رفتن به مطلب

alitaala

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    15
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط alitaala

  1. alitaala

    ذخیره نشدن قسمت SEO و URL

    دوستان سلام. همانطور که می دانید برای اینکه بتونیم در قسمت URL ها به فارسی تایپ کنیم باید دو گزینه " URL اشنا " و " URL بومی (محلی) " رو از قسمت تنظیمات < سئو و URL ها فعال کنیم. اما مشکل اینجاست که گزینه دوم یعنی " URL بومی (محلی) " رو هرچه فعال می کنیم و بعدش که روی ذخیره که می زنیم و دوباره وارد این قسمت میشیم می بینیم که دوباره این گزینه غیر فعال شده. از دوستان کسی می تونه کمکمون کنه که این گزینه غیر فعال نشه و اصلا دلیلش برای چی هست ؟
  2. بله فروشگاه ما فعال هست و تمامیه لینک هامون هم توی موتورهای جستجو لینک شده و اینم ادرس فروشگاه مون هست که اگر دوست دارید یه نگاهی به URL های ان بیاندازید ؟ www.Yeknam.com
  3. alitaala

    URL فارسی

    سلام. دوستان عزیز ما میخواهیم داخل فروشگاه مون از این به بعد URL تمام محصولاتی که وارد سایت می کنیم هم به صورت فارسی باشد و هم به صورت انگلیسی مانند سایت دیجیکالا چون ما فقط انگلیسی ان را قرار می دهیم. اما اینجا مشکل یه چیزی هست که ما میخواهیم بدونیم چطور هم باید به صورت فارسی نوشته بشه و هم به صورت انگلیسی چون اگر داخل چند سایت بزرگ نظیر دیجیکالا رفته باشید URL اونها به این صورت هست که ابتدا به صورت فارسی نوشته شده است و سپس به وسیله علامت " / " جدا شده و بعد از این علامت نیز به صورت انگلیسی درج شده که در زیر URL یکی از محصولات سایت دیجیکالا را می بینید که البته در سایت های دیگر هم همینطور هست که از دوستان عزیز خواهشمندم که بفرمایید که ما در پرستاشاپ چگونه باید فارسی بنویسیم؟ Samsung-65KSC9990-Curved-Smart-LED-TV-65-Inch/Keyword-65KSC9990/تلويزيون-ال-اي-دي-هوشمند-خميده-سامسونگ-مدل-65KSC9990-سايز-65-اينچ
  4. سلام و عرض ادب. به تازگی ما این ماژول را خریداری نمودیم که هم اکنون قصد این را داریم که داخل بلوکی که می سازیم نوع محصولات را خودمون انتخاب کنیم اما متاسفانه ما نتوانستیم این کار را انجام دهیم. برای روشن تر شدن موضوع این طور می گوییم به فرض مثال : ما قصد ساخت بلوکی به نام "محصولات محبوب" را داریم که خواهان این هستیم که داخل ان, 6 عدد محصول به انتخاب خودمان باشد که متاسفانه ما نتونستیم چیزی و ویژگی که بتوان داخل ماژول با ان اینکار را انجام داد را ببینیم و فقط تونستیم که مثلا یک شاخه کلی مانند لوازم خانگی را داخل ان بلوکی که ساختیم قرار بدیم و در کل نتوانستیم که محصولاتی که خودمان مد نظر داریم را داخل ان قرار دهیم. اگر میشه راهنمایی کنید که چطور باید این کار را انجام داد. با تشکر.
  5. من اون کاری که شما گفتین رو کردم اما متاسفانه هر محصولی که داخل صفحه هست رو که تیکش رو بر میدارم باز یکسری دیگه جایگزین میشه که باید برم دوباره تیک اونها رو بردارم و کار خیلی زمانبری هست و در کل اصلا نمیشه....در ضمن نمای قشنگی هم نداره که محصولات بدون قیمت و یا اینکه محصولات قدیمی و برای چند ساله پیش داخل سایت نشون داده بشن که خود همین باعث میشه که مشتری از بین بره چون فکر میکنه سایت قدیمیه و از سایت خارج میشه. ایا نمیشه کاریش کرد چون واقعا نمیشه این همه محصول رو تک تک باز کرد و تیکشون رو برداشت.یعنی جوری باشه که هر محصولی که خودمون به دلخواه می خواهیم رو انتخاب کنیم و اونجا نشون داده بشه؟ ممنون از جواب قبلتون.
  6. من قبلا یه سوالی پرسیدم که متاسفانه جوابی نگرفتم و دوباره میپرسم. میخواستم بدونم که من چطور باید محصولات رو در بلوک پر فروش و بلوک محبوب در بدنه اصلی قالب تغییر بدم.چون الان مثلا تو بلوک محبوب هنوزم محصولات 1 ساله پیش هستن.
  7. میخواستم بدونم که من چطور می تونم که محصولات بلوک محصولات محبوب و محصولات پر فروش در بدنه اصلی قالب رو تغییر بدم جون الان چند ماهه که محصولات قبلیه من هنوز روی صفحه در این بلوک ها هستند.
  8. می خواستم بدونم که به فرض مثال چطور می تونم تعداد محصولات را در بلوک "محصولات پر فروش" و یا بلوک "محصولات جدید" در ستون سمت راست صفحه اصلی کم کنم ولی در بلوک محصولات جدید "محصولات پر فروش" و یا بلوک "محصولات جدید" در ستون بدنه صفحه اصلی کم نشه. مثلا فرض کنید که میخوام تعداد محصولات پر فروش در بلوک بدنه 12 تا باشه اما در بلوک سمت راست 4 تا باشه. چطور اینکارو باید انجام بدم؟
  9. alitaala

