  3. rubies

    rubies

    عضو انجمن


    • امتیاز

      2

    • تعداد ارسال ها

      4


  4. ramtin2025

    ramtin2025

    همکار پرستا


    • امتیاز

      1

    • تعداد ارسال ها

      3,355


مطالب محبوب

در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در ۱۸/۱۲/۱۵ در پست ها

  1. با سلام میخوام وقتی کاربر روی دکمه های + - در سبد خرید کلیک میکنه،مقدار کالا بر اساس Min qty اون کالا تغییر کنه مثلا اگر Min qty یک کالا 2 باشه، با زدن + یا -، 2 عدد به مقدار اون کالا در سبد خرید اضافه یا کم بشه یه تاپیک هم در همین زمینه دیدم به جواب هم رسیدن ولی نفهمیدم چکار کردن دقیقا کجا اون کد هارو اضاف کردن لینک ممنون میشم راهنمایی کنید files.zip الان با تغییر دو خط 581 و 684 به qty = 0.5; در فایل cart-summary.js مقدار + - در سبد خرید 0.5 اضاف و کم میکنه
    1 امتیاز
  2. مشکل بعدیم با نصب افزونه iOptimizeBO_V1.1.zip حل شد
    1 امتیاز
  3. بسیار بسیار سپاسگزارم فقط چرا در قسمت مدیریت فروشگاه، سایت خیلی کند هست حتی از روی سیستم لوکال
    1 امتیاز
  4. بهترین راه تماس با مشتریانی است که سبدهای خریدشون رو ناتمام رها کردم. می تونید رندوم با چندتاشون تماس بگیرید و دلیلش رو سوال کنید
    1 امتیاز
  5. اگر به بخش مدیریت دسترسی دارید از بخش "تنظیمات - سئو و URL ها" می تونید آدرس فروشگاه رو عوض کنید اگر به بخش مدیریت دسترسی ندارید از دیتابیس جدول ps_shop_url رو پیدا کنید و در اونجا آدرس سایت/آی پی رو تغییر بدید
    1 امتیاز
  6. کلیه مشکلات با کمترین تغییرات حل شد اضافه به سبد خلاصه پرداخت تاریخچه سفارشات بک آفیس ایمیل ارسالی به کاربر ReedMe.txt فکر نکنم نیاز به توضیح خاصی داشته باشه فقط دو فایل product.tpl و product.js بسته به نیازتون باید تغییر داده بشه کدها جوری هست که میتونین در یه شاخه با افزایش استپ 0.5 کالا قرار بدین در یه شاخه 0.1 در یه شاخه 1 یا 2 یا هر عددی که لازم دارین
    1 امتیاز
  7. پرستاشاپ، یک نرم افزار، یک جامعه کاربری عظیم، یک اکوسیستم دیگر بر کسی پوشیده نیست که پرستاشاپ در تمام دنیا فراتر از فقط یک نرم افزار فروشگاه ساز است. پرستاشاپ یک راهکار تجارت الکترونیک با جامعه کاربری 1 میلیون نفری و به عنوان یک اکو سیستم در حال ادامه فعالیت خود و رشد روز افزون می باشد. هم اکنون پرستاشاپ بیش از 120 کارمند رسمی در فرانسه، اروپا و آمریکا دارد. همچنین توسعه دهنده ها، فری-لنس ها، بومی کننده ها و مترجمین، نماینده ها و آژانس ها، سفیران پرستاشاپ و ... در کنار این 120 نفر در حال کمک به رشد و توسعه تجارت الکترونیک بر پایه پرستاشاپ هستند و این سیستم موفقیت خود را مدیون آن هاست. نماینده پرمیوم پرستاشاپ چیست؟ پرستاشاپ با افراد، تیم ها و شرکت های مختلف جهان سطوح مختلفی از انواع همکاری های صنعتی، تجاری و غیر تجاری را دارد. سطح نمایندگی پرمیوم پرستاشاپ بالاترین سطح همکاری بین پرستاشاپ و شرکت نماینده می باشد که در آن نه تنها همکاری های تجاری و غیر تجاری بین دو شرکت انجام می گیرد، بلکه نماینده پرمیوم وظایفی فراتر از سایر نمایندگان داراست. نماینده پرمیوم به نوعی معرف، مبلغ و حامی توسعه پرستاشاپ و چشم اندازهای آن در کشور و منطقه خود می باشد که هدف اصلی آن کمک به توسعه تجارت الکترونیک بر پایه پرستاشاپ برای مردم خود بوده و جامعه کاربری پرستاشاپ را در منطقه هدایت می کند. فقط تعداد انگشت شماری نماینده پرمیوم پرستاشاپ در کل دنیا وجود دارند. در هر کشور تنها یک نماینده پرمیوم می تواند وجود داشته باشد که وظایف این نوع نمایندگی را در ادامه مطلب می توانید مطالعه کنید. هدف از نمایندگی پرمیوم در یک کشور، هدایت جامعه کاربری پرستاشاپ آن کشور شامل نماینده ها، همکاران تجاری، کاربران، توسعه دهندگان، همیاران و مترجمین به شکل صحیح و در مسیر توسعه تجارت الکترونیک می باشد. با توجه به این که پرستاشاپ تحت قوانین اروپایی اداره می شود، دریافت این نمایندگی فقط با دارا بودن فاکتورهایی مثل تخصص، تجربه، روحیه همکاری واقعی و احترام به قوانین کپی رایت ممکن است و آی پرستا موفق شد تمام این فاکتورها را اثبات کرده و این نمایندگی را دریافت کند. هم اکنون آی پرستا به عنوان نماینده پرمیوم انحصاری پرستاشاپ در ایران، فصل جدیدی از توسعه تجارت الکترونیک را آغاز می کند. زین پس فعالیت های پرستاشاپ در ایران رسمی تر، قانونی تر، منظم تر، با برنامه ریزی بهتر و اصولی تر پیش برده خواهد شد و آی پرستا به نمایندگی از پرستاشاپ فرانسه مسئول رسیدگی به امور پرستاشاپ در ایران خواهد بود. آی پرستا به عنوان نمایندگی پرمیوم پرستاشاپ چه وظایفی را بر عهده دارد؟ آی پرستا 6 سال پیش، از ابتدای فعالیت خود با هدف کمک به رشد و توسعه کسب و کارهای اینترنتی و تجارت الکترونیک ایران پا به میدان گذاشت و از همان زمان به طور مستقیم و مداوم با تیم پرستاشاپ اصلی در ارتباط بود. در آن زمان فضای آشفته تجارت الکترونیک ایران و نا آشنا بودن مردم با آن بر همگان روشن بود. آی پرستا با شروع بومی سازی پرستاشاپ برای کاربران ایرانی و کمک و پشتیبانی آن ها برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود و همچنین ترویج فرهنگ تجارت الکترونیک و افزایش سرعت مبادلات با استفاده از بستر اینترنت، تکمیل ترجمه پرستاشاپ برای زبان فارسی و کمک به پرستاشاپ برای انتقال سیستم ترجمه به Crowdin و همکاری در سایر بخش های پرستاشاپ به کار خود ادامه داد و امروزه بالغ بر 5000 فروشگاه اینترنتی پرستاشاپی در ایران را پشتیبانی می کند. حال با عنوان نماینده پرمیوم پرستاشاپ، وظایف جدیدی همچون: تبلیغ، ترویج و توسعه بیش از پیش پرستاشاپ در ایران ارتباط موثر تر با کاربران پرستاشاپ در منطقه مدیریت و ساماندهی نمایندگی ها و آژانس ها در ایران مدیریت و ساماندهی سفیران پرستاشاپ ایران مدیریت و ساماندهی فعالان حوزه پرستاشاپ در ایران مدیریت و ساماندهی متقاضیان همکاری با