رفتن به مطلب

ghoye sefid

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    12
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

ghoye sefid's Achievements

عضو تازه وارد

عضو تازه وارد (2/6)

0

اعتبار در سایت

  1. سلام در پرستا چجوری می تونم جای بلوک هارو عوض کنم ؟‌ می خوام بلوک تگ هارو بیارم پایین ترین بلوک سمت راست سایت ؟
  2. سلام مدیر محترم ممنونم از راهنماییتون . فقط میشه بفرمایید تو این صفحه سایت : http://livedemo00.template-help.com/prestashop_39441/product.php?id_product=3 وقتی موس می بریم روی عکس گوشی ، عکس گوشی بزرگ نمایی میده کنارش بدون این که بزرگ بشه میشه راهنمایی کنید چجوری میشه این کارو کرد ؟ باید ماژول خاصی نصب کرد یا نیاز ببه برنامه ریزی داره ؟‌ دوستان هر کسی می تونه کمک کنه لطف کرده . یا علی . واقعا دستتون درد نکنه لطف کردین .
  3. معذرت می خوام . شما نظرتون در مورد سایز مناسب برای عکس های محصولات چیه ؟‌ (که هم با کیفیت و مشتری پسند باشه هم زود برای اینترنت های کم سرعت بیاد بالا در ضمن صنف منم موبایل و لوازم جانبی .) ممنون .
  4. سلام ممنون از راهنماییتون . اسم ماژول چی هست چون هر چی میگردم این ماژول تو لیست ماژول ورژن ۳ پرستا نیست
  5. سلام سایز که فرمودید برای vga هست دییگه ؟ - منظور شما : سایز ۴۸۰×۶۴۰ یا ۶۴۰×۴۸۰ ؟ - در ضمن شما برنامه ای می شناسید برای واتر مارک کردن که مثلا لوو ا یک عکس کوچیکی روی عکس اصلی بندازه ؟ (اگر میشه لینک دانلود یا اسم کامل برنامه بهم بگید .) ممنون از زحمتهایی که میکشید . تو این ماه مبارک حتما دعاتون می کنم .
  6. سلام دوستان من می خوام بدونم چه سایز عکسی برای محصولات سایتم که با پرستا ورژن ۴ و یک سایت دیگم که هنوز ورژن ۳ هست هنوز قرار بدم که بهترین کیفیت داشته باشن برای نمایش ؟ میشه بفرمایید چه سایز عکسی قرار بدم تا هم زود بیاد بالا عکس و هم بهترین کیفیت نمایش داشته باه برای هر ورزن سایز مناسب بفرمایید . با تشکر .
  7. نه ادمین عزیز اینجوری نشوده . یک صفحه هست و تعداد محصول اونجا ۴۸ تا هست که در مجموع ۵۰ میشه نمایش داد .
  8. سلام من ۳ تا محصول در یک بخش از فروشگاهخودم ایجاد کردم که در اون قیمت از فروشگاه حدود ۵۰تا محصول موجوده ولی متاسفانه این محصولات مانند محصولات دیگه اضافه کردم ولی نمی دونم چی شد که در اون قیمت دیگه نام این محصولاتو نمی بینم و از اونجایی که من عادت دارم برای هر محصولی تگ بزنم در قسمت صفحه اصلی سایت تگ این ۳ محصول موجود هست ولی خودشون در قسمت مدیریت نامشون نیست . این دو عکس گویای همه چی هستند . http://axgig.com/images/94189644214657765876_thumb.png لطفا راهنمایی فرمایید .
  9. ممنون . باز من این کار رو انجام میدم . خبر می دم .
  10. کارمند که نمی تونه محصولی پاک کنه ؟ یا به سایت صدمه بزنه حدود اختیاراتشو میشه تعیین کرد ؟ میشه راهنماییم کنید کجا میشه این کارو کرد ؟ ممنون .
  11. اللهم صلی الی محمد و آل محمد برای عموی مرحوم شما ایشالله خدا رحمتشون کنه . ـــــــــــ فکر می کنید با این برنامه مشکل حل میشه ؟ در پرستا میشه کاربری با اختیارات محدود ساخت ؟ چجوری؟‌
  12. با سلام من اولین سوالم هست که در اینجا می پرسم ان شا، الله با کمک دوستان به جواب خواهیم رسید . سایت فروشگاهی ما در مورد موبایله می خوایم مشخصات گوشی هارو در جدول اکسل که به ورد تبدیل شده وارد سایت کنیم اگر همین فایل ورد ایمپورت کنیم همه چی بهم می ریزه ولی اگر به فایل اچ تی ام تبدیل کنیم فایل ورد با این مشکل مواجه میشیم : http://www.rahnamasara.com/product.php?id_product=305 لطفا راهنمایی بفرمایید چچی کار کنیم بتونیم به همون زیبایی که فایل اکسل داره وارد سایت هم یشه زیبا باشه و اینجوری همه چی بهم نریزه ؟
×
×
  • اضافه کردن...