رفتن به مطلب

mostafait

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    15
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط mostafait

  1. سلام نایس شاپ 2 یک ماژول داره برای ویرایش محتوای تماس با ما ، میتونید ماژول رو نصب و فعال کنید و سپس اقدام به ویرایش کنید دوست عزیز بنده این ماژول رو پیدا نکردم! اگر امکان داره راهنمایی کنید! یک سوال دیگه هم داشتم! چگونه میتونم لینک دانلود در منوی بالایی و بر روی تصاویر اسلایدی قرار بدم؟ 1.منظورم از منوی بالایی کنار منوی خانه و درباره و .... هستش 2.تصاویر اسلایدی هم همون عکسها که نمایش داده میشه - میخوام وقتی کلیک بر روی عکس شد یک لینک فایل قرار بدم که دانلود بشه!
  2. اگه امکان داره ی توضیح مختصری در این باره بدید که چگونه و از کجا میتونم ماژول های مربوط به نایس شاپ رو دریافت و نصب کنم؟ً!
  3. سلام. قسمت تماس با ما! رو از کجا باید ادیت کنم؟ خدمات مشتریان - ارتباط با ما----- درقسمت تماس با ما میخوام یک متنی رو اضافه کنم! اگه امکانش هست راهنمایی کنید! با تشکر
  4. سلام. قسمت تماس با ما! رو از کجا باید ادیت کنم؟ خدمات مشتریان - ارتباط با ما
  5. با سلام. دوست عزیز برای تغییر دادن اطلاعات فروشگاه از کدام بخش باید استفاده کنم؟ در تصویر مشخص کردم: http://upload7.ir/uploads//2c49fe5351ebc50a03a30a65d870693042c0a79a.jpg
  6. نماد اعتماد الکترونیکی نمایش داده نمیشه! جای انماد اعتماد الکترونیکی لوگوی سایت رو بصورت کوچک شده نشون میده!
  7. تنظیم دوباره هم زدم بازم اوکی نشد! تصاویری که گذاشتم وارد میشه و در ماژول میبینم اما وب سایت رو که لود میکنم عکسها دیده نمیشه!
  8. آقا سلام. قالب نایس شاپ رو نصب کردم! همه چیز اوکی هستش! الان اسلایدر رو عکسهاشو تغییر دادم فعال هم میکنم اما عکسها نمیاد! جریان چیه؟ یک راه حل ساده هم که بیشتر نداره! میرم ماژول- بعدش ماژول اسلاید فعال میکنم و بعدش پیکربنده و عکسارو عوض میکنم! و ذخیر و تمام! اما جواب نمیده! آیا برای کارکردن اسلاید باید فقط از اسلایدر مخصوص قالب نایس شاپ استفاده کرد یا از اسلایدر مخصوص پرستاشاپ هم میشه استفاده کرد؟؟؟!!!
  9. با تشکر از شما! منم همین مشکل رو داشتم ، با اکسترکت کردن بر روی کامپیوترم و زیپ کردن مجدد فایل ها مشکل حل شد.
  10. در ماژول منو- برای ساخت منو- اسم رو که وارد میکنیم لینک هم باید بدیم! میشه بگید لینک رو به چه صورت باید وارد کرد؟
  11. بعد از اینکه بر روی لوکال محصولات رو اضافه کنم! یعنی سایت بصورت کامل راه اندازی بشه- بعدش چگونه میتونم کلا اونو انتقال بدم به هاستینگ؟ باتشکر
  12. با سلام. در قالب نایس شاپ یک منو هست به نام Blog. میخواستم بدونم که چطوری باید اینو حذف کنم؟ سوال بعدیم هم اینه که آیا میشه بر روی لوکال محصولات رو اضافه کنم و بعد از تکمیل شدن سایت اونو انتقال بدم به هاستینگ؟ یا اینکه باید حتما به صورت آنلاین بر روی هاستینگ پرستا شاپ رو راه اندازی کنم و بعدش شروع کنم به تکمیل کردن سایت؟ مشکل بعدیم هم اینه که بر روی لوکال XAMPP قالب رو دارم استفاده میکنم و نماد اعتماد الکترونیکی اخطار Objective Not Found میده!
  13. با سلام. در قالب نایس شاپ یک منو هست به نام Blog. میخواستم بدونم که چطوری باید اینو حذف کنم؟ سوال بعدیم هم اینه که آیا میشه بر روی لوکال محصولات رو اضافه کنم و بعد از تکمیل شدن سایت اونو انتقال بدم به هاستینگ؟
  14. با تشکر از شما،با روشی که گفتید انجام دادم و افزوده شد! اما چرا اینطوری نمایش داده میشه؟! : http://i61.tinypic.com/243i461.jpg قالب نایس شاپ دو هستش! خودمم روی XAMPP از آخرین نسخه پرستاشاپ استفاده میکنم!
  15. با سلام. هنگام وارد کردن قالب جدید در پرستاشاپ با این اخطار مواجه میشم: The uploaded file exceeds 2M اگه امکانش هست راهنمایی کنید.
×
×
  • اضافه کردن...