رفتن به مطلب

mamati7500

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    17
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

1 دنبال کننده

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

mamati7500's Achievements

عضو تازه وارد

عضو تازه وارد (2/6)

0

اعتبار در سایت

  1. بله دقیقا چنین کاری را بارها انجام دادم. حالا چطور اطلاعات سفارش را کامل پاک کنم و چطور این مشکل را رفع کنم. از یه روشی استفاده کردم که کنار سفارشاتم یه گزینه پاک کردن دارم یادم نیست چطور اینکارو انجام دادم. لطفا را هنماییم کنید.
  2. سلام بنده از نسخه 3.0 سرویس ارسال و نسخه 1.0 سرویس پرداخت فروتل استفاده میکنم. مشکل عجیبی برام پیش اومده که خودم حس میکنم از ماژول فروتل باشه چون وقتی با اون ماژول سفارشی برام ثبت میشه این مشکل پیش میاد مثلا لیست سفارش به این شکله : فلش 8 گیگ مدل تی 01 - قیمت واحد 40000 تومان با هزینه پستش تقریبا 46000 تومان ولی در نهایت این سفارش ثبت که شد در فروشگاه ساز و همینطور تاریخچه سفارشات مشتری و همینطور فاکتورش و حتی ایمیلی که براش ارسال میشه به این صورته : رم ریدر تک کاره - قیمت واحد 1600 تومان فلش 8 گیگ مدل تی 01 - قیمت واحد 40000 تومن فهمیدین چی شد؟ یه محصول خود به خود به سفارش اضافه شده و از موجودی انبارم هم کم شده ولی قیمت مربوط به همون یه محصول سفارش داده است که اگه حتی اون محصول که خود به خود اضافه شده را حذف کنم اونوقت 1600 تومان از جمع سفارش کم میشه و در جمعش به مشکل میخورم. انوقت جعمش میشه 44400 ت خیلی مشکل عجیبیه و برای مشتریام شک و تردید به وجود میاره حتی برای خودم. اینا همش در پرستاشاپ دیده میشه ولی در فروتل فقط محصول اصلی با جمع قیمت درست را مشاهده میکنم. خواهشا راهنماییم کنید.
  3. دم شما گرم دارم دان میکنم. واقعا ممنونم. کارتون حرف نداره.
  4. منم همین مشکل را دارم لطفا راهنمایی کنید.
  5. ممنون از جوابتون. حالا اگه نتونستم درست کنم بازم مزاحم شما میشم.
  6. اگه تاپیک را جای اشتباه زدم منتقلش کنید به جای درست اگه هم جاش درسته و کسی نیست جواب بده لطفا ببندینش. با تشکر.
  7. کسی نیست راهنماییم کنه؟
  8. بله، معذرت.خصوصیتون را چک کنید.
  9. انوقت برای چنین کاری هزینش چقدر میشه؟چون منم به چنین امکانی نیاز دارم.
  10. سلام من هر چی گشتم توی انجمن مطلبی که مد نظرم بود پیدا نکردم. من میخوام ظاهر فاکتور فروشگاه به طور کامل تغییر کنه و به یه فاکتور خیلی شیک تبدیل بشه. البته مشکل اعداد رو هم در فاکتور برطرف کنه. کسی میتونه اینکارو برای من انجام بده؟ هزینه را اعلام کنه. ممنون.
  11. سلام آقا دانوش دمت گرم و دستم به دامنت. پورت ها که هیچکدوم بسته نیست تو تاپیک به یه مشکل مشابه برخورد کردم که شما بهش گفتید کامپایل را روشن کنه دوباره امتحان کنه. کامپایل را روشن کردم و بدون هیچ مشکلی وارد درگاه شد و همه چی درست بود. بلافاصله کامپایل را خاموش کردم دوباره همون پیغام قبلی میاد! یعنی من نباید کامپایل رو خاموش کنم؟ لطفا راهنماییم کنید.
  12. نسخه پرستاشاپم 1.5.4.1 هستشم خودتون گفتید از 2.6 استفاده کنیم. به هر حال 2.7 هم نصب کردم حالا میگه : 1 خطا وجود دارد نمی توان به بانک متصل شد.
  13. سلام من نسخه 2.6 را نصب کردم اطلاعات را هم وارد کردم هیچ اروری هم دریافت نمی کنم فقط هنگام اتصال به بانک مینویسه لطفا صبر کنید ... و توی این حالت میمونه. لطفا بگید مشکل از کجاست؟
×
×
  • اضافه کردن...