رفتن به مطلب

mahdirabbani

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

Contact Methods

  • Website URL
    http://mahdirabbani.blog.ir

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

mahdirabbani's Achievements

عضو جدید

عضو جدید (1/6)

0

اعتبار در سایت

  1. mahdirabbani

    مشکل در ویرایش حامل ها

    سلام دوستان یه مشکلی در قسمت حامل ها وجود داره و اون اینکه وقتی یک حامل رو ویرایش می کنیم بجای اینکه همون حامل رو ویرایش کنه یه حامل جدید می سازه و حامل قبلی رو مخفی می کنه. مثلا حاملی با شناسه ی 1 رو ویرایش می کنیم. وقتی پایان رو می زنیم شناسه ی 1 وجود نداره و یک حاملی با شناسه ی 2 ایجاد شده. می خواستم بدونم این طبیعی هست یا اینکه خطاست؟ البته در چند جای دیگه ی فروشگاه هم این مشکل وجود داره! مثل ایندکس جستجو ، البته با کمی رویکرد متفاوت
  2. سلام دوستان لطف می کنید در مورد این گزینه یه توضیح کاملی بدین؟ تنظیمات -> سفارش ها -> تنظیمات هدیه -> پیشنهاد بسته قابل بازیافت
  3. نه ببینید مثلا من می خوام یه شمارش معکوس بذارم برای افتتاح فروشگاه. بعد این روزشمار یا شامل کدهای php هست یا javascript. حالا می خواستم ببینم که در کجای فایل tpl باید بریزم که به من کار بده. چون هر جاش ریختم صفحه سفید میاد. اصلا می خوام بدونم کد php و javascript توی فایل tpl اجرا می شه؟ اگه اجرا نمی شه باید چکار کنم؟ آیا باید فایل php جدایی بسازم و در این فایل tpl آن را فراخوانی کنم؟ اگر چنین است چگونه؟ ممنون می شم اگه توضیح بدین؟
  4. من می خوام کلا کد این صفحه رو عوض کنم و یه صفحه دیگه بجاش بذارم. چطور می تونم چنین کاری بکنم؟
  5. خوب اگه این فروشگاه اینترنتی به یک شرکت یا مغازه وصل باشه ، باز هم نیازی به دادن مالیات نیست؟
  6. mahdirabbani

    شاخه بندی ویژگی محصولات

    سلام دوستان ماژولی وجود داره که ویژگی ها رو شاخه بندی کنه؟ مثلا به این صورت: ظاهری: 1- وزن 2- ابعاد الف- طول ب- عرض پ- ... فنی: 1- CPU الف- سری ب- مدل پ- فرکانس ت- ... 2- RAM 3- و ... هم می خوام توی مدیریت این طور باشه و هم توی نمایش و اگر نشد حداقل توی نمایش این جور نمایش بده.
  7. سلام دوستان می خواستم بدونم برای حذف امضای پرستاشاپ از ایمیل های ارسالی ، به جز حذف دستی از توی فایل های پوشه ی mail راه دیگه ای هم وجود داره؟
×
×
  • اضافه کردن...