رفتن به مطلب

meshop

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    27
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

meshop آخرین باز در روز تیر 2 2017 برنده شده

meshop یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

meshop's Achievements

عضو تازه وارد

عضو تازه وارد (2/6)

1

اعتبار در سایت

  1. مشکل رو هنوز حل نکردید،این نسخه مشکلی نداره و استفاده کنیم؟ چون تاریخ این پست که شما نوشتید که ایراد رو برطرف میکنید جدید تر از تاریخ پست 1 که ویرایش شده هست و برای دانلود گذاشتید هست. یعنی مشکل تاریخ هنوز حل نشده؟
  2. meshop

    دریاره پرستا شاپ 1.6

    سلام نسخه 1.6 رو چندی پس از انتشار و stable سازی از سایت اصلی دانلود و نصب و تست کردم. متاسفانه اصلا جالب نیست. بر خلاف تعاریفی که از فارسی سازی اون در سایتهای مختلف و حتی سایت رسمی میشه،اصلا فارسی سازی خوبی نشده. این ها همه نظرات شخصی من هست که مینویسم. 1-فارسی سازی بسیار ناقص است.از قسمت ترجمه ها چند ساعت وقت گذاشتم و قسمتهای مختلف رو فارسی کردم و هنوز کلی قسمت اون فارسی نشده.حتی قسمتهای ساده و دم دست اون مثل: short description و توضیحات کالا رو نیز فارسی نکردند. 2-ماژولهای اون بصورت مستقیم و پس از نصب قابل استفاده نیستند و حتما باید از کلید بروزرسانی یک ماژول استفاده بشه تا بشه اون ماژول رو ویرایش یا پیکره بندی و استفاده کرد 3-قسمت حاملهای اون قابل ویرایش نیست و حتی میشه گفت باگ داره و اگر منطقه جدید اضافه کرده و تنظیمات کامل انجام بدید این قسمت بهم میریزه و نمیشه تیک مخصوص همون حامل رو فعال کرد در حالی که 1.5 مشکلی از این بابت نداره. 4-پس راست چین کردن در قسمت مدیریت کلا منو بهم میریزه و خیلی از قسمتهای صفحه مدیریت و منوهای اون ناخوانا میشه و زیر منوهای دیگه قرار میگیره. 5-برای قیمت گذاری کالا باید تنظیمات خاص در قسمت عمده و خرده فروشی کرد وگرنه قیمت اشتباه و مضربی از اونها نشون داده میشه و به راحتی 1.5 نیست. 6-معایب بسیار زیاد دیگه ای داره که اگر خواستید مینویسم بطوری که من فعلا بیخیال شدم تا نسخه بهینه شده ارائه بشه البته من هم زبان فارسی و انگلیسی اون رو دوزبانه نصب کردم ماژولی بنام بروز رسانی در مدیریت وجود داره که یک منو در مدیریت اضافه میکنه که با یک کلیک فروشگاه شما رو به آخرین نسخه بروز میکنه و این خوبه قالب پیش فرض اون ستون سمت راست نداره در حالی که چندین ماژول مثل نمایش شاخه ها و بلوکها برای این قسمته و حتی اگر فعال باشند نمایش داده نمیشه.کلا با بلوکهای راست و چپ مشکل داره. قسمت تبلیغات اون بهینه شده مثلا میشه در بنر بالا یک قسمت اسلاید و دو قسمت ثابت در سمت راست اون داشت و این خوبه یک نوار به بالای صفحه اضافه شده
  3. meshop

    فوتر مدیریت

    1.5 با قالب پیش فرض
  4. خوب فونت رو بنا به نیاز تغییر دادم تا بعد که بصورت کامل ok باشه مهاجرت کنیم! الانم که 1.6 اومده و دودل شم که 1.5 بزارم یا صبر کنم تا 1.6 ok بشه. ولی چرا فقط همین قسمتها مشکل داره؟ بدون نیاز به تغییر فونت کجا میشه محل قرار گیری متن درون کلید رو تغییر داد؟ الان که نگاه میکنم کلید جستجو نیز در بالای صفحه کمی آمده پایینتر ولی کلیدهای خرید و کالاها دقیقه و مشکلی نیست
  5. meshop

    فوتر مدیریت

    عکس رو ضمیمه کردم.در چند قسمت که برید در فوتر نمایش داده میشه مثلا قسمت سفارشها
  6. شما تست کردی؟ مشکل داشت و با کمک یه سایت خارجی حل کردم. البته گویا فقط نسخه 1.5 این مشکل رو داره و من نمیدونم شما چه نسخه ای دارید.
  7. meshop

