رفتن به مطلب

hamedkit

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

فعالیت های امتیازی

  1. Like
    hamedkit به B.A.H.M.A.N امتیاز داد در ماژول اخبار ، اطلاعیه ها ، هشدارها   
    سلام دوستان گل و سنبل پرستاشاپی . بازم من اومدم
     
    این بار با یه ماژول میخوام در خدمتتون باشم که امیدوارم مورد پسند شما قرار بگیره ( مخصوصا به کاربران عزیزی که بهشون قول داده بودم خیلی وقت پیش این ماژولو آپلود کنم و به دلایلی نشد که بشه )
     

     
     
    اگه یادتون باشه خیلی وقت پیش یه ماژول قرار داده بودم تو انجمن به اسم " نوار اخبار"
     
    این ماژولی که میخوام معرفی کنم و البته در دو نسخه عرضه میشه ( رایگان و پولی ) همون کارو انجام میده ، البته خیلی پیشرفته تر هستش و کامل تر .
     
    با استفاده از این ماژول میتونید آخرین اخبار ، اطلاعیه ها ( مثل خبرهای فروش ویژه و تخفیف و راهنما و .. ) رو واسه مشتری هاتون به صورت پویا و انیمیشن دار ، نمایش بدین .
     
    امکانات این ماژول در نسخه رایگان :
     
    - قابلیت جایگیری در 5 منطقه مختلف از فروشگاه شما ( هدر - فوتر - ستون چپ - ستون راست - ستون وسط در صفحه اصلی ) قابل تنظیم فقط با یک کلیک از مدیریت
     
    - دارای تنظیمات پیشرفته از مدیریت به صورت کاربرپسند ،
     
    - قابلیت نمایش حداکثر 5 خبر یا اطلاعیه در یکی از مکان های تعیین شده
     
    - امکان تنظیم رنگ نوشته ها از مدیریت
     
    - امکان تنظیم سرعت حرکت نوشته ها از مدیریت
     
    - امکان تنظیم و تعویض ظاهر و قالب ماژول از مدیریت
     
    - داشتن 4 قالب مختلف با رنگبندی متنوع برای سازگاری با انواع قالب ها و فروشگاه ها ( رنگبندی دیفالت - پرتقالی - آبی و صورتی و بنفش )
     
    - امکان تعیین لینک برای نوشته ها ( اختیاری )
     
    - حذف نشدن اطلاعات و تنظیمات ماژول بعد از حذف نصب آن ( شاید برای شما هم پیش اومده که اشتباهی به جای غیرفعال کردن روی حذف کلیک کرده اید و همه تنظیمات ماژول مورد نظر رو از دست داده باشید )
     
    - هماهنگی هوشمند با تمامی قالب های دو ستونه و سه ستونه و تک ستونه . در صورت استفاده از قالب دیفالت میتوانید تم دیفالت ( خاکستری ) را از تنظیمات ماژول فعال کنید تا همرنگ قالب دیفالت گردد .
     
    اسکرین شات از ماژول در جایگاه های مختلف ( عکس ها تکه تکه هستند و یک فروشگاه کامل رو نشون نمیدن ) :
     

     
    [-info-]
    دوستان توجه کنید این نسخه کاملا رایگانه ، در صورتی که استفاده کردین و واستون مفید بود ، در صورت تمایل میتونید از طریق این صفحه مبلغی رو در حد توان خودتون به عنوان حمایت پرداخت نمایید.در صورتی که تمایل داشتین ، لطفا تمامی دوستان اسم یا نام کاربریشون توانجمن رو هم تو سفارش ذکر کنند تا به عنوان حامیان در این تاپیک معرفی بشن. متشکر
    [/-info-]
    همچنین نسخه بهتر و پیشرفته تری از این نسخه ( با دو برابر امکانات و زیبایی ) در دست طراحیه که اگه دوستان استقبال کنن ، به قیمت بسیار پایین قرار داده خواهد شد .
     
