سلام مجدد ممنون از توضیحات خوبی که دادی مهدی جان تو سایتهای داخلی که مطلبی در این زمینه پیدا نکردم (البته شایدم خوب نگشتم) ولی با توجه به توضیحاتی که توی چند سایت خارجی خوندم : کلمات کلیدی رو تقریبا همه میشناسن و استفاده میکنند و برداشت درستی از اون دارند پس توضیحی در موردش نمیدم اما برچسب ها رو اغلب این سایتها نوعی دسته بندی میدونند و برای استفاده از اون محدودیت قائل میشن. مثلا کلا 30 یا 40 برچسب در سایت قرار داده میشه. به عنوان مثال فرض کنید بنده فروشگاه عطر و ادکلن دارم و شاخه های فروشگاه من بر اساس برند ادکلن ها طراحی شده است. محصولی از برند1 وجود داره که در اون از اسانس گل مریم استفاده شده و همچنین چند محصول از برندهای دیگه هم از این اسانس استفاده کردند. پس من باید برچسب "اسانس گل مریم" رو برای همه اونها استفاده کنم و مشتری میتونه با کلیک روی اون برچسب، همه این محصولات رو ببینه. یا فرض کنید که فروشگاه لپ تاپ دارم و شاخه ها بر اساس تولیدکننده ها طراحی شده (asus,apple,dell,...) . ممکنه شرکت "گارانتی ویستا" از هر برند چند مدل رو گارانتی کرده باشه ، پس من میتونم با استفاده از برچسب اونها رو مشخص کنم تا مشتری بتونه راحت بهشون دسترسی داشته باشه البته این مطالبی که گفتم هم قطعیت نداره و ممکنه اشتباه باشه چه تعداد برچسب برای سایت مناسب است ؟ چه تعداد برچسب برای هر محصول یا مقاله مناسب است ؟ نحوه انتخاب برچسب مناسب ؟ آیا عبارت برچسب شده باید در متن مقاله یا محصول وجود داشته باشد ؟ و ... اینها سوالاتیه که جواب قطعی براشون پیدا نکردم موفق باشید