رفتن به مطلب

AHomayoun

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط AHomayoun

  1. سلام به دوستان، ما به مشکلی برخورد کردیم که ممنون می شوم اگر راه حل آن را می دانید راهنمایی کنید. زمانیکه مشتری سفارشی ثبت می کند و پرداخت آن را از طریق درگاه انجام می دهد، در صورت تغییر و مثلاً حذف یک آیتم از استرداد جزئی استفاده می کنیم. اما کماکان وقتی رسید تحویل کالا و فاکتور را پرینت می گیریم، آیتم حذف شده در آن موجود است و قیمت آن نیز محاسبه شده است. درحالیکه قاعدتاً باید از برگه رسید و فاکتور حذق شود یا مشخص شود که کنسل شده و مسترد شده است. ممنون میشم راهنمایی کنید.
  2. سلام مسئله اینه که در پیغام خطا داره به پوشه قالب Koodakoopersian اشاره می کنه. در حالیکه ما اصلاً چنین قالب و پوشه ای نداریم!!!
  3. سلام دوستان، هنگام نصب ماژول Email Templates Manager (by PrestaShop) با خطای زیر مواجه می شویم: ماژول(های) زیر نمی تواند به درستی نصب شود: ps_emailsmanager : Can't create folder: /home/nwkoodak/public_html/themes/Koodakoopersian/mails . آیا کسی از دوستان راه حل را می داند؟
  4. سلام دوستان، در فرایند ثبت نام مشتری جدید در قالب الکترون به خطای زیر برخوردیم: +++ خطا وجود دارد id_country مورد نیاز است. کشور را نمی‎توان با address->id_country بارگذاری کرد. کشور نامعتبر است +++ نسخه پرستاشاپ 1.6.1.20 کسی از دوستان راه حل را می دونه؟
  5. سلام، میخواهیم از طریق برنامه اکسل یا اکسس به SQL Server پرستا متصل شده و جداول مورد نظر را استخراج کنیم. آیا دوستان تجربه ای در این زمینه دارند؟ ممنون می شوم اگر می تونید راهنمایی کنید.
×
×
  • اضافه کردن...