    برای دانلود از بازارچه اینجا کلیک کنید .
  2. Like
    hamedkit به hidden امتیاز داد در پرستاشاپ 1.6.0.14 پارسی منتشر شد   
    سلام
    دوستان من از فروشگاه ورژن 1.6.0.6 استفاده میکنم تغییرات زیادی رو روی قالب دادم ایا 1.6.0.14 ارتقا بدم تغییرات قالبم میپره ؟ از عزیزان کسی نصب کرده 1.6.0.14 رو لطفا لینک فروشگاه بدید
  3. Like
    hamedkit به دانوش امتیاز داد در دانلود پرستاشاپ فارسی : آخرین نسخه   
    به نام خدا
    بالاخره انتظارها به پایان رسید و نسخه 1.6 فروشگاه ساز پرستاشاپ آماده شد. خوشحالیم که با ایجاد تحولات گسترده در بومی سازی اسکریپت های متن باز اکنون میتوانیم سریع ترین بومی سازی را ارایه کنیم و خرسندیم که امروز میتوانیم ادعا کنیم پشتیبان واقعی کاربران پرستاشاپ هستیم.
    در این نسخه سعی شده بهترین ترجمه، بهترین راست چین سازی و بهترین بومی سازی ارایه شود. هرچند هیچگاه ادعا نکردیم بدون نقص هستیم و کاری کاملا بدون نقص ارایه می کنیم. با ابن حال اگر پرستاشاپ را با اسکریپت های متن بازی که سال هاست بومی می شوند (حتی جوملا یا وردپرس که استفاده گسترده ای دارند) مقایسه کنید، کیفیت بومی سازی کاملا مشهود است.

    تفاوت نسخه اصلی و نسخه پارسی

    پرستاشاپ فارسی برای اولین بار با تیم اصلی پرستاشاپ (Prestashop.com) همراه شده تا بومی سازی را در مبدا پیاده سازی کند و تا حد ممکن بومی سازی را سرعت بخشد. در زیر با توضیح تفاوت هایی که توسط تیم پرستاشاپ پارسی ایجاد شده ذکر می شود که کدام تغییرات در نسخه اصلی گنجانده شده و یا خواهد شد:

    1. راست چین سازی و فارسی سازی نصب پرستاشاپ: مراحل نصب پرستاشاپ کاملا فارسی و راست چین شده. زبان فارسی به عنوان یکی از زبان های رسمی به بسته نصب اصلی هم افزوده شده و راست چین سازی نصب به طور پیش فرض در مبدا انجام شده و توسط پرستاشاپ تایید شده.

    2. محصولات نمونه فارسی: محصولات نمونه و داده هایی که به صورت پیش فرض همراه پرستاشاپ نصب می شوند ترجمه شده تا کار طراحان قالب و یا توسعه دهندگان ماژول کمی آسان تر باشد و در محیطی پارسی ماژول ها و قالب ها را آزمایش کنند. همچنین فروشگاه داران عزیز می توانند بعد از نصب محیطی کاملا فارسی را ببینند و امکانات را بررسی کنند. این تغییرات هم تایید شده و از سایت اصلی ارایه می شود.

    3. پارسی سازی و راست چین سازی بخش مدیریت: پارسی و راست چین سازی بخش مدیریت بسیار دقیق و با حساسیت انجام شده. به دلیل این که پرستاشاپ سعی کرده تا حد امکان از استایل های inline خودداری کند، راست چین سازی هم قدری ساده تر شده. با مذاکره با پرستاشاپ فرانسه برخی از راست چین سازی های ما تایید شدند، همچنین راست چین ساز خودکار استایل های اینلاین با jQuery که توسط بنده طراحی و پیاده شده هم تایید شده و در نسخه 1.6.0.6 به بعد به پرستاشاپ افزوده شده است.
    به دلیل استفاده از sass راست چین سازی نسخه اصلی موجود در prestashop.com کامل نیست. بنابراین کامل ترین راست چین سازی فقط در این سایت و از طرف پرستاشاپ پارسی برای ایرانیان ارایه می شود.

