رفتن به مطلب

salondaran

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    34
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

salondaran's Achievements

عضو انجمن

عضو انجمن (3/6)

0

اعتبار در سایت

  1. دوستان سلام يك قالب فروشگاهي فوق العاده ديدم كه بد نيست عزيزان نگاهي بندازن . نمي دونم با چي طراحي شده اما فوق العاده مدرن هست : فروشگاه فينال [align=right]البته قالب هايي كه اساتيد طراحي مي كنند هم دست كمي نداره از اين مورد فقط از ديد نوع طراحي ، قالب ها به اين سو مي روند در نظر داشته باشيد ... [/align]
  2. سلام درصورت نرسیدن کالا به مشتری ، بانک از کجا متوجه خواهد شد ؟ شما زمان را روی 3 تنظبیم می کنید و بانک بعد از سه روز پول را به حساب شما خواهد ریخت اما چطور متوجه رسیدن یا نرسیدن کالا خواهد شد ؟
  3. ببخشید قالب های نسخه 1.4 با 1.5 سازگاری دارند ؟
  4. اطلاعات شهرستانها و شهر ها در این نسخه نیست
  5. salondaran

    شهرستان های خالی اند !؟

    فکر می کنم نسخه 1.4.9 این مشکلو داره برای منم همینجوریه .
  6. فروشگاه اینترنتی آرایشگاهی دات کام بزودی با طراحی فوق العاده زیبا توسط استاد بزرگ طراحی آقا بهمن گل . محل فروش تجهیزات و لوازم آرایشی و آرایشگاهی http://www.arayeshgahi.com [align=right]قالب فردا نصب میشه [/align]
  7. قالب تی شرت قشنگه اما همون به درد تی شرت می خوره ، کلا قالب های تیره برای فروش کالا هایی خوبه که خریداراش جسور و پول خرج کن باشن . برای افراد عادی استرس ایجاد می کنه . این یک بحث روان شناسی داره ببینید مخاطب های ما گروهی هستند که با زحمت پول در میارن و حاضر به ریسک نیستن باید اعتمادشون با گرافیک زیبا و آرامش بخش بدست بیاد . من قالب های روشن رو ترجیح میدم . اما خوب خداییش این قالب زیباست اما برای کارای خاص .
  8. دوست عزيز قالب ها رايگانن و از طرف خود طراح به رايگان عرضه شده و سخن شما رو متوجه نميشم در اين موضوع؟!قالب ريپ شده نيست كه كسي بخواد ازش سوء استفاده كنه و خود قالب رايگان منتشر شده قالب ها رو من قبلا تست كردم و در حد خودشون بسيار عالي هستند و به جز اين دو يك قالب ديگر هم از اين سايت رايگانه و كلا سه قالب محشر رايگان داره كه مي تونيد استفاده كنيد و اولين قالب رايگاني هم هست كه امكان تعويض بك گراند سايت رو در خود سايت توسط مشتري به صورت آني بهتون مي ده فکر کنم درست توضیح ندادم ، منظورم اینا نبود ، یک تیمی هست که طبق گفته خودشون هر قالب پولی که شما هرجای اینترنت و تو هر سایتی و به هر قیمتی دیدید بهشون میگید و همون قالبو با تمام خصوصیات براتون فارسیشو میدن با قیمت خیلی پایین تر . البته نمی خوام آدرس بیشتری بدم اینجا شاید مدیریت سایت زیاد خوششون نیاد . آقا من یه توضیح دیگه بدم بهتون . البته جسارتا ، من به یک نتیجه رسیدم و اون اینکه این قالب ها فارسی هم بشن بدرد ما نمی خورن . دلیلش هم اینه که اینا برای فونت انگلیسی و برای حالت زبان انگلیسی طراحی شدن و وقتی فارسی میشن کاربر پسند نیستن . البته ضرر نداره کسی بلد باشه تست کنه اما هر چقدر هم که گرافیک بالایی داشته باشن کاربر پسند نیسن . قالب هایی که دوستان همینجا طراحی می کنن خیلی زیباتر و بهتره . ببینید مهم اینه که اعتماد کاربر تامین بشه و جرات ریسک خرید آنلاین براش ایجاد بشه . مهم اینه که بازدید کننده فروشگاه شما بتونه سر در بیاره از بخش های مختلف و محصولات رو راحت پیدا کنه . این قالب ها این کاره نیستن . همین قالب سبز و خاکستری یا دارچینا و یا کارای مشابه یه کم بیشتر روش کار بشه بهتر از همه ایناست . من تست کردم و با اطمینان میگم از تجربه 2 ساله من استفاده کنید . من 1 سال پیش قالب سبز و خاکستری رو برای تست نصب کرده بودم و بعد از یک هفته تو گوگل که سرچ می کردم مثلا کرم پودر ... تو صفحه یا اول می شد یا دوم . بعد از اون رفتم اپن کارت و بعد از یک سال گیج زدن باز اومدم پرستا شاپ . یه نصیحت کنم ، دنبال چیز مفت و ارزون نگردین و عمرتونو حروم نکنید اگه واقعا کاسب هستید هزینه کنید . اگه هم طراح هستید که فرق داره همه رو تست کنید . ما که آخرش نه کاسب شدیم نه طراح . نه هارتیم نه هورته موندم تو شارته شورته اینم یک ضزب المثل بود خداییش حرفای قدیمی ها رو باید طلا گرفت !
  9. نکته مهم که تمام گرافیک قالب از مدیریت قابل تغییر است . تو یک انجمن فروشگاه ساز دیگه دیدم تیمی هست که قالب های انگلیسی رو ریپ می کردن و راستچین می کردن و می فروختن . البته حدس من اینه که ریپ می کنن چون قیمتی که داده بودن خیلی پایین تر از سایت اصلیش بود !!
  10. salondaran