    ماژول فیش بانکی

    در ماژولهای پرداخت این ماژول رو پیدا کنید و در پیکربندی اون روی علامت پرچم ایران که برای زبان فارسی است کلیک کنید
  8. meshop

    فوتر مدیریت

    در پایین صفحه مدیریت که نوشته: Translation and Localization by.... میخواهیم یک تکه کد اضافه کنم.حالا یا کنارش که کمتر جا بگیره یا بالا یا زیر اون ولی کنارش مدنظرم هست. مثلاً تاریخ + یک تکه کد html یاد آوری زمان و... ولی مشکل دارم دو فایل footer.tpl و content.tpl رو ویرایش کردم که گمون کردم مال همین قسمته ولی برای سایت مشکل بوجود آورد. چه باید کرد؟
  9. ممنون که پیگیری میکنید از مشکل یه عکس ضمیمه کردم البته اینم بگم که فونت رو عوض کردم ولی دلیل چیه که فقط این قسمت مشکل پیدا کرده و بقیه جاها مشکلی نیست؟
  10. سلام در قسمت "بومی سازی/ترجمه ها/رایانامه های هسته" خواستم تغییراتی بدم مشکل این بود که پیغام خوش آمد گویی به کاربران کلمه "welcome!" و خواستم به یک لغت فارسی تغییر بدم. ولی این قسمت خراب است و هنگامی که میخواهیم ذخیره کنیم پیغام زیر را مینویسد: نمي توان براي عناوين رايانامه فايل زباني ثبت كرد، مسير /themes/default/mails/fa/lang.php است گویا در تنظیمات هنگام فارسی سازی مشکل بوجود آمده زیرا مسیر را غلط نوشته و نمیتواند فایل را ذخیره کند چون مسیر اصلی این فایل در root/mails/fa هست که تمامی فایلها به زبان فارسی در این قسمت هستند و میشه دستی هر تغییری در اونها ایجاد کرد و مشکلی نیست ولی از طریق خود پرستا نمیشه.در واقع در جایی در config خود پرستا مسیر رو اشتباه میره. مشکل دیگه در این قسمت فارسی سازی هست.این صفحه رو اگر بصورت "باز کردن تمام مجموعه فیلدها" بازکنیم یعنی تمام قسمتها رو باز کنیم میبینیم که خیلی از بخشها فارسی نشده و هنوز انگلیسی است.
  11. meshop

    منو هاي بالايي

    سپاس فراوان از شما دوست گرامی.درست شد. سال نو نیز بر شما فرخنده باید
  12. آدرس: تهران،تجریش کد پستی .... عزیز روی local هست دیگه!
  13. هر چه کردم نشد منفی میزنم قبول نمیکنه هم منفی از سمت راست زدم هم از سمت چپ و یکبار هم دوباره اضافه کرد به مبلغ قبلی و بدتر شد! تو سایتهای خارجی هر چه گشتم ماژولی برای ویرایش پیدا نکردم. یعنی راه حلی بجز ویرایش sql نیست؟ ماژولی سراغ ندارید؟
  14. در قسمت مدیریت/فاکتور/پرداخت یک فیش بانکی رو دوبار برای فاکتور کاربری زدم. حالا نوار قرمز رنگی اخطار میدهد که مبلغ ... پرداخت به ازای ... یعنی اینقدر اضافه پرداخت کرده. در این قسمت نه ویرایش هست نه چیزی که بخواهم مرجوع کنم. از قسمت برگشت جزئی خواستم اقدام کنم که نشد ولی صحیح هم نیست از این قسمت که فاکتور خراب بشه. میخواستم بدونم چطور میشه این قسمت پرداخت رو که فیش بانکی اشتباه زده شده ویرایش یا حذف کنم.
  15. وارد صفحه مربوط به هر کالا که شویم کلید "اضافه به سبد خرید هست" متن فارسی نوشته شده دقیق درون این کلید قرار نمیگیرید و کمی ناخواناست و مقداری پایین آمده در حالی که روی هر شاخه که کلیک کنیم و تمام محصولات آن شاخه نمایش داده میشود،آنجا همین کلید درست است و مشکلی ندارد. گمانم از css باشد ولی هر چه سایز فونتها رو از css تغییر دادم فرق نکرد و مقدار فونت بزرگ و کوچک میشود ولی در وسط قرار نمیگیرد. نسخه پرستا 1.5 و قالب پیشفرض خودش میباشد. لطفا راهنمایی کنید.
×
×
  • اضافه کردن...