رفتن به مطلب

moj007

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    12
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

آخرین بازدید کنندگان نمایه

1,165 بازدید کننده نمایه

moj007's Achievements

عضو تازه وارد

عضو تازه وارد (2/6)

0

اعتبار در سایت

  1. moj007

    مشکل در نمایش قیمت محصول

    سلام دوستان برای محصولات ترکیب ایجاد کردم که به دو صورت بتونن انتخاب کنن ولی همانطور که تو عکس معلومه وقتی بدون دیسک رو انتخاب میکنم قیمت رو زده 0 تومان بدون مالیات ولی موقع خرید قیمت درسته. مشکل از چی میتونه باشه؟ تخفیف هم برای محصول اعمال نکردم.http://up.vbiran.ir/uploads/2231215013952183302_Capture12.JPG
  2. moj007

    دو قیمته کردن محصول

    برای حذف تخفیف 100 که نمایش داده میشه؟
  3. moj007

    دو قیمته کردن محصول

    من تخفیفی اعمال نکردم از کجا باید چک کنم که تیکی خورده یا نه. و اینکه وقتی روی خرید کلیک میکنم تو سبد خرید قیمت محصول نمایش داده میشه.
  4. moj007

    دو قیمته کردن محصول

    ممنون بابت راهنماییتون الان من مواردی که نیاز داشتم رو اضافه کردم. همانطور که تو عکس معلومه وقتی بدون دیسک رو انتخاب میکنم قیمت رو زده 0 تومان بدون مالیات ولی موقع خرید قیمت درسته. مشکل از چی میتونه باشه؟http://up.vbiran.ir/uploads/2231215013952183302_Capture12.JPG
  5. moj007

    دو قیمته کردن محصول

    سلام دوستان من برای محصولاتم که به صورت دیسک هستن میخوام دو قیمت قابل انتخاب به صورت ساده و بدون چاپ و یک مورد هم به صورت چاپ شده قرار بدم که هر کدوم قیمت متفاوتی دارن با جستجویی که در انجمن داشتم دیدم باید از قسمت تنظیم ترکیبات این کار رو انجام داد. من در حال حاضر مراحل گفته شده رو انجام دادم ولی گیچ کننده است و درست متوجه نشدم باید دقیقا چی رو کجا وارد کنم ممنون میشم راهنمایی کنید.
  6. با تشکر از راهنماییتون .تعداد نمایش محصولات در صفحه ی اصلی به صورت پیش فرض 10 تا هست ولی برای من 6 تا بیشتر نشنون نمیده ممنون میشم در این مورد هم بنده رو راهنمایی کنید
  7. سلام دوستان چطور و از کدوم قسمت میتونم نمایش اسلایدر فایل پیوست رو حذف یا عوض کنم؟ بقیه موارد رو فعلا حذف کردم ولی این مورد رو پیدا نکردم. و یک اینکه چطور میتونم دسته بندی فروشگاه رو به قسمت بالای قالب انتقال بدم؟
  8. با سلام و تشکر بابت راهنماییتون ماژول رو نصب و موارد مورد نظر پاک شده الان یک مورد هست که میخواستم بدونم میشه برای این هم کار انجام دادم و اینکه در قسمت پیشخوان مواردی مثل فروش ها، سفارش ها و دیگر پنجره ها دارای مقادیر از قبل ثب شده هستن این موارد رو هم میشه پاک کرد؟ از طریق ماژولی که معرفی کردید دیتابیس رو پاک کردم ولی هنوز این موارد نمایش داده میشه.
  9. این ماژول رایگانه؟ از کجا باید دانلود کنم؟
  10. یک عکس ضمیمه کردم قسمتی برای حذف تو قسمت سفارشها مشاهده نمیکنم
  11. moj007

    حذف سفارشات ثبت شده در پنل

    سلام من تازه فروشگاه رو نصب کردم چطوری میتونم سفارشهایی که روش به صورت پیش فرض ثبت شده رو حذف کنم، هم چنین کاربران ثبت شده در فروشگاه دسته بندی ها و موارد از این قبیل.
×
×
  • اضافه کردن...