رفتن به مطلب

dcenter.ir

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط dcenter.ir

  1. dcenter.ir

    بهینه کردن سایت

    سلام و خسته نباشید. زمانی که من سایتم را در gtmetrix.com تست کردم دیدم که این مطلب تو سایت من رعایت نشده Combine images using CSS sprites می خواستم راهنماییم کنید که css sprites چی هست و چجوری باید انجام بدم. البته اگر نیاز به علم برنامه نویسی داره من در انجامش مشکل دارم.
  2. با سلام و عرض خسته نباشید. من ورژن 1.5 پرستا شاپ را به1.6 می خوام ارتقا بدم . تمام مراحل را بر اساس مطالب انجمن رفتم. اما به این مشکل برخوردم. پیشوند جداول را که تغییر میدم ....اتصال بادیتا بیس میده اما تو فرایند نصب ارور میده که جداول نصب نمیشه. لطفا راهنمایی کنید.
  3. سلام ممنون از پاسخ. ممنون میشم یک نگاهی به سایت من کنید. یک میل بدین تا یوزر پس مدیریت را واستون بفرستم . البته اگر وقت دارین و مزاحم نمی شم.....در غیر اینصورت لطفا بفرمایید باید چیکار کنم؟
  4. سلام ... من نحوه تنظیم چند فروشگاهی را از تو سایت اصلی دیدم (فیلم) و در قسمت چند فروشگاهی سمت راس( درخت چند فروشگاهی ) نمایش فروشگاه ها و ویرایش اونا را نشون می داد اما برای من که از PrestaShop™ 1.5.4.1 فارسی استفاده می کنم هیچ چیزی در این بخش نمایش نمی ده....و حتی نمی تونم فروشگاهی که ایجاد کردم پاک کنم.فقط می تونم از قسمت تعمیرات غیر فعالش کنم......باید چیکار کنم؟ www.dcenter.ir
  5. dcenter.ir

    مشکل با pdf و فاکتور

    سلام سایت من www.dcenter.ir مشکلی که دارمدر قسمت صورت حساب است که به صورت pdf نمایش داده می شود...و اون بر عکس نشان دادن اعداد مبلغ صورت حساب می باشد. ممنون میشم کمکم کنید.
×
×
  • اضافه کردن...