رفتن به مطلب

moj007

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    12
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

پست ها ارسال شده توسط moj007

  1. سلام دوستان برای محصولات ترکیب ایجاد کردم که به دو صورت بتونن انتخاب کنن ولی همانطور که تو عکس معلومه وقتی بدون دیسک رو انتخاب میکنم قیمت رو زده 0 تومان بدون مالیات ولی موقع خرید قیمت درسته. مشکل از چی میتونه باشه؟ تخفیف هم برای محصول اعمال نکردم.http://up.vbiran.ir/uploads/2231215013952183302_Capture12.JPG

  2. ممنون بابت راهنماییتون الان من مواردی که نیاز داشتم رو اضافه کردم.

    همانطور که تو عکس معلومه وقتی بدون دیسک رو انتخاب میکنم قیمت رو زده 0 تومان بدون مالیات ولی موقع خرید قیمت درسته. مشکل از چی میتونه باشه؟http://up.vbiran.ir/uploads/2231215013952183302_Capture12.JPG

  3. سلام دوستان من برای محصولاتم که به صورت دیسک هستن میخوام دو قیمت قابل انتخاب به صورت ساده و بدون چاپ و یک مورد هم به صورت چاپ شده قرار بدم که هر کدوم قیمت متفاوتی دارن با جستجویی که در انجمن داشتم دیدم باید از قسمت تنظیم ترکیبات این کار رو انجام داد. من در حال حاضر مراحل گفته شده رو انجام دادم ولی گیچ کننده است و درست متوجه نشدم باید دقیقا چی رو کجا وارد کنم ممنون میشم راهنمایی کنید.

  4. سلام

    میتونید از لیست ماژولها، ماژول اسلايدر تصويري براي صفحه خانگي شما را جستجو کنید وارد پیکربندی این ماژول بشید و ویرایش کنید.

    برای منوی افقی ابتدا از قسمت کاتالوگ>>> شاخه ها، شاخه های مورد نظرتون را اضافه کنید و بعد از لیست ماژولهاتون ماژول منوی افقی بالا را پیدا کرده و مواردی را که میخواهید نمایش داده شود را از سمت چپ به راست اضافه کنید.

    با تشکر از راهنماییتون .تعداد نمایش محصولات در صفحه ی اصلی به صورت پیش فرض 10 تا هست ولی برای من 6 تا بیشتر نشنون نمیده ممنون میشم در این مورد هم بنده رو راهنمایی کنید

  5. سلام دوستان چطور و از کدوم قسمت میتونم نمایش اسلایدر فایل پیوست رو حذف یا عوض کنم؟ بقیه موارد رو فعلا حذف کردم ولی این مورد رو پیدا نکردم.

    و یک اینکه چطور میتونم دسته بندی فروشگاه رو به قسمت بالای قالب انتقال بدم؟

    post-15210-0-89212600-1500234545_thumb.jpg

  6. سلام

    از ماژول پیش فرض پرستا است. کافیه نام ماژول رو در لیست ماژول ها تایپ، و سپس نصب کنید.

    با سلام و تشکر بابت راهنماییتون ماژول رو نصب و موارد مورد نظر پاک شده الان یک مورد هست که میخواستم بدونم میشه برای این هم کار انجام دادم و اینکه در قسمت پیشخوان مواردی مثل فروش ها، سفارش ها و دیگر پنجره ها دارای مقادیر از قبل ثب شده هستن این موارد رو هم میشه پاک کرد؟ از طریق ماژولی که معرفی کردید دیتابیس رو پاک کردم ولی هنوز این موارد نمایش داده میشه.

  7. سلام 

     

    برای حذف اطلاعات پیش فرض می تونید از لیست ماژول هاتون، ماژول PrestaShop Cleaner رو نصب و وارد صفحه پیکربندی اون بشید و موارد مورد نظرتون رو حذف کنید.

     

    موفق باشید 

    این ماژول رایگانه؟ از کجا باید دانلود کنم؟

×
×
  • اضافه کردن...