رفتن به مطلب

amadoption

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    9
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط amadoption

  1. خیلی ممنونم از آقا بهمن عزیز بابت زحمتی که کشیدید فقط یک سوال داشتم اونم اینکه بنده روی این قالب بخش شاخه ها رو در سمت راست از قسمت موقعیت ماژول ها وارد کردم . در صفحه اصلی فروشگاه بخش شاخه ها میاد ولی وقتی روی یکی از لینک های شاخه ها کلیک می کنم و صفحه محصولات اون شاخه میاد دیگه در اون صفحه بخش شاخه ها وجود نداره. به نظرتون مشکل از کجاست؟ اینم بگم که ستون سمت راست و چپ در همه صفحات فعال هست.
  2. با سلام مشخصات و آدرس و شماره تلفن رو در قسمت تنظیمات/ تماس های فروشگاه زدم ولی متاسفانه هم بالا و هم پایین سایت و هم صفحه تماس با ما مقدار پیش فرض رو نشون میده . باید چکار کنم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
  3. ممنون از راهنمایی های شما در این که 1.6 بهتره شکی نیست . اول هم 1.6 رو نصب کردم. واقعا محیط مدیریتش عالی بود. فقط می ترسیدم یکسری ماژول های مثل درگاه بانک ملت که زدید برای 1.4 و 1.5 هست روش کار نکنه. قالب های رایگان 1.6 رو هم ندیدم . ولی سرچ می کنم. ولی اگر لینکش رو بذارید ممنون می شم. چون خودم خیلی دنبالش می گشتم. پی نوشت : Admin عزیز لطف کنن پست های اضافی که دادم رو در صورت نیاز پاک کنند. با تشکر لینک یکیش رو پیدا کردم میذارم برای بقیه دوستان : http://ipresta.ir/forum/t6533-%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-2015
  4. میشه لطفا بگید که هاست برای نصب فروشگاه باید چه مشخصاتی داشته باشه؟
  5. دوباره هم نصب شد ولی بازهم مشکل پابرجاست. در ضمن اینم رو هم بگن ورژن 1.6 بدون مشکلی قبلاً نصب شده (هاست ساپورت می کرده)‌ و درست کار می کرد ولی 1.5 نه.
  6. با کروم و اکسپلورر هم همین مشکل هست. نسخه 1.6 رو نصب کردم ولی قالب رایگانی برای اول کار پیدا نکردم. جایی هم خوندم که ماژول های موجود ممکنه روی 1.6 کار نکنه. برای همین گفتم اول از 1.5 شروع کنم. نسخه 1.6 خیلی بهتر بود.
  7. هاست رو از ایران سرور گرفتم. با این حال مجدد نصب می کنم.
  8. دوستان اگر امکان داره کمک کنند و اگر راهی جز نصب دوباره نداره لطفاً یک نسخه بدون مشکل معرفی کنند تا نصب کنم. در ضمن الان چک کردم دیدم در قسمت محصولات وقتی می خوای محصول جدید اضافه کنیم قسمت نام اون غیرفعال هست و نمیشه چیزی داخلش وارد کرد. همچنین وقتی روی قسمت تعداد اون محصول کلیک می کنیم که تعداد محصول رو وارد کنیم باز هم همون قسمت مشخصات میاد. نسخه 1.5 رو هم از این لینک گرفتم.
  9. ابتدا سلام دارم خدمت تمام دوستان و دست اندرکاران زحمتکش این انجمن چند روزی هست که درگیر نصب فروشگاه هستم و امروز به این نتیجه رسیدم که ورژن 1.5 (جدیدترین نسخش )رو نصب کنم. این کار رو کردم اما بعد از نصب وارد قسمت مدیریت شدم متوجه شدم قسمت منوها و بالاتر یکم مشکل دارند. به طوری که همونطور که در تصویر زیر مشخص هست به علت وجود یک کادر امکان کلیک روی منوهای بومی سازی تا آمارها نمی باشد. مثل اینکه یک کادر روش باشه. همچنین بالا روی لینک skip tutorial که کلیک می کنم کار انجام نمیشه . یک نیم دایره هم در بالای کارد هست که متاسفانه بقیش نیفتاده. نمودارها رو هم در صفحه اصلی مدیریت نشون نمیده . نمی دونم مشکل از کجاست . اگر امکان داره دوستان راهنمایی کنند. با تشکر راستی یک چیز دیگه اونم اینکه در ورژن 1.6 در قسمت مدیریت یک قستی بود که داده های تستی قسمت ها و آمارها که در اول راه اندازی شده بود رو از کار مینداخت . در ورژن 1.5 اون لینک کجاست؟
×
×
  • اضافه کردن...