رفتن به مطلب

projectorbartar

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

projectorbartar آخرین باز در روز تیر 29 2019 برنده شده

projectorbartar یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

آخرین بازدید کنندگان نمایه

1,442 بازدید کننده نمایه

projectorbartar's Achievements

عضو جدید

عضو جدید (1/6)

1

اعتبار در سایت

  1. پاسخ برای حل این مشکل می فرمایید؟؟؟؟؟
  2. با سلام. ممنون بابت راهنمایی اتون. ای نماد در ورژن کامپیوتر در ستون راست به درستی نمایش داده می شود اما در گوشی اصلا نشان داده نمی شود. راه حل می فرمایید؟ وبسایت پروژکتور برتر
  3. با سلام من تمام مراحل تبدیل ریال به تومان را انجام میدهم. یک مشکل در هنگام نوشتن " تومان" ظاهر میشود. به تعداد حروف حساس هست و 4 حرف از تومان را قبول میکند یعنی می توان بجای واحد " تومان" ، واحد "تومن" نوشت. خطای فیلد sign خیلی طولانی است (حداکثر 8 کاراکتر) ظاهر می شود. لطفا راه حل بفرمایید.
  4. سلام. ابعاد ویدئو های آپارات 150*300 می باشند. من دنبال این هستم که ابعاد ویدئوها در کامپیوتر 300*600 باشد و در گوشی 150*300 قبلا در انجمن مطلبی نوشته بودین که کلاس class="block-me" را اضافه کنیم که تاثیری نداشت. سپس کلاس class="img-responsive" را نوشتم اما باز تقییری حاصل نشد. وقتی کد آپارات را در سایت جایگذاری میکنم، ویدئو آپارات دارای ابعاد 150*300 می باشد که برای کامپیوتر کوچک است و برای گوشی ایده آل. من بصورت زیر برای یک ویدئو عمل کردم: کد iframe آپارات را در قسمت ویدئو سایتم کپی کردم. ابعاد ویدئو را 2 برابر کردم تا در کامپیوتر بزرگتر نمایش داده شود. در این حالت، ابعاد ویدئو در گوشی به هم میریزد. <style>.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}</style><div class="h_iframe-aparat_embed_frame"> <span style="display: block;padding-top: 57%"></span><iframe src="https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/sUXFx/vt/frame"allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true" ></iframe></div> 1- قسمت bold شده را با کد div class="img-responsive" جایگزین کردم و تغییری نیافت. 2- در سری دوم کد <div class="img-responsive"></div> را در جلوی قسمت bold شده اضافه کردم و تغییری حاصل نشد. ممنون میشم توضیحات بیشتر برای حل مشکل بفرمایید.
×
×
  • اضافه کردن...