رفتن به مطلب

aliris

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    18
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

فعالیت های امتیازی

  1. Like
    aliris به edi01 امتیاز داد در ویرایش سفارش   
    سلام دوستان
    من یه مشکلی دارم با ویرایش سفارش. مثلا مشتری  تعداد کالارو اشتباه زده و سفارش رو ثبت کرده.
    وقتی پرداخت آنلاین انجام شده باشه گزینه ادیت در قسمت محصولات سفارش مشتری هست که هم میشه تعداد رو تغییر داد هم حذف یا اد کرد.
    اما وقتی پرداخت در محل یا همون COD (ماژول دیفالت خود پرستا) رو انتخاب میکنه . گزینه ادیت تو سفارش نمایش داده نمیشه و هیچ چیز رو نمیشه تغییر داد.
    آیا امکان اضافه کردن ادیت سفارش یرای پرداخت در محل وجود داره؟
    ممنون میشم دوستان راهنمایی کنن
  2. Like
    aliris به Kiana Vafaei امتیاز داد در افزایش کاراکتر در کد مرجع و همچنین توضیحات   
    سلام
    بصورت پیش فرض امکانش نیست، مگر اینکه با استفاده از ماژول اینکارو انجام بدید.
    میتونید در addons پرستاشاپ  بگردید و یا تیکت بزنید تا در صورت امکان طراحی بشه.
  3. Like
    aliris به B.A.H.M.A.N امتیاز داد در ماژول جدید نماد اعتماد الکترونیکی   
    سلام و درود
    دوستانی که نیاز به ماژول نماد دارن و میخوان نماد رو در ستون راست و یا چپ قرار بدن ، میتونن از ماژول زیر که قرار دادم استفاده کنن .
     
    کدی که نماد بهتون میده رو در کادر اول کپی کرده و ذخیره کنید و سپس به سایت نماد مراجعه کنید و کد تاییده ( متاتگ ) رