رفتن به مطلب

mmsz1992

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط mmsz1992

  1. سلام خدمت همه دوستان ما برای پرداخت اینترنتی از دو درگاه سامان و پاسارگاد استفاده می کنیم. ولی مدتی هست که پس از تایید پرداخت در سایت هر دو بانک، اولا به صورت اتوماتیک به سایت ما برنمیگرده، و ثانیا وقتی رو دکمه تکمیل خرید کلیک میشه، با کندی خیلی عجیب غریبی به سایت بر میگرده. شاید چیزی در حدود یک دقیقه. دوستانی که وارد هستن خواهشمندم راهنمایی کنن.
  2. سلام به همه دوستان این هم از فروشگاه اینترنتی توریستور http://www.TouriStore.ir از این به بعد بهترین و با کیفیت ترین برند های سوغات و صنایع دستی هر شهری رو می تونید از سایت ما تهیه کنید. تاکیدمون هم این هست که سوغات های خوراکی در نهایت تازگی و مستقیما بوسیله نماینده هامون از مراکز اصلی تامین بشن و برای ارسال کاملا سالم این کالا ها هم راهکارهای خوبی پیدا کردیم. در ضمن قالب جدیدمون هم طراحی و پیاده سازی شده و به زودی روی سایت فعلی منتقل میشه. خوشحال میشم دوستان نظراتشون را کاملا راحت منتقل کنند.
  3. من نسخه فارسی 1.6 رو نصب کردم. برای یه محصول بر اساس وزن دو تا ترکیب درست کردم و اولی رو سیصد هزار ریال و دومی رو به اضافه پنجاه هزار ریال یعنی سیصد و پنجاه هزار ریال گذاشتم. خوب، تا اینجای کار مشکلی نیست... از طرف دیگه در کنار ریال، ارز دلار رو با نسبت تبدیلش اضافه کردم. مشکلم اینجاست که وقتی ارز رو میذارم روی دلار، در حالی که قیمت اولی 9.3 دلاره مثلا، قیمت دومی رو 9.3 به اضافه 50000 دلار یعنی 50,009.3 دلار نشون میده. مشکل دومم هم اینه که یه قیمت خاص تعیین می کنم و بازه اش رو هم میذارم نامحدود، ولی اعمالش نمی کنه. دوستان کمک کنید لطفا...
  4. من هر سه ماژول پرداخت بازپرداخت، پارس پال و پی لاین رو نصب کردم و کد پذیرندشون رو هم وارد کردم و نصبشون هم مشکلی نداشت. ولی در صفحه پرداخت نهایی، از مرحله ارسال جلوتر نمی ره و هر کاری می کنم از جاش تکون نمی خوره. شدیدا نیاز دارم یکی راهنماییم کنه.دوستان به فریاد برسند....
  5. سلام من دو ماژول بازپرداخت و payline رو نصب کردم و کد پذیرندشون رو هم وارد کردم، اما توی سایت، سفارشم از مرحله ارسال جلوتر نمیره و هر چی میزنم از سر جاش تکون نمی خوره، ممنون میشم راهنماییم کنید.
×
×
  • اضافه کردن...