پرستاشاپ ایران تایید، مدیریت و ارتباط با متقاضیان نمایندگی سطوع برنزی تا پلاتینیوم پرستاشاپ در ایران عقد قرارداد برای ارائه نمایندگی سطوح مختلف پرستاشاپ برای ایران آموزش نیروهای نمایندگان سطوح مختلف در ایران آموزش توسعه دهنده پرستاشاپ آموزش کاربران پرستاشاپ ارائه بسته های آموزشی پرستاشاپ (توسعه دهنده/کاربر) ارائه بسته های پشتیبانی فنی پرستاشاپ ارائه خدمات توسعه، طراحی و شخصی سازی پرستاشاپ بازاریابی، مدیریت، ساماندهی و عقد قرارداد با شرکت ها، مجموعه ها، سازمان ها و ارگان ها برای همکاری با پرستاشاپ ایران ارائه و طراحی ماژول های کاربردی پرستاشاپ فرآهم کردن دسترسی به ماژول ها و قالب های با کیفیت اددانز برای کاربران ایرانی ارائه ماژول ها، قالب ها و خدمات آی پرستا به کاربران خارجی پرستاشاپ مدیریت، راهنمایی، ساماندهی و هدایت سرمایه گذارهای خارجی و شرکای تجاری خارج از ایران پرستاشاپ برای ورود به بازار ایران مدیریت، ساماندهی و عقد قرارداد با متقاضیان خارجی راه اندازی کسب و کار پرستاشاپی در بازار ایران مدیریت و برگزاری رویدادها، میت آپ ها و گردهمایی های پرستاشاپ در ایران مدیریت و ارسال خبرنامه ماهانه پرستاشاپ برای ایران مدیریت و ارسال مطالب فارسی در بخش بلاگ پرستاشاپ و آی پرستا مدیریت ترجمه پرستاشاپ برای زبان فارسی مدیریت، اصلاح و توسعه بومی سازی پرستاشاپ برای زبان فارسی و زبان های راست چین مدیریت ترجمه مستندات و راهنمای پرستاشاپ برای زبان فارسی شرکت در اجلاس سالانه نمایندگان پرستاشاپ در پاریس شرکت در نمایشگاه های مرتبط با تجارت الکترونیک در ایران با نام پرستاشاپ شرکت در نمایشگاه های مرتبط با تجارت الکترونیک در سایر کشورها با نام پرستاشاپ یا در غرفه پرستاشاپ حفظ حقوق مادی و معنوی برند پرستاشاپ در ایران پیگیری امور حقوقی و قانونی پرستاشاپ در ایران و سایر وظایفی که در پست های بعدی به اطلاع شما دوستان خواهد رسید... به وظایف آی پرستا اضافه شده اند. چگونه از صحت نمایندگی آی پرستا به عنوان نماینده پرمیوم پرستاشاپ مطلع شویم؟ در صورت تمایل به اطلاع از صحت اعتبار آی پرستا به عنوان نماینده پرمیوم پرستاشاپ در ایران و مطالعه توضیحات میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید: https://www.prestashop.com/en/experts/web-agencies/ipresta همچنین برای مشاهده لیست سایر نمایندگان پرستاشاپ در دنیا می توانید به این صفحه مراجعه کنید: https://www.prestashop.com/en/experts چطور می توان نماینده پرستاشاپ در ایران شد؟ در صورت تمایل به اخذ نمایندگی رسمی سطوح برنزی تا پلاتینیوم پرستاشاپ در ایران می توانید با آی پرستا از طریق ارسال ایمیل و یا تماس با شماره بخش بین الملل شرکت تجارت پایا الکترونیک پارس در ارتباط باشید. به زودی مقاله ای برای شرح جزییات اخذ نمایندگی پرستاشاپ در ایران در بلاگ آی پرستا درج خواهد شد. شرایط عمومی اخذ نمایندگی پرستاشاپ در ایران: آشنایی کامل با پرستاشاپ تخصص در زمینه کار و توسعه پرستاشاپ آشنایی به تکنولوژی ها و زبان های برنامه نویسی مرتبط آشنایی و سابقه کار در حوزه وب پایبندی به قوانین کپی رایت داخلی ایران و قوانین بین المللی پایبندی به اصول اخلاقی و حرفه ای سایر مقررات، ضوابط و شرایط متعاقبا در یک مقاله تکمیلی اعلام خواهد شد چه افرادی یا تیم ها، شرکت ها، سازمان ها و تجاری می توانند درخواست نمایندگی داشته باشند؟ اطلاعات تکمیلی در این باره به زودی اعلام خواهد شد اما به طور کلی طراحان و توسعه دهندگان پرستاشاپ، فعالان حوزه میزبانی وب، فعالان حوزه سئو و برندینگ و ... می توانند درخواست اخذ نمایندگی داشته باشند. همچنین مزایای اخذ نمایندگی سطوح مختلف پرستاشاپ نیز در مقاله تکمیلی اطلاع رسانی خواهد شد. اقدامات بعدی آی پرستا چیست؟ آی پرستا برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت زیادی پیش رو دارد. در ابتدای کار به عنوان نماینده پرمیوم پرستاشاپ در ایران آی پرستا: اخذ این عنوان نمایندگی را به کاربران ایران و جهان پرستاشاپ معرفی و اطلاع رسانی خواهد کرد اولین خبرنامه رسمی پرستاشاپ را به زبان فارسی برای کاربران ایران ارسال خواهد کرد بستر مناسب جهت سرمایه گذاری متقاضیان برای ورود و راه اندازی کسب و کار اینترنتی در ایران را آماده خواهد کرد بستر مناسب برای ارائه نمایندگی سطوح مختلف پرستاشاپ در ایران را آماده خواهد کرد فعالان حوزه پرستاشاپ را مدیریت و ساماندهی خواهد کرد اولین میت آپ پرستاشاپ را در ایران برگزار خواهد کرد و سایر فعالیت هایی که متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد منتظر خبرهای خوب آی پرستا باشید! با آرزوی موفقیت و سربلندی برای یکایک شما همراهان عزیز آی پرستا تیم پرستاشاپ فارسی شرکت تجارت پایا الکترونیک پارس دی ماه 1396 لینک خبر در بلاگ آی پرستا: https://goo.gl/kpEy6A
    1 امتیاز
  8. سلام به همه پرستاشاپی های عزیز همانطور که احتمالا مطلع هستید کانال پرستاشاپ فارسی مدتی هست که راه اندازی شده و در حال فعالیت است. با توجه به اینکه پیشرفت فروشگاههای پرستاشاپی هدف اصلی ماست ، گروه "فروشگاههای پرستاشاپی" را در تلگرام راه اندازی کردیم تا شما عزیزان بتوانید از تجربیات و همفکری یکدیگر برای پیشرفت فروشگاههای اینترنتی خود بهره ببرید. امیدوارم ایجاد این فضا گام مثبتی برای توسعه کار شما باشد. کانال تلگرام پرستاشاپ فارسی : https://telegram.me/ipresta لینک عضویت در گروه " فروشگاههای پرستاشاپی" : http://bit.ly/iprestaTELEGRM موفق و سربلند باشید
    1 امتیاز
