رفتن به مطلب

alistanha

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    13
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط alistanha

  1. سلام. من در ادامه تلاشم برای اضافه کردن قسمت هایی به فرم تماس با ما موفق شدم که قسمت هایی را به قرم اضافه کنم و این اطلاعات هم در پنل مدیریت و هم در متن ایمیل نمایش داده میشه ما 1 مشکل دارم!!!!! فایل contactcontroler.php رو نمیتونم دست کاری کنم.درصورتی که هرگونه تغیری درش ایجاد کنم صفحه سفیدمیشه و هیچی لود نمیشه(پرستا نسخه 1.5.2) ازدوستان کسی می تونه راهنمایی کنه که کجای این کد ها مشکل داره؟(فایل پیوست روببینید.کد های اضافه شده رو بصورت کامنت گذاشتم) ممنون contact form new codes.zip
  2. با سلام کسی می دونه این چیکار کرده؟!!! http://www.prestashop.com/forums/topic/128843-add-some-fields-into-contact-form-in-prestashop-1441/ میخوام چند تا قسمت به فرم تماس با ما اضافه کنم.
  3. من چیزی پیدانکردم. ممنون میشم دقیقتر راهنمایی کنید.
  4. ممنون از لطفتون.فایل blockslides_8.zip هستش1سری ماژول دیگه هم هست که اونارو هم گذاشتم روی نسخه 1.5.2 کارنمیکنه اگر اینها هم قابل اصلاح هستند برای دیگران هم بزارید ک هرکسی خواست استفاده کنه.مثلا * افکت تاخوردن گوشه صفحه روی نسخه 1.5.2 درقسمت پایین صفحه سمت چپ قرار میگیره * اسلاید شو VTEM هم روی نسخه 1.5.2 کارمیکنه اما منوی تنظیماتش توی پنل مدیرت بالای صفحه قرار میگیره و نمیشه عکس بهش اضافه یا حذف کرد.فایلش رو گذاشتم یک نمونه دیگه از همین منوی لاگین هم هست که با Jquery نوشته شده، فایل اون هم گذاشتم براتون. blockslides_8.zip vtemslideshow_for_prestashop.zip Sliding_login_panel_jquery.zip
  5. alistanha

    غلط های املایی در قالب

    ممنون از راهنماییتون. مثلا توی صفحه اصلی جایی که نوشته شده شاخهها یا فروشگاهها باید کدوم فایل ترجمه رو تغیربدم؟ این مشکل فقط تو همین قسمت ها هستش.
  6. سلام دوستان عزیز من این ماژول رو روی ورژن 1.5.2 نصب کردم به خوبی کار میکنه فقط1سری اشکال جزیی داره ک اگه میشه راهنمایی کنید تا برطرفش کنیم یا ارتقائش بدیم ک برای 1.5.2 هم قابل استفاده باشه.مشکلات نسخه 1.5.2 با این اسلایدشو فقط همیناست: 1- در قسمت ماژول ها زمانی که به قسمت پیکره بندی ماژول میری، تنظیمات ماژول در بالای صفحه قرار میگیره 2- در نسخه 1.5.2 همه تنظیماتش کار میکنه بجز: اضافه کردن و حدف کردن عکس نمونه نصب شده: http://www.esfahanlight.ir/modiiriiat نام کاربری [email protected] رمز عبور demo1391 ممنون میشم از دوستانی که سررشته دارند راهنمایی کنند تا این ایرادات برطرف بشه. یاعلی
  7. غلط های املایی در قالب دوستان عزیز در قالب پیش فرض 1.5.2 چندین غلط املایی وجود داره. مثلا: برچسبها، شاخهها!!! چطور می تونم این هارو رفع کنم. ممنون میشم سریعتر راهنمایی کنید. shiderco.ir esfahanlight.ir یک بررسی اولیه کردم اما بجایی نرسیدم. بنظرم مشکل از ترجمه قالب هستش. چون در تمام قسمت های سایت مشاهده می شه. ممنون می شم ک زودتر رفع بشه.
  8. alistanha

    غلط های املایی در قالب

    دوستان عزیز در قالب پیش فرض 1.5.2 چندین غلط املایی وجود داره. مثلا: برچسبها، شاخهها!!! چطور می تونم این هارو رفع کنم. ممنون میشم سریعتر راهنمایی کنید. shiderco.ir esfahanlight.ir یک بررسی اولیه کردم اما بجایی نرسیدم. بنظرم مشکل از ترجمه قالب هستش. چون در تمام قسمت های سایت مشاهده می شه. ممنون می شم ک زودتر رفع بشه.
  9. سلام. دوستان گلم، کی میدونه چطور میشه این ماژول که در سایت زیر هست رو به یک ماژول برای پرستا تبدیل کرد؟ http://www.ajoptics.ir
  10. alistanha

    در خواست ماژول Block Login Slide Jquery

    در خواست ماژول Block Login Slide Jquery سلام از دوستان عزیر کسی میدونه چطور میشه این ماژول رو برای نسخه1.5 سازگارکرد؟؟ ناسازگاری میکنه!!!
  11. سلام از دوستان عزیر کسی میدونه چطور میشه این ماژول رو برای نسخه1.5 سازگارکرد؟؟ ناسازگاری میکنه!!!
  12. ممنون از یادآوریتون دوست عزیز.منظورم از طرح موضوع این بود که مشکلش رو برطرف کنیم یا راهنمایی بفرمایید تا محلش رو تنظیم کنم. ممنوون از توجهتون. خیلی خوب میشه اگر برای نسخه 5 هم اارئه بشه.
  13. با سلام به همه دوستان من این افکت رو نصب کردم ولی متاسفانه در گوشه پایین سمت چپ صفحه قرار میگیره و به هیچ قسمت(هوک) دیگری هم منتقل نمی شود. ممنون اگر راهنمایی بفرمایید. سایت: www.esfahanlight.ir پرستا نصب شده نسخه 1.5.2 می باشد.
×
×
  • اضافه کردن...