رفتن به مطلب

dvdlar2005

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    60
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

Contact Methods

  • Website URL
    http://amouzeshonline.com

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

dvdlar2005's Achievements

عضو انجمن

عضو انجمن (3/6)

0

اعتبار در سایت

  1. آخه من 40 تومن پول دادم .این اوج نامردیه فرستاده شده از GT-I8552ِ من با Tapatalk
  2. dvdlar2005

    مشکل با ماژول فروتل حرفه ای

    من ماژول فروتل حرفه ای خریدم. ولی وقتی کسی درخواست خرید می دهدبعد از مرحله ثبت نام یا ورود کاربر سایت بسیار کند می شود و تا زمانی که کوکی های مرورگر پاک نشود وارد سایت نمی شود .چیکار کنم؟
  3. این ماژول همون ماژول پولی فروتل هست که تو سایت prestastore به فروش میرسه؟ چه فرقی با اون داره؟چون من اون رو خریدم ولی باهاش مشکل دارم من وقتی نصب کردم یک مشکل اساسی خوردم کاربر وقتی تکمیل خرید میکنه سایت بالا نمیاد. حالا چیکار کنم؟؟؟؟
  4. شما نمیتونید یک نگاه بندازید؟ من نمیدونم باید چیکار کنم کدوم ماژول رو عوض کنم
  5. من چیزی دستکاری نکردم فقط ماژول فروتل خریدم اونا خودشون تنظیم کردند نمیدونم شاید تغییراتی تو فایل ها داده باشن
  6. خوب یعنی باید چیکار کنم؟
  7. کسی نیت جواب ما رو بده؟
  8. dvdlar2005

    مشکل با کوکی های مرورگر

    کاربر وقتی وارد سایت می شود و به عنوان عضو وارد می شود تا خرید کند سایت کند می شود و باید کوکی ها را از تنظیمات مرورگر پاک کند تا محصول به صبد خرید اضافه گردد.مشکل از چیست؟
  9. ممنون از راهنماییتون من با این فیلم مشکلم حل شد فیلم رو میزارم شاید مشکل کس دیگری هم با این کار حل بشه http://www.daneshjooyar.com/%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D8%AF-%D9%87%D8%A7%DB%8C-php-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D9%81%D8%A7%DB%8C%D9%84-htaccess/
  10. فکر کنم این از قابلیت های هاست باید باشه
  11. dvdlar2005

    سطح دسترسی در هاست دانلودی

    من یک سایت پرستا 1.5 برای فروش فایل ایجاد کردم و یک هاست دانلودی برای فایل هایم دارم اما مشکلی که برام پیش امده اینه که وقتی از طریق ftp فایل به هاستم انتقال میدم با زدن آدرس مثلا : dl.test.com تمام فایل و پوشه های من برای کاربران عادی نمایش داده میشه ! سئوال من اینه آیا راهی هست که بشه این پوشه ها را مخفی کرد از دسترس کاربران عادی سطح دسترسی پوشه ها و فایل ها باید چند باشه؟
  12. dvdlar2005

    تغییر مکان آرم سربرگ

    سلام همان طور که در شکل زیر می بینید آرم سر برگ سایت داره بد می افته باید مقداری جابجا بشود به بالاتر حالا کدوم فایل قالب رو باید ویرایش کنم؟ http://hanivan-lar.ir/Untitled-2.jpg آدرس سایتم: http://hanivan-lar.ir
  13. dvdlar2005

    ماژول محصولات آینده

    من هم یک ماژولی می خواهم که محصولاتی را اضاف کنم ولی در قسمت وضعیت بنویسه بزودی به سایت اضاف خواهد شد
  14. سلام داره اعصابم خورد میشه یک ساعت طول میکشه تا یک محصول ذخیره کنم. وقتی می خواهم قیمت وارد کنم و ذخیره کنم انواع خطا ها میدهد مثل: کالا حداقل باید در یک دسته بندی قرار گیرد.این کالا باید در دسته ی پیش فرض باشد.در حالی که من محصول رو دسته بندی کردم. چرا این مشکلات در نسخه 1.5 هست؟ این خطا برای چیست تازه این خطا هم اضافه کنید فيلد بازنویسی لینک حد اقل در پارسی(Persian) مورد نياز است.
  15. سلام من یک سایت فروشگاهی دارم با امکان فروش فایل سایتم روی یک هاست هست و قسمت فایل های دانلودی روی هاست دیگری است. چطور فایل های دانلودی رو به پرستا متصل کنم؟
×
×
  • اضافه کردن...