در جهت تکمیل اطلاعات این تاپیک موارد زیر رو مطرح می کنم:
سئو محصول موتورهای جستجو است. شرکت های موتور جستجو فاکتورهای رتبه بندی را توسعه می دهند و از این عوامل برای تعیین مرتبط ترین محتوا برای جستجو استفاده می کنند. با این حال، قبل از اینکه یک موتور جستجو بتواند مرتبط ترین محتوا را تعیین کند، باید آن را بخزد و فهرست کند.
خزیدن: موتورهای جستجو از خزیدن برای کشف و کشف مجدد صفحات جدید و موجود در وب استفاده می کنند. خزنده ها - همچنین به عنوان عنکبوت شناخته می شوند - از پیوندها برای کشف و کشف مجدد محتوا استفاده می کنند، به همین دلیل است که لینک سازی داخلی و بک لینک برای سئو بسیار مهم است.
نمایه سازی: موتورهای جستجو از نمایه سازی برای ذخیره محتوای وب و سپس ارائه آن از طریق نتایج جستجو استفاده می کنند. نمایه سازی پس از خزیدن اتفاق می افتد. اکثر صفحات وارد فهرست موتورهای جستجو می شوند، اما صفحات هرزنامه، مسدود شده یا تکراری به ندرت ایندکس می شوند.
هنگامی که خزیدن و نمایه سازی اتفاق افتاد، یک موتور جستجو صفحات را بر اساس عوامل رتبه بندی خود تجزیه و تحلیل می کند، مانند:
سرعت
پروفایل بک لینک
استفاده از کلمه کلیدی
سازگاری با موبایل
و بیشتر
به خاطر داشته باشید که موتورهای جستجو فاکتورهای رتبه بندی خود را منتشر نمی کنند.
بر اساس تجزیه و تحلیل موتور جستجو، محتوای شما ممکن است در نتایج جستجوی ارگانیک ظاهر شود، به این معنی که می توانید ترافیک رایگان و مرتبط را به سایت خود وارد کنید!