    تغییر اندازه فیلد آدرس

    فیلد آدرس تو قالب سبز و خاکستری کوچیکه از کجا باید تغییر داد ؟ اینجا رو ببینید ! http://www.bazar.arayeshgahi.com/authentication?back=order.php%3Fstep%3D1
  11. salondaran

    ایجاد ویژگی اجباری

    انجام دادم تقریبا راه خوبیه اما یک متن انگلیسی میاد تو صفحه اصلی اینو از کجا ترجمه کنم ؟
  12. salondaran

    ایجاد ویژگی اجباری

    به هر حال این ویژگی باید از امکانات اصلی پرستا شاپ باشه و عجیبه که نداره این امکان رو ! ممنونم اگه کسی راه حل ساده تری به ذهنش رسید کمک کنه .
  13. salondaran

    انتقاد از پرستاشاپ

    من هر دو نوع فروشگاه رو دارم و تجربه درباره هردو دارم . اپن کارت پرستا شاپ ببینید پرستا شاپ امکانات درونی بسیاری دارد که با اپن کارت قابل مقایسه نیست . در پرستا شاپ ماژول های زیادی بصورت پیش فرض وجود دارد که در اپن کارت نیست . پرستا شاپ ماژول نصاب قالب دارد که اپن کارت ندارد . در پرستا شاپ وقتی ماژولی را نصب می کنیم با تغییر قالب نیاز نیست دوباره دنبال فایل های ماژول بگردیم و از اول آپلود کنیم فایل های مربوط به قالب رو اما در اپن کارت مشکلات زیادی داریم . در ضمن سئوی پرستا شاپ بسیار قویست ، قالب هایش بسیار سبک و کم حجم هستند و ایرانی پسند ترند مراحل خرید کاربر پسند تر است و برای مبتدیان راحت تر است . محیط دوست داشتنی تری دارد و اعتماد خریدار را بیشتر جلب می کند . مزایای اپن کارت : قالب های آن گرافیکی تر است و ظاهر مدرن تری دارد ( البته قالب ها اغلب خارجی هستند که راستچین شده اند ) . به نظر من اپن کارت در طراحی ظاهر یک نسخه از پرستا شاپ جلوتر است . یک امکان جالب دیگر هم دارد و آن vqmod است که با این امکان بدون ایجاد تغییر در هسته فروشگاه امکان نصب ماژول در این محیط بوجود آمده است . امیدوارم با ظهور پرستا شاپ 1.5 کمبود های نسخه قبلی حل شود .
  14. salondaran

    ایجاد ویژگی اجباری

    منظور منو متوجه نشدید ، این صفحه رو ببینید ! برای خرید این محصول باید یک رنگ توسط خود مشتری انتخاب بشه و بصورت پیش فرض جاش خالیه . اما اینجا رو ببینید ، تو اینجا یک محصول پیش فرض هست و وقتی محصول به سبد خرید اضافه میشه بصورت پیش فرض یک رنگ از اول انتخاب شده ! من می خوام خود مشتری انتخاب کنه تا برای ارسال کالا مجبور نشیم دوباره با مشتری تماس بگیریم و چک کنیم ک آیا واقعا همون محصول رو می خواد یا اشتباها اون رنگ براش انتخاب شده .
  15. salondaran

    ایجاد ویژگی اجباری

    کسی راهنمایی نمی کنه ؟
×
×
  • اضافه کردن...