رفتن به مطلب

paknejad

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    36
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

آخرین بازدید کنندگان نمایه

1,708 بازدید کننده نمایه

paknejad's Achievements

عضو انجمن

عضو انجمن (3/6)

0

اعتبار در سایت

  1. دوستان کسی پاسخی نداره برای این مشکل ما؟؟
  2. paknejad

    مشکل در نصب و بارگزاری افزونه

    دوستان گرامی سلام من قصد نصب زرین پال رو بعنوان درگاه پرداخت دارم. اما پس از بارگزاری فایل zip ماژول در سایت، هیچ تغییری در تعداد ماژول های نصب شده و نصب نشده، اتفاق نمی افتد و نمی توانم ماژول را بیابم. مشکل از کجاست؟ لطفا راهنمایی کنید. نسخه پرستاشاپ من 1.6.1.6 هست.
  3. paknejad

    ارور DbQuery.php

    با هاست تماس گرفتم. گفتند نسخه PHP رو به 5.6 تغییر دادن و همه چی اوکی شد.
  4. paknejad

    ارور DbQuery.php

    دوستان سلام من اخیرا کل محتوای سایت رو از بکاپ های قبلی که لود میشدند، همراه با دیتابیس به هاست انتقال دادم، اما علی رغم تلاش مکرر و فراون، ارور زیر رو میاره. لطفا راهنمایی کنید. Fatal error: Uncaught Error: [] operator not supported for strings in /home/banehori/public_html/classes/db/DbQuery.php:96 Stack trace: #0 /home/banehori/public_html/Adapter/Adapter_EntityMapper.php(45): DbQueryCore->from('shop', 'a') #1 /home/banehori/public_html/classes/ObjectModel.php(233): Adapter_EntityMapper->load('1', NULL, Object(Shop), Array, NULL, true) #2 /home/banehori/public_html/classes/shop/Shop.php(131): ObjectModelCore->__construct('1', NULL, NULL) #3 /home/banehori/public_html/classes/shop/Shop.php(397): ShopCore->__construct('1') #4 /home/banehori/public_html/config/config.inc.php(115): ShopCore::initialize() #5 /home/banehori/public_html/index.php(29): require('/home/banehori/...') #6 {main} thrown in /home/banehori/public_html/classes/db/DbQuery.php on line 96[/QUOTE]
  5. دوستان گرامی سلام برای ورود به بخش مدیریت پرستاشاپ ارور زیر رو میاره. نسخه های PHP رو در هاست هم تغییر دادم بازهم نتوانستم وارد بشم و صفحه زیر رو نشان میده. لطفا اسکرین پیوست را ملاحظه فرمایید. Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/banehori/public_html/classes/Profile.php on line 145 لطفا راهنمایی کنید دوستان با تشکر
  6. سپاس دوستان من تمامی موارد قید شده را اعمال کردم. برای نمونه دستکاری فایل های .tpl طبق آموزش خود سایت پرستاشاپ. search the folder.. admin>themes>default>template>controllers>products.. all .tpl files and do this: erase: disabled="disabled" replace: process-icon-loading por -> process-icon-save all the .tpl file of this folder اما باز هم درست نشد. لطفا بیشتر راهنمایی کنید. یکی از دوستان می گفتند مشکل از سرور هست درلود آجاکس... واقعا مشکل از کجاست؟ اگه مشکل از سرور بود، که خود سایت پرستاشاپ چنین آموزشی نمی گذاشت... نسخه پرستاشاپ بنده، 1.6.1.6 هست. آیا نسخه جدیدتری هست که به آن به روزرسانی کنم. آیا به روزرسانی چاره کار هست؟
  7. دوستان گرامی سلام من سایتم را به دامنه جدید انتقال دادم و هیچ مشکلی ندارد. اما هنگام ویرایش یک محصول، دکمه های "ذخیره و ماندن" و "ذخیره" غیرفعال اند و در حال لود شدن هستند. این وضعیت هنگام ایجاد محصول جدید مشاهده نمی شود. لازم به ذکر است که یک ماژول از prestastore.ir برای دسته بندی ویژگی های محصولات خریداری کرده بودم که با انتقال به دامنه جدید، اون ماژول نیاز به خریداری مجدد دارد. لذا آن را غیرفعال کرده ام. به نظر شما مشکل از کجاست؟
  8. paknejad

