رفتن به مطلب

takseven

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    12
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط takseven

  1. یعنی هیچکس از وب سرویس استفاده نمیکنه !!!!!!!!!
  2. دوستان عزیز میخوام از وب سرویس ( هنوز باهیچ شرکتی قرار داد نبستم ) برای فروشگاه ام استفاده کنم . لطفا کسایی که از وب سرویس ها استفاده میکنن لینک فروشگاهشون رو بزارن و بگن ازکدوم شرکت هست و آیا راضی هستن یا خیر( از نظر قطعی و مشکلاتی که امکان داره پیش بیاد ) متشکرم
  3. در همین قسمت منو ها پایین صفحه بخش "لیست لینکها" میتونی ویرایش رو بزنی و HOME رو به خانه تغییر بدی
  4. امکان اش هست چند تا نمونه فروشگاه که با واسطه پستی کارمیکنن و از وب سرویس های اون ها استفاده میکنن رو معرفی کنید .
  5. با تشکر از همه کسانی که سعی بر این دارند که یه خدمتی به جوان های سرزمین پارس بکنند بخصوص مدیران پرستاشاپ فارسی آرزوی موفقیت در کسب و کار را برای همه در سال جدید 94 را آرزومندم .
  6. خواهش میکنم بازم از همکاریتون ممنونم
  7. خیلی گشتم و بالاخره درست شد برای آموزش به این تاپیک برید http://ipresta.ir/forum/t6993-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%B4%D8%A7%D8%AE%D9%87-%D9%87%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B4%D8%A7%D9%BE-1-6
  8. همین طور که در نسخه 1.6 مشاهده می کنین، شاخه محصولات در نسخه 1.6 به صورت پیشفرض در صفحه اصلی نیست، حالا چگونه ماژول شاخه ها رو در صفحه اصلی به نمایش در بیاریم : ابتدا به ادمین- تنظیمات- قالب ها- ویرایش کلیک کنین از قسمت ظاهر ستون ها، category یا شاخه رو فعال کنین، توجه داشته باشین که ستون پیش فرض تون کدوم هست و باید کتگوری ستون پیش فرض رو فعال کنین. حالا به ماژول ها- موقعیت ها مراجعه کنین و displayLeftColumn مراجعه کنین، ماژول شاخه ها به این قسمت اضافه شده، احتمالا با اسم بخش شاخه هاست، روی ویرایش کلیک کنین، حال سه گزینه ماژول، جایگیری در و استثناها وجود داره، قسمت استثناء رو مشاهده کنین که index فعال نباشه. حال سیو کنین و کامپال اجباری. و از تنظیمات- قالب ها - ویرایش قالب - index رو روی ستون چپ فعال کنین همانطور که مشاهده می کنین، ماژول شاخه ها در صفحه اصلی یا خانه به نمایش در آمد.
  9. بله درسته ایمیل ارسال میشه اما موقع ثبت نام ها و خرید از سایت هیچ ایمیلی نه به خریدار و مدیر ارسال نمیشه اخه ...
  10. takseven

    مشکل با ثبت سفارش

    این مشکل هم برای من بود که شرکت هاستینگ رو درجریان گذاشتم و رم اکانت من رو ارتقا دادن و مشکل فعلا حل شده که ...
  11. takseven

    بلوک شاخه ها در صفحه اصلی

    خیلی گشتم اما موضوعی با این مشکل خودم نتونستم پیدا کنم . من میخوام که بلوک شاخه ها را در صفحه اول فروشگاه بزارم چیکار باید انجام بدم ؟؟
  12. takseven

    تغییر عنوان سایت

    در پرستا 1.6 در قسمت seo/url ها اگر در قسمت ایندکس عنوان صفحه رو پر کنیم دوتا تایتل خواهیم داشت یکی نام فروشگاه که اول بسم اله نصب کردیم و اینی که در عنوان صفحه اینکس پر کردیم حالا .. آیا اگر همون اسم فروشگاه رو بزاریم بمونه بهتره یا اینکه عنوان صفحه رو هم پر کنیم ؟
×
×
  • اضافه کردن...