    تخفیف

    ممنون که جواب دادین.اما میخوام جوری باشه که مثلا روی قیمت قدیم یه خط بخوره و پايينش یه قیمت جدید که همان قیمت تخفیف خورده هست قرار بگیرد یعنی در کل یه خط روی قیمت قبلی بخوره.مثل دیجیکالا که الان توی قسمت تلویزیون هاش همچین چیزی هست که یکسری تلویزیون هاش به این صورت اند.
  10. alitaala

    تخفیف

    بله دقیقا میخوام همینطور باشه
  11. alitaala

    تخفیف

    می خواستم بدونم چطور می تونم برای تخفیف, یک خط بر روی بعضی از محصولاتم بزنم.اینم بگم که اینجوری نمیخوام باشه که مثلا یک درصد کلی بدم و روی قیمت کل محصولاتم اعمال بشه بلکه میخوام روی بعضی از محصولاتم به صورت تک و توک این خط خوردگی ایجاد بشه. فروشگاهم هم اینه : www.Yeknam.com
  12. alitaala

    مشکل Resource Usage

    با سلام. منم دقیقا همین مشکل رو دارم. اما خوب من دیگه مشکلم فکر نمیکنم هاست باشه چون من هاستم رو از هاست ایران گرفتم که تازه من هاست معمولی هم نگرفتم و هاست ویژه رو گرفتم.الان چند روزه که همین موضوع هست.در ضمن برای کسانی که می خواین هاست از هاست ایران بگیرن اصلا این کار رو نکنن چون واقعا اصلا پشتیبان هاشون علم زیادی ندارن و همچنین اینکه از ساعت 7 بعد ازظهر به بعد که دیگه پشتیبانی تعطیل و همچنین روزهای تعطیل هم که دیگه کلا تعطیل.در حالی که گرون ترین هاست در ایران هستش اما هیچ کاری نمی کنند.
  13. alitaala

    ماژول نمودار قیمت

    این ماژول رو اگر بخواین بنویسید چه اقدامی باید بکنیم؟
  14. alitaala

    قرار دادن مطلب

    آخه میخوام روی سایتم به صورت مستقیم بذارم نه اینکه مشتریان برن داخل وبلاگ.چون میخوام روی سایتم مستقیم باشه
  15. alitaala

    قرار دادن مطلب

    با درود.من میخوام داخل سایتم مطلب بذارم.مثلا فرض کنید میخوام مطلبی بذارم به عنوان راهنمای خرید تلویزیون... خوب من نمیدونم چکار کنم چون که این یه محصول نیست که بخوام داخل قسمت کاتالوگ>محصول برم...یعنی میخوام بالای سایت یعنی کنار منوها (منو افقی بالا) یه منو به اسم مقالات درست کنم و تو اونجا مطالغبم رو قرار بدم
×
×
  • اضافه کردن...