    4. پارسی و راست چین سازی بخش فروشگاه: پارسی سازی بخش کاربری هم تا حد امکان دقیق و با ظرافت انجام شده. قالب کاملا ریسپانسیو است و راست چین سازی هم در دستگاه های مختلف آزمایش شده و مشکلی ندارد. ترجمه هم تا حد امکان دقیق و کامل است. در آینده این تغییرات در نسخه اصلی (Prestashop.com) افزوده خواهد شد ولی اکنون فقط در نسخه پارسی وجود دارد.

    5. تقویم جلالی (هجری شمسی): در بیشتر بخش ها تقویم جلالی جایگزین تقویم شمسی شده. در بخش کاربری و هنگام ثبت نام تاریخ تولد شمسی است ولی به طور دقیق به میلادی تبدیل شده و در دیتابیس ذخیره می شود. تمام تاریخ های سفارشات، ثبت نام مشتریان، تاریخچه سفارشات و ... به شمسی نمایش داده می شوند. حتی ماژول هایی که در آینده نصب می کنید اگر به طور استاندارد نوشته شده باشند به صورت شمسی نمایش داده خواهند شد.
    در نسخه 1.6 برای اولین بار تمامی datepicker ها (ورودی های تاریخ که به صورت تقویم نمایش داده می شوند) به شمسی است و می تونید به هر دو صورت میلادی و شمسی تاریخ را وارد کنید. هم در بخش فیلتر جداول مثل سفارش ها و هم ایجاد بن تخفیف یا قیمت ویژه و هم در بخش آمار امکان وارد کردن تقویم شمسی و یا انتخاب به صورت تقویمی ممکن است.

    6. ترجمه: همانطور که در جریان بودید سیستم ترجمه پرستاشاپ با تلاش تیم پارسی به طور کامل تغییر کرده و به سیستم دیگری منتقل شد. از طرفی دست سودجویان در ترجمه بسته شد و امکان مشارکت عمومی در ترجمه فراهم شد. خوشحالیم که زبان فارسی اولین زبانی بود که ترجمه آن کامل شد و در کنار زبان های اصلی قرار گرفت. در حال حاضر ترجمه پرستاشاپ نزدیک به 100 درصد است.

    7. ترجمه ایمیل: با توجه به این که در نسخه جدید بسته زبان هنگام نصب از سایت اصلی دریافت می شود در حال حاضر مولدهای ایمیل پرستاشاپ توسط بنده اصلاح و در اختیار پرستاشاپ قرار گرفته است. بنابراین تمامی ایمیل های پرستاشاپ برای تمامی زبان های راست چین اکنون راست چین شده اند.

    یک تقاضا و یک هشدار:
    تمام تلاش ما بهترین بومی سازی و سریع تر شدن زمان بومی سازی است. آنقدر به صداقت و تلاش خود ایمان داریم که بدون نگرانی بسیاری از تغییرات را به تیم اصلی پرستاشاپ منتقل کنیم و هیچ تقاضایی از آن ها نداشته باشیم. بنابر این از شما عزیزان تقاضا داریم نام پرستاشاپ فارسی و آدرس اینترنتی ما در بخش مدیریت فروشگاه هایی که برای خود و دیگران راه اندازی میکنید، حفظ کنید. این کار تنها راه حمایت شما از ماست.
       ضمن خواهش از شما یک هشدار هم به افراد سودجویی که مبادرت به انتشار پرستاشاپ پارسی به نام خود می کنند و یا پرستاشاپ را به دیگران می فروشند می دهیم. با توجه به ثبت همه تغییرات در گیت هاب و تایید پرستاشاپ بر همکاری با تیم ما و با توجه به قانون جرایم رایانه ای هرگونه سو استفاده از پرستاشاپ پارسی قابل پیگیری قانونی است و پرستاشاپ پارسی بدون شک با افراد سودجو برخورد قانونی خواهد کرد.
    همچنین هرگونه پشتیبانی خدمات خریداری شده و یا رایگان تنها به نسخه منتشر شده در این سایت تعلق میگیرد و در صورت استفاده از نسخه کپی شده و تغییر نام داده شده تمام تعهدات این سایت به شما باطل خواهد شد.

