رفتن به مطلب

digitalyar

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    8
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط digitalyar

  1. آقا بهمن لطفا در آپدیت جدید فکری به حال قسمت جستجوی قالب بکنید. برجسته تر بشه بهتره
  2. سلام بی صبرانه منتظر این ماژول ویدئو هستیم! حدودا کی ایشالا اماده میشه جناب شاد؟ یه چیزی مث آخرین اخبار که بشه توی صفحه اصلی سایت هم قرار داد
  3. درست شد ! از دیتابیس مازول که ارور داده بود رو کلا دیلیت کردم درست شد
  4. با سلام، من در حال حذف و نصب ماژول بلاگ smart بودم که یهو صفحه ارور HTTP 500 داد و دیگه امکان رفرش و ورود دوباره هم نداد! بقیه بخش ها کار میکنن ولی این قسمت دیگه کار نمیکنه1 ممکنه از سرور باشه؟ راهی اگر به نظر دوستان میرسه بفرمایند ارور هم اینه : [PrestaShop] Fatal error in module file :/home/ersalini/public_html/modules/smartblogaddthisbutton/smartblogaddthisbutton.php: require_once(): Failed opening required '/home/ersalini/public_html/modules/smartblog/smartblog.php' (include_path='/home/ersalini/public_html/tools/htmlpurifier/standalone:.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php')
  5. سوالی به ذهنم رسید با این که یکم کند و کاو کردم توی سایت اصلی پرستا و همین طور مطالب گذشته انجمن اما چیز خاصی که به روز باشه ندیدم، فقط یه جا آقا بهمن عزیز توضیحات مختصری داده بودند در مقایسه با سیستم مجنتو! و اونم اینه که توانایی پرستا( نسخه نهایی 1.6) در میزان بازدید و دقیق تر بگم نهایت تعداد خرید روزانه و همزمان چقدره؟ بر فرض که از هاست اختصاصی و مناسب بهره گرفته شده باشه از اساتید و مدیران با تجربه انجمن ممنون میشم تخصصی تر توضیح بفرمایند تا بیشتر با پرستاشاپ آشنا بشیم
  6. digitalyar

    برآورد هزینه

    کار خاصی که نکردید فقط همون محصول رو وارد کردید که البته به نظرم با توجه به چند تا محصول اتفاقی که دیدم اونم در توضیحاتش کار خاصی صورت نگرفت، کلا اسم فروشگاه رو نمیشه روش گذاشت چون همچین حسی به مخاطب نمیده جای کار خیلی زیاده! اگر واقعا می خاهید روی پرستاشاپ کار کنید باید عرض کنم که خیلی بیشتر از اینها زحمت لازمه نه اینکه سخت و پیچیده باشه بلکه حرفه ای باید نگاه کنید.
  7. توی سایت بعضی دوستانیکه این قالب رو خریدن وقتی وارد صفحه اول و حتی صفحه خرید میشیم اون وکتور تخفیف تکون نمیخوره! ابلته به جز فایر فاکس که توی این مرورگر حرکت میکنه! شاید به خاطر باگ اونو از کار انداختین نمیدونم ولی فکر میکنم بهتر بود حرکت میکرد چون جلوه ی گرافیکی خیلی خوبی داره ، لااقل توی قسمت خرید محصول. و در سایت یکی از دوستان دیدم خرید یک مرحله ای و توی یک صفحه نیست. آیا اینم بستگی به تنظیمات داره؟ و یکی هم اینکه کاش یه جای مخصوص برای نماد اعتماد الکترونیکی میگذاشتین مانند بقیه کارهاتون که اغلب جای مخصوصی داره. پیشنهاد شما برای جای قراردادن نماد توی این قالب کجاست؟
×
×
  • اضافه کردن...