رفتن به مطلب

dalili_s

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

dalili_s's Achievements

عضو جدید

عضو جدید (1/6)

0

اعتبار در سایت

  1. در ادامه بحث مشکل بن تخفیف یه نکته ای رو بهش برخوردم که میخوام شما هم تست کنید و ببینید نتیجه چی هست اگر فرضا یک بن تعریف کنیم و محدودش کنیم به یک کالای خاص، زمانیکه اون کالا خرید میشه و مشتری بن رو وارد میکنه ، تخفیف مورد نظر اعمال میشه حالا بعد از اعمال تخفیف و قبل از پرداخت سبد مشتری به فروشگاه بر میگرده و یه کالای متفاوت هم به سبدش اضافه میکنه چیزی که من تست کردم روی پرستا 1.5 اینه که تخفیف بن به کالایی که قرار نیست تخفیف داشته باشه هم اعمال میشه و در فاکتور محاسبه میشه! شما هم تست کنید و ببینید نتیجه چیه؟
  2. چرا پرداخت مهمان مشکل داره و به صفحه لاگین میره؟
  3. در حالتیکه کاربر لاگین باشه این ماژول درست عمل میکنه و به سمت بانک هدایت میشه اما برای پرداخت مهمان بعد از طی مراحل،کاربر به سمت بانک هدایت نمیشه بلکه دوباره به سمت صفحه تایید هویت و لاگین هدایت میشه، قضیه چیه؟ کسی تجربه ای داشته؟ اگه خواستید تست کنید این آدرس Dayashop.com
  4. بین تم های رایگان موجود این تم خیلی شیکه و در حد خوبی نیازها رو پاسخ میده تنها مشکل اساسی که وجود داره و نمیشه ازش استفاده کرد اینه که محصولات رو نمیشه توی شاخه بزاری که تقریبا این تم زیبا رو بلااستفاده میکنه اگه یه نفر این مشکلو حل کنه واقعا تم خوبیه
  5. آخه شما وقت میزارید زحمت راست چین کردنشو میکشید و لی اگه استفاده ای نداشته باشه چه فایده ای داره
  6. با توجه به اینکه کسی به خودش زحمت نمیده تا سوالاتو جواب بده نتیجه میگیریم اصن کسی از این تم استفاده نکرده که مشکلاتش رو بفهمه برای ایجاد سرچ باکس باید توی ماژول Top horizontal menu یه تیک ساده بزنید اما مشکل بزرگ این تم اینه که دقیقا زمانیکه نصبش میکنید دیگه نمیتونید شاخه محصولتون رو عوض کنید یا محصولات جدید رو به شاخه های مربوطه associate کنید من اینو دقیقا تست کردم حالا مشکل از خود تم بوده یا موقع راست چین شدن اینجوری شده معلوم نیست در کل تم خوبیه اما خب مگه میشه شما شاخه نداشته باشی برای محصولت؟
  7. برای اعمال تغییرات زمانیکه blockhtmltopbox رو تغییر میدی و میخوای ذخیره سازی کنی خطا میده اسلایدر برای من کار نکرد ما پرستاشاپ رو از صفر نصب کردیم بدون هیچ ماژول اضافه ای و بعدش تم رو طبق فایل راهنما نصب کردیم اما این قضایا وجود داره ================ مساله حل شد باید Force compilation رو فعال میکردم سوالی که دوستان دیگه هم پرسیدن اینه که سرچ باکس نداریم توی این تم ؟ چه پیشنهادی دارید براش؟
×
×
  • اضافه کردن...