    بنابراین انتشار پرستاشاپ فارسی در هر سایتی فقط با ذکر نام و آدرس اینترنتی این سایت مجاز است.
    دانلود فروشگاه ساز رایگان و متن باز صد در صد فارسی پرستاشاپ نسخه 1.6:
     
    دانلود پرستاشاپ پارسی 1.6.1.23 - (توصیه شده - آخرین نسخه) - 20 مگابایت
     


    نسخه های پیشین:دانلود پرستاشاپ پارسی 1.6.1.18 - 20 مگابایت
    دانلود پرستاشاپ پارسی 1.6.1.18 - 20 مگابایت
    دانلود پرستاشاپ پارسی 1.6.1.17 - 20 مگابایت
    دانلود پرستاشاپ پارسی 1.6.1.16 - 20 مگابایت
    دانلود پرستاشاپ پارسی 1.6.1.15 - 20 مگابایت
    دانلود پرستاشاپ پارسی 1.6.1.14 - 20 مگابایت
    دانلود پرستاشاپ پارسی 1.6.1.12 - 20 مگابایت
    دانلود پرستاشاپ پارسی 1.6.1.11 - 20 مگابایت
    دانلود پرستاشاپ پارسی 1.6.1.7 - 20 مگابایت
    دانلود پرستاشاپ پارسی 1.6.1.6 -   20 مگابایت
    دانلود پرستاشاپ پارسی 1.6.1.5 -  20 مگابایت
    دانلود پرستاشاپ پارسی 1.6.1.4 -  20 مگابایت
    دانلود پرستاشاپ پارسی 1.6.1.2 - ویرایش دوم - 21 مگابایت
    دانلود پرستاشاپ پارسی 1.6.1.0 - ویرایش اول - 20 مگابایت
    دانلود پرستاشاپ پارسی 1.6.0.14 - ویرایش اول - 21 مگابایت
    دانلود پرستاشاپ پارسی 1.6.0.6 - ویرایش دوم- 20 مگابایت


    اصلاحیه ها
    دانلود اصلاحیه پرستاشاپ پارسی 1.6.1.11 - مخصوص ویرایش اول - 2 کیلوبایت
    دانلود اصلاحیه پرستاشاپ پارسی 1.6.1.2 - مخصوص ویرایش اول - 11 کیلوبایت
    دانلود اصلاحیه ویرایش اول 1.6.0.6 (فقط کاربران ویرایش اول نسخه 1.6.0.6 باید دانلود کنند)
     
    *نکته: برای نصب اصلاحیه فایل فشرده را در پوشه اصلی محل نصب فروشگاه آپلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.
     

    آخرین تغییرات
     ۱۸ آبان ۹۷
    انتشار نسخه 1.6.1.20 11 مرداد ۹۷
    انتشار نسخه 1.6.1.20 ۲۱ بهمن ۹۶
    انتشار نسخه 1.6.1.18 ۱۷ مرداد ۹۶
    انتشار نسخه 1.6.1.17 ۱۱ مرداد ۹۶
    انتشار نسخه 1.6.1.16 ۱۱ تیر ۹۶
    انتشار نسخه 1.6.1.15 ۲۲ خرداد ۹۶
    انتشار نسخه 1.6.1.14 8 فروردین 96
    انتشار نسخه 1.6.1.12 اصلاح مشکل تولبار ادیتور 25 اسفند 95
    انتشار نسخه 1.6.1.11 25 مهر 95
    انتشار نسخه 1.6.1.6 و 1.6.1.7 26 فروردین 95
    انتشار نسخه 1.6.1.5 و 1.6.1.4 اصلاح انتخابگر تقویم شمسی حل مشکل عدم نمایش آمار حل مشکل تصاویر بندانگشتی در منوی بالا حل چند مشکل جزیی دیگر 26 آبان 94
    انتشار نسخه 1.6.1.2 بخش تقویم دوباره نویسی شد و کدها بهینه تر و بسیار سریعتر شد تغییری در بومی سازی های نصب حل مشکل نصب بدون نیاز به اینترنت در لوکال هاست افزوده شدن تابع local_date و convertLocalDate برای استفاده از تقویم شمسی توسط برنامه نویسان اصلاح نمایش و ویرایش تاریخ شمسی در صفحه ویرایش قوانین سبد خرید. اصلاح تاریخ شمسی در صفحه آمار امکان وارد کردن تاریخ شمسی در تقویم داشبود و دریافت آمار اصلاح برعکس شدن آیکون های مدیریت اصلاح مشکل تاریخ شمسی در صفحه ویرایش اطلاعات شخصی اصلاح ربان های «جدید» و «ویژه» روی محصول در صفحه کاربری و چند تغییر و بهینه سازی دیگر 2شهریور 94
    حل مشکل عدم ذخیره ترکیبات در برخی موارد حل مشکل نمایش انتخاب تاریخ در زیر منوی سمت راست مدیریت حل مشکل نمایش قیمت با اعشار اضافه در صفحه محصولات مدیریت حل مشکل ثبت تعداد زیاد هشدار در فایل گزارش خطاهای سرور حل مشکل هشدارهای نبود برخی فونت ها در مرورگر کروم حل مشکل مزاحم بودن لیست ماژول هایی که قابل ارتقا هستند.  و چند مورد مشکلات ظاهری و دیداری 19 اسفند 93
    انتشار فروشگاه ساز پرستاشاپ 1.6.0.14 پارسی و بومی 12 اسفند 93
    انتشار فروشگاه ساز پرستاشاپ 1.6.0.13 پارسی و بومی اصلاح مشکل عدم ارسال ایمیل در برخی بخش ها اصلاح مشکل راست چین نبودن ایمیل در یاهومیل و برخی سرویس دهنده ها اصلاح مشکل اعداد در PDF پارسی چند تغییر جزیی دیگر 1 آذر 93
    راست چین سازی ایمیل های پرستاشاپ و اعمال در سایت اصلی پرستاشاپ 15 شهریور 93
    انتشار ویرایش دوم به همراه اصلاحیه پرستاشاپ 1.6.0.6 پارسی اصلاح مشکل عدم نمایش درست تصاویر کوچک در صفحه محصولات اصلاح مشکل محو شدن وضعیت سفارشات در صفحه سفارشات بخش مدیریت اصلاح مشکل چپ چین بودن ویرایشگر متن و نداشتن امکان چپ به راست و راست به چپ اصلاح مشکل چپ چین بودن فرم های ثبت حامل جدید در بخش مدیریت اصلاح مشکل فونت و راست چین سازی تم های غیر از پیش فرض بخش مدیریت اصلاح مشکل عدم نمایش صحیح عنوان دکمه های عملیاتی بخش مدیریت اصلاح مشکل عدم نمایش صحیح دکمه های کشویی (پایین افتادنی) بخش مدیریت اصلاح آدرس فونت ها و نامناسب بودن برخی فونت های بخش کاربری اصلاح چسبیدگی اسلایدشو و بنرها در بخش کاربری و مشکلات ریز دیگر 7 اردیبهشت 93
    انتشار پرستاشاپ 1.6.0.6 پارسی و بومی ترجمه 100 درصدی پرستاشاپ 1.6.0.6 استفاده از دو فونت استاندارد و مورد تایید گوگل در قالب استفاده از دو فونت فارسی و ایرانی استاندارد برای قالب فراهم سازی راهی برای تغییر سریع فونت در فایل css 1 اردیبهشت 93
    اصلاح نسخه 1.6.0.5 اصلاح مشکل ثبت فرم های اضافه و ویرایش در بخش مدیریت اصلاح ترجمه های زبان فارسی
  4. Like
    hamedkit به sami.d235 امتیاز داد در پرستاشاپ 1.6.0.14 پارسی منتشر شد   
    مثلا من از پرستاشاپ 1.6.0.13 استفاده میکنم چجوری به این نسخه آپدیت شم که اطلاعاتم حذف نشه ؟
  5. Like
    hamedkit به دانوش امتیاز داد در پرستاشاپ 1.6.0.14 پارسی منتشر شد   
    همانطور که حتمن مطلع شدید پرستاشاپ پس از انتشار نسخه 1.6.0.13 فروشگاه ساز خود در اطلاعیه ای اعلام کرد که به دلیل وجود مشکلی در ارتقا به این نسخه، به زودی نسخه 1.6.0.14 را منتشر می کند. طبق وعده ما برای سرعت بخشیدن به بومی سازی و پس از آن که نسخه 1.6.0.13 را تنها با یک هفته اختلاف نسبت به نسخه اصلی منتشر کردیم، این بار در کمتر از 72 ساعت نسخه 1.6.0.14 را منتشر میکنیم. امیدواریم این سرعت در بومی سازی موجب رضایت شما عزیزان باشد.
     