  9. http://ipresta.ir/img/dmt/dmtblog/content/23.jpg سلام به تمامی دوستان و همراهان گرامی خبر خیلی خوبی براتون دارم! به زودی سایت آی پرستا شامل بخش های انجمن، بازارچه، سیستم تیکت و ... از سرور مجازی به سرور اختصاصی انتقال پیدا میکند. چرا چنین تصمیمی گرفته شد؟ تیم پرستاشاپ فارسی همواره بحث پشتیبانی خود را در اولویت بالاتری نسبت به فروش قرار داده. این موضوع را میتوان در ارائه نسخه های متعدد، آموزش کاربران مبتدی و راهنمایی کاربران حرفه ای، پاسخ گویی تلفنی، پشتیبانی بخش تیکت، پشتیبانی مشتریان حضوری و ... مشاهده کرد. این در حالی است که هزینه های سرور اختصاصی به مراتب بیشتر از سرور مجازی و اشتراکی می باشد. سایت پرستاشاپ فارسی در ابتدای فعالیت خود روی هاست های اشتراکی پرقدرت بود که پس از مدتی بخاطر افزایش بازدید و مصرف منابع سرور به سرور مجازی انتقال پیدا کرد. حالا با توجه به موارد زیر تصمیم به انتقال سرور مجازی به سرور اختصاصی گرفتیم: افزایش بازدید سایت توسعه فعالیت های سایت راه اندازی بخش های جدید و ... این تصمیم چه تاثیری در روند کار آی پرستا دارد؟ با این کار علاوه بر موارد بالا، کاربران پرستاشاپ فارسی سطح افزایش کیفیت خدمات را به خوبی احساس خواهند کرد. چرا که: سرعت سرور بسیار بیشتر خواهد شد قطعی (داونی) سایت به طور قابل ملاحظه ای پایین خواهد آمد در ساعاتی از روز که بازدید بیش از اندازه بالا می رود سرعت لود کند نخواهد شد سرعت کار کاربران در بخش های مختلف همچون تیکت، انجمن و بخش نظرات بالاتر خواهد رفت چه تغییراتی در سرور جدید به وجود آمده؟ با توجه به تغییرات سخت افزاری سرور جدید بازدهی سایت پرستاشاپ فارسی بالاتر خواهد رفت. برخی از این تفاوت ها و میزان تاثیر گذاری آن ها را بررسی می کنیم: تغییر هارد سرور از H.D.D با سرعت حدود 50MB/s به SSD با سرعت حدود 400MB/s = بازدهی +800% تغییر CPU سرور از 2 هسته 2Ghz به 16 هسته 2.26Ghz = بازدهی +904% تغییر رم سرور از 4GB به 32GB = بازدهی +800% پهنای باند سرور از 10Mb به 100Mb = بازدهی +1000% ترافیک ماهانه سرور از 405GB به 3TB = بازدهی +740.74% با توجه به تغییرات سخت افزاری بالا نتیجه بالا رفتن سرعت عملکرد بخش های مختلف سایت خواهد بود همچنین جهت انتقال اطلاعات به سرور جدید و تست عملکرد و خطایابی، در تاریخ 29 و 30 دی ماه 1394 ممکن است بخش های مختلف سایت آی پرستا با اختلال مواجه باشد. امیدواریم این تغییر باعث رضایت هرچه بیشتر کاربران دوست داشتنی پرستاشاپ فارسی شده و بتوانیم هر روز در جهت ارتقای سطح کیفیت خدمات خود گام برداریم. با تشکر از صبر و بردباری شما تیم پرستاشاپ فارسی
    1 امتیاز
  10. با درود فراوان خدمت کاربران عزیز پرستاشاپ فارسی در راستای یکسان سازی رابط کاربری سایت های پرستاشاپ فارسی، نسخه جدید بازارچه پرستاشاپ (http://bazaar.ipresta.ir) آماده استفاده شده و میتوانید از آن بهره مند شوید پیش تر نیز بخش های صفحه اصلی سایت (http://ipresta.ir) و همچنین سیستم تیکت و پشتیبانی سایت (http://ipresta.ir/support) یکسان سازی شده بودند به زودی نسخه جدید انجمن نیز آماده خواهد شد. با توجه به این که نسخه جدید بازارچه پرستاشاپ فارسی به تازگی راه اندازی شده ممکن است مشکلاتی را مشاهده کنید که به مرور رفع خواهند شد. پیروز و سربلند باشید مهرشاد ذاکریان تیم پرستاشاپ فارسی
    1 امتیاز
×
×
  • اضافه کردن...