رفتن به مطلب

ehssannik

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

ehssannik's Achievements

عضو جدید

عضو جدید (1/6)

0

اعتبار در سایت

  1. درودو سپاس امکان داره بفرمایید از کدام تیبلهای دیتابیس باید انجام بشه؟ یا اینکه میتونید برامون انجام بدید و هزینه آن تقدیم شود؟
  2. ممنون میشم اگر اطلاعاتی دارید راهنمایی بفرمایید
  3. با سلام و احترام من در تالار برای این سوال جسجتو کردم پاسخهای که پیدا کردم برای چند سال پیش بود و بروز نشده بود. نسخه پرستا 1.7 استفاده میکنیم و در چیدمان محصولات مشکل داریم. چطور میشه بصورت دلخواه, نمایش محصولات در شاخه را بر اساس مثلا تعداد موجودی تعیین کرد؟ فرض بفرمایید ما در یک شاخه ۵۰۰ محصول داریم و می خواهیم در شاخه مورد نظر محصولات بر اساس تعداد موجودی نمایش داده شود. (حتما بصورت پیشفرض) و یا می خواهیم محصولات صفحه آخر را با صفحه اول جابجا کنیم. پاسخهایی که ارسال شده بود مربوط به ماژولهایی بود که ماژولها را داریم اما موفق نشدیم این بخش را درست اصلاح کنیم. یا پیشنهاد داده بودند که محصولات را با درگ اند دراپ جابجا کنیم که اگر تعداد محصولات بالا باشد عملا غیر ممکن است. (چون محصولات در صفحات متعدد قرار میگیرد) چطور می شود پیشفرض چینش را بر اساس ای دی محصول به تعداد موجودی تغییر داد؟ چطور می شود از صفحه هات مختلف در یک شاخه محصولات را به صفحه اول شاخه منتقل کرد. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
  4. درود در css ها در مدریرت قالب و خط کد مگا منو بود از و خط فرمانش باید از حالت بلاک خارج می شد.
  5. درودو احترام در یک سایت خارجی راهنمای کرده بود در مسیر مدیریت قالب در بخش مربوط به css سه خط کد اضافه بشه. انجام دادم و حل شد خدارو شکر
  6. با سلام از نسخه پاندا 1.7.7.3 استفاده می کنیم. مشکلی که داریم این هست منوی تمام دسته بندی ها بصورت پیشفرض باز هست و می خواییم بسته باشه. در ماژول مربوط امکان بسته بودن وجود نداشت. کسی که قالب را برای ما نصب کرده است گفته است بیش از 8 ساعت کد نویسی لازم است تا منو مورد نظر بسته شود. و درخواست هزینه 5 تا 7 میلیونی دارد. آیا واقعا این مقدار زمان لازم است؟
  7. با سلام و احترام در ادیتور پرستاشاپ چطور می توانم انداز فونت مربوط به H1 H2 H3 H4.... را تغییر دهم که در توضیحات محتوای محصولات تاثیر بگذارد. بصورت پیش فرض فونت های مربوط به H بسیار درشت هست و تناسب مناسبی ایجاد نمی کند. با تحقیقی که کردم متوجه شدم باید در کدهای مربوط به CSS ها باشد. ولی مسیر و خط کد را نمی دانم. اگر امکان پذیر بود بنده را راهنمایی بفرماید. سپاس صمیمانه
×
×
  • اضافه کردن...