    تبلیغات متنی در Google Adwords

    دوستان سلام آیا کسی با google adwords کار کرده؟ همانطور که می دانید به دلیل تحریم ها، اسم ایران در لیست کشورهای گوگل ادورز نیست. و برای شارژ اعتباری آن ناچارا باید از شرکت های به اصطلاح پارتنر و نماینده گوگل استفاده کرد. اما این شرکت ها، هزینه های گزافی اخذ می کنند. سوال بنده این است که چنانچه با مسترکارت یا ویزاکارت یکی از کشورهای همسایه، همانند آذربایجان و تاجیکستان اقدام کنیم، آیا با مشکل مواجه نخواهیم شد؟ آیا اکانتمون ساسپند نخواهد شد. با سپاس از شما
  9. دوستان گرامی سلام برای طراحی فروشگاهی مشابه بانه کالا banekala.ir با پرستاشاپ، چه هزینه ای را پیشنهاد می کنید؟ آیا گرفتن نماد اعتماد الکترونیک و درگاه اینترنتی، به عهده طراح سایت است یا خود طرف پیمانکار؟
  10. دوستانی که تجربه مشترک در این زمینه دارند، لطفا در این مبحث شرکت نمایند... ممنون خواهم بود آیا واقعا هاست ویندوزی، می تواند همزمان از PHP هم پشتیبانی کند؟ چیزی شبیه سرورهای رادکام.!؟ و آیا در این صورت، تمام امکانات پرستاشاپ، قابل بهره برداری خواهد بود؟
  11. سلام و سپاس از بذل توجه شما دوست گرامی پس با این حساب، قابلیت چندفروشگاهی پرستاشاپ چی میشه؟ کاربردش مگه در این حیطه نیست؟
  12. دوستان گرامی سلام به نظر شما اگر بخواهیم یک سایت که قبلا با زبان asp طراحی شده و الان از SEO خوبی نیز برخوردار است، به هاست جدید زیر همان دامنه قبلی با استفاده از پرستاشاپ انتقال دهیم، چه کار باید بکنیم که SEO سایت اُفت پیدا نکنه؟ اگر زبان پرستاشاپ ASP بود مشکلی نداشتیم، در همان هاست قبلی، اطلاعات سایت قبلی را نگهداری و سایت جدید را در داخل آن قرار می دادیم اما، زبان آن PHP است و در هاست ویندوز لود نمیشه؟ ظاهرا هاست فروشگاه قبلی که به زبان asp هست، بر روی سرورهای رادکام هست. طبق صحبت طراح قبلی سایت، هاست فوق همزمان از Asp و php نیز پشتیبانی می کند. به نظر شما چنین چیزی مقدوره؟ به نظر شما اگر فایل صفحه اصلی فروشگاه قبلی را غیر فعال کنیم و در صورت پشتیبانی همزمان از Asp و php، فروشگاه پرستاشاپ را در همان دایرکتوری بارگزاری کنیم، برای از دست دادن SEO بهتر نیست؟
  13. دوستان گرامی سلام آیا با پرستاشاپ امکان راه اندازی سایت یا فروشگاهی بزرگ وجود دارد که فروشگاه های خرده دیگر بتوانند با نام کاربری و رمز عبور خود، در آن برای خود فروشگاه بسازند؟ مشابه سایت www.banebazar.com
  14. ضمن سپاس از بذل توجه شما، نسخه پرستاشاپ بنده 1.6.1.6 هست. این ماژول همراه خود قالب بود. قالب رو از rtltheme گرفتم. خود ماژول Deal-Module نام داره. هنگام تحویل قالب به صورت پیش فرض یک محصول، داخل آن فعال بود. من آن را حذف و یک محصول دیگر از مسیر شاخه مورد نظر تعریف کردم، اما مشکل فوق پیش آمد!!!!
×
×
  • اضافه کردن...