    از آن جایی که نسخه 1.6.0.13 از سایت حذف خواهد شد، توضیحات تکمیلی آن نسخه در ادامه یادآوری می شود.
     
    بومی سازی
    این نسخه از پرستاشاپ هم مانند سایر نسخه های بومی کاملا فارسی و راست چین است و دارای امکان تقویم شمسی، ادیتور اصلاح شده و سایر بومی سازی هاست.
    علاوه بر آن در این نسخه ایمیل و PDF اصلاح شده و مشکلات جزیی راست چین سازی نیز رفع گردیده و چند تغییر دیگر هم برای بهترین بومی سازی انجام شده.
     
    تنها مشکل 2درصد ترجمه باقی مانده بعلاوه یک تغییر در ساختار ایمیل است که البته ساختار ایمیل ها منتظر تایید تیم اصلی برای قرارگرفتن در مخزن پرستاشاپ هستند که پس از تایید حداکثر تا 6 ساعت تمام قالب ایمیل ها به روز می شود.
    این موارد اختلالی در امور فروشگاه شما ایجاد نمی کند ولی چنانچه عجله ای برای راه اندازی ندارید پرستاشاپ را دانلود کرده و برای نصب آن چند روزی صبر کنید یا پس از نصب و اعلام تکمیل ترجمه به بخش "بومی سازی > ترجمه" رفته و زبان فارسی را به روز کنید. توجه کنید که با تکمیل ترجمه و حل مشکل ایمیل نیازی به ارایه نسخه جدید یا اصلاحیه نیست.
     
     

    برای یاری ما در امر ترجمه مثل همیشه به سایت
    Crowdin.com رفته و در ترجمه به ما کمک کنید.

    چند نکته پیرامون نسخه 1.6

    نسخه 1.6 پرستاشاپ نزدیک به یک سال است که ارایه شده و پایدار است. ماژول و قالب‌های ایرانی و خارجی رایگان و تجاری بسیار زیادی برای آن وجود دارد و بسیار بهینه تر و کامل تر از نسخه 1.5 است. افرادی که در سال های گذشته با دزدی بومی سازی‌های این انجمن به دنبال کسب اعتبار برای خودشان بودند و دستشان را از بسیاری از منابع از جمله ترجمه کوتاه کردیم و توان دزدی دست رنج خودمان را برای آن ها بسیار محدود کردیم سعی در القای ناکارمدی پرستاشاپ 1.6 دارند تا بتوانند منافع خودشان را تامین کنند. پرستاشاپ 1.6 بعد از انتشار 1.6.0.6 بهترین نسخه برای نصب است و نصب نسخه‌های قدیمی تر یک اشتباه بسیار بزرگ است که شما را از امکانات بیشتر محدود می کند.

    با توجه به نزدیکی به ایام نوروز امیدوارم پرستاشاپ باشد که اولین عیدی را پیشاپیش به شما هدیه می‌کند و بتوانید با راه اندازی فروشگاه با نسخه جدیدی که حدود یک هفته از انتشار آن در سایت اصلی می گذرد سال جدید را آغاز کنید و این آغاز یک تجارت پرسود برای شما باشد.
     
     
     

    فراموش نکنید که بازارچه پرستاشاپ تخفیف های بی نظیری را برای شما در نظر گرفته تا سال جدید را دست پر آغاز کنید.



    ورود به بخش تخفیف های نوروزی

     


    برای دانلود پرستاشاپ و ورود به صفحه دانلود پرستاشاپ 1.6 کلیک کنید.

    با سپاس از همراهی شما
    دانوش میرعلایی
  6. Like
    hamedkit به B.A.H.M.A.N امتیاز داد در قالب نایس شاپ 2   
    آپدیت قالب به شماره 2.2 به تاریخ 1393/8/22
     
     

    افزوده شدن قابلیت فعال و غیرفعال کردن فونت فارسی برای منو یا دسته بندی ها ( برای فروشگاه هایی که اسم شاخه ها و منوها انگلیسی می باشد ) رفع باگ ریسپانسیو نبودن صفحه خلاصه سبد خرید رفع باگ ریسپانسیو نبودن جدول های قالب رفع باگ عدم نمایش صحیح حامل ها در سبد خرید رفع چندین باگ نمایش نادرست هدر و فوتر قالب در مرورگر کروم ، در تبلت و موبایل رفع باگ لیبل قیمت قبلی بدون تخفیف در صفحه محصول رفع باگ نمایش نادرست متن دکمه ها در مرورگر کروم رفع باگ عدم نمایش صحیح عکس های بندانگشتی در صفحه محصول هماهنگ سازی بهتر با تبلت و موبایل رفع خطاهای ماژول محصولات تخفیف خورده در دیباگ

    این آپدیت با راهنمای نصب ساده ، برای تمامی فروشگاه هایی که از نایس شاپ 2 استفاده میکنند ایمیل خواهد شد . همچنین این آپدیت ، شامل اصلاحات آپدیت قبلی نیز می باشد و با نصب آن نیازی به نصب آپدیت قبلی نمی باشد .
  7. Like
    hamedkit به B.A.H.M.A.N امتیاز داد در قالب نایس شاپ 2   
    آپدیت قالب به شماره 2.1 به تاریخ 1393/8/15
     

    افزوده شدن ماژول اطلاعات دلخواه در صفحه تماس با ما ( بعضی دوستان نیاز دارن که در صفحه تماس با ما شماره تماس و آدرسو .. بذارن ) تغییراتی در ماژول تنظیم رنگ قالب رفع باگ نمایش نادرست منو در رزولوشن های پایینتر بهینه سازی و رفع چندین باگ در ظاهر صفحه محصول
  8. Like
    hamedkit به B.A.H.M.A.N امتیاز داد در قالب نایس شاپ 2   
    مشخصات قالب :
     
    نام قالب : نایس شاپ 2
     
    نسخه پرستاشاپ سازگار : 1.6.0.6 و 1.6.0.9
     
    ریسپانسیو : بله - بوت استرپ 3.2
     
    تاریخ انتشار : 1/8/1393
     
    مناسب برای : تمامی فروشگاه ها
     
     
    معرفی قالب :
     
    بعد از اینکه قالب نایس شاپ موفقیت خوبی کسب کرد و از طرف مشتریان و کاربران ، نظرات مساعد و برخوردهای خوبی دریافت کردیم ، تصمیم بر آن شد که نسخه 2 این قالب نیز با امکانات و ظاهر بهتر طراحی گردد . قالب ریسپانسیو و بر پایه بوت استرپ طراحی شده و نسبت به نسخه قبلی 30-40 درصد کم حجم تر و سریعتر می باشد . این قالب یک قالب جدا و از صفر طراحی گردیده و ارتباطی به قالب قبلی ندارد و از کد های آن هیچ گونه استفاده ای نشده است ، بنابراین کیفیت بسیار خوبی و از کیفیت کدنویسی بهتری نیز نسبت به نسخه قبلی برخوردار است . به پاس تشکر از کاربران و مشتریان این قالب ، تصمیم بر آن شده که این نسخه به رایگان در اختیار خریداران نسخه قبلی قرار گیرد ( کاربران نسخه 1.5 به شرط ارتقای فروشگاه خود به نسخه جدید ، این قالب را دریافت خواهند کرد ) . امیدواریم مشتریان استفاده کنندگان این قالب از ما راضی باشند .
     
