رفتن به مطلب

mezonmanzel

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

mezonmanzel's Achievements

عضو جدید

عضو جدید (1/6)

0

اعتبار در سایت

  1. mezonmanzel

    نظر دوستان در مورد این قالب

    سلام دوست عزیز...تبریک میگم اول سایت خوبی دارین ولی خب یه سری موارد اصلاح بشه بهتره: 1.قسمت OK در خبرنامه و LIVE SUPPORT فارسی باشند خیلی بهتره. 2.اسم محصولات خیلی نباید طولانی باشه.اکثر متن هات خلاصه شده و سه نقطه گذاشته که جالب نیست. 3.نا هماهنگی بین دکمه ی سبد خرید و متن و قیمت بالاش وجود داره عکسش رو ضمیمه می کنم. 4.سرعت سایت بد نیست اما چون حجم سایتت پایینه باید خیلی بهتر از اینا باشه.یکم روش کار کنی درست می شه.به طور مثال برای بعضی از عکس هات DIMENSION نذاشتی . خیلی کارهای دیگه که سرعت سایت رو بهتر می کنه. 5.نمی دونم چرا شما با وجود گوگل انالیتکز از وبگذر استفاده کردی.البته تو کامنت های بالا خوندم که گفتی یه مشکلاتی داره و فیلتره و این حرف ها.ولی مشکلاتش قابل حله.من الان ازش توی سایت خودم MEZONMANZEL.COM استفاده می کنم و هیچ مشکلی هم ندارم.مشکلی داشتین راهنمایی بگیر. 6.یکم روی فاصله ی قسمت ها از هم ضعیف کار کردی.مثلا فاصله ی لوگو و حمل رایگان خیلی کمه و بهم چسبیدس. 7.قیمت ها رو یه استایل بده که واضح تر باشه.الان خیلی جالب نیست به نظرم. 8.رنگ قرمزی که استفاده کردی خیلی خوب نیست.کلا خیلی قرمز با سبز هم خوانی نداره.حد اقل این قرمزی که بعضی جاها استفاده کردی خوب نیست پیشنهاد می کنم رنگ سبز ملایم تری استفاده کنی به جاش. 9.یه چیزی گوشه سمت چپ هست که قالبت رو به هم ریخته درستش کن.عکس اون رو هم ضمیمه می کنم.
  2. متشکرم ار پاسخ جامع تان. امیدوارم اینگونه مورد ها توی بروزرسانی های نسخه های بعدی برطرف بشه.البته قبول دارم که باید یه سری مشکل جمع بشه و یه دفعه اپدیت بیاد. با سپاس از زحماتتان.
  3. متشکرم از پاسخ تان.اما مشکل کجاست اگر بخواهم این فونت باشد ولی خطای ان از بین برود چه کاری باید انجام دهم؟ چون با پاک کردن این خط ها صرفا این فونت پاک می شه فونت منوی صفحه اول زشت میشه.
  4. با سلام خدمت اساتید و زحمت کشان انجمن. وقتی سایتم رو در gtmetrix برای سرعت ارزیابی می کنم مشکل زیر رو نشون میده برای AVOID BAD REQUEST: The following requests are returning 404/410 responses. Either fix the broken links, or remove the references to the non-existent resources. http://mezonmanzel.ir/themes/default-bootstrap/css/fonts/BHoma.ttfhttp://mezonmanzel.ir/themes/default-bootstrap/css/fonts/BHoma.woffhttp://mezonmanzel.ir/themes/default-bootstrap/css/fonts/BYekan.ttfhttp://mezonmanzel.ir/themes/default-bootstrap/css/fonts/BYekan.woff در حالی که در این ادرس های چنین فولدر و فونتی نیست.کسی می دونه کجا به این فونت ارجاع داده شده توی کد؟کجا رو باید درست کنم؟ سایت از نسخه بومی 1.6.0.6 فارسی همین انجمن استفاده می کنه. متشکرم پیشاپیش.
  5. mezonmanzel

    قالب کمند

    سلام و خسته نباشید ویژه به طراح عزیز.... ببخشید این قالب کی به نسخه 1.6 پرستا هماهنگ می شه؟> توی امضاهاتون هست که چند تا قالب واسه 1.6 به زودی میان....نمیشه راجع به زمان حدودی اومدن قالب های 1.6 و قیمت حدودی قالب ها هم اطلاعاتی بدین؟ می دونم که شاید کار درستی نباشه تا زمان اتمام قیمت گفتن ولی حدود این که بدونیم مثلا قالب میلیما یه قالب معمولی با امکانات اندک و حدود قیمت زیر 80 تومن هست خیلی فرق می کنه تا اینکه حدودا بگین این یه قالبه که حتی امکاناتش از کمند هم بیشتره و قیمتش حتما توی محدوده 100 به بالا هست. متشکرم fa → en Designer noun: designer, modeler, draftsman, architect, modeller, limner, schemer, sketcher
  6. با سلام خدمت دوستان عزیز پرستاشاپی و مدیران خوب انجمن. فروشگاه مزون منزل ارائه دهنده ی شیک ترین و جدید ترین مدل های کمد،میز تلویزیون LCD/LED ،دراور و ..... mezonmanzel.ir مشتاقانه منتظر نظر های شما عزیزان در مورد این سایت هستم.از هرگونه نقد و تعریف درباره ی هر موضوعی راجع به سایت هم به شدت استقبال می کنیم:دی
×
×
  • اضافه کردن...