    امکانات قالب :
    1 - ریسپانسیو ، سازگار با موبایل و تبلت
    2 - بی نهایت رنگ ، قابلیت تغییر رنگ قالب توسط مدیر سایت
    3 - قابلیت تغییر ستون های قالب در تمامی صفحات
     

     
     
    ===================================================
     
    مشاهده دموی آنلاین قالب ( با قابلیت مشاهده 8 رنگ به عنوان نمونه )
     
    خرید قالب از بازارچه پرستاشاپ
     
    ====================================================
     
    نکته : در این نسخه از قالب ، نماد اعتماد حذف شده است ( دلیلش هم محبت دوستان بوده ! ) . به دلیل اینکه ماژول نماد اعتماد مناسبی برای استفاده مشتریان وجود نداره ، یک ماژول رایگان سبک و ساده قرار میدم و میتونید دانلود و ازش استفاده کنید ، البته توجه کنید این ماژول هیچ ربطی به این قالب نداره و رایگان اینجا گذاشته میشه ، هر کی استفاده میکنه یا نمیکنه و مشکلی باهاش داره یا نداره ، نمادش فعال میشه یا نمیشه ربطی به این قالب نداره پس به هیچ سوالی در مورد نماد اعتماد یا در مورد ماژولش در این تاپیک پاسخ داده نخواهد شد و پست بلافاصله حذف خواهد شد)
     
     
    آپدیت قالب به شماره 2.3 به تاریخ 1393/9/15
     
     

    رفع باگ عدم نمایش توضیحات شاخه ها رفع باگ عدم نمایش لوگو در موبایل رفع مشکل تولتیپ محصولات در برخی مرورگرها رفع باگ منظم نبودن بخش لوازم جانبی در صفحه مصحول فارسی شدن تمامی قیمت ها در سایت به صورت پیشفرض ( قابلیت خاموش کردن از ماژول تنظیمات ) اضافه شدن نمایش سریع در صفحه اصلی و شاخه ها حل مشکلات کوچک در لیبل موجودی محصولات رفع مشکل در ماژول محصولات جدید در ستون راست و چپ رفع مشکل فونت و رنگ در بخش ضمیمه ها و فایل های دانلودی در صفحه مصحول و چندین مورد کوچک دیگر
     

    همچنین این آپدیت ، شامل اصلاحات آپدیت های قبلی نیز می باشد و با نصب آن نیازی به نصب آپدیت قبلی نمی باشد .
     
     
    آپدیت قالب به شماره 2.2 به تاریخ 1393/8/22
     
     

    افزوده شدن قابلیت فعال و غیرفعال کردن فونت فارسی برای منو یا دسته
    بندی ها ( برای فروشگاه هایی که اسم شاخه ها و منوها انگلیسی می باشد ) رفع باگ ریسپانسیو نبودن صفحه خلاصه سبد خرید رفع باگ ریسپانسیو نبودن جدول های قالب رفع باگ عدم نمایش صحیح حامل ها در سبد خرید رفع چندین باگ نمایش نادرست هدر و فوتر قالب در مرورگر کروم ، در تبلت و موبایل رفع باگ لیبل قیمت قبلی بدون تخفیف در صفحه محصول رفع باگ نمایش نادرست متن دکمه ها در مرورگر کروم رفع باگ عدم نمایش صحیح عکس های بندانگشتی در صفحه محصول هماهنگ سازی بهتر با تبلت و موبایل رفع خطاهای ماژول محصولات تخفیف خورده در دیباگ
     

    همچنین این آپدیت ، شامل اصلاحات آپدیت قبلی نیز می باشد و با نصب آن نیازی به نصب آپدیت قبلی نمی باشد .
     
     
    آپدیت قالب به شماره 2.1 به تاریخ 1393/8/15
     

    افزوده شدن ماژول اطلاعات دلخواه در صفحه تماس با ما ( بعضی دوستان نیاز دارن که در صفحه تماس با ما شماره تماس و آدرسو .. بذارن ) تغییراتی در ماژول تنظیم رنگ قالب رفع باگ نمایش نادرست منو در رزولوشن های پایینتر بهینه سازی و رفع چندین باگ در ظاهر صفحه محصول
    ncnamad.zip
×
×
  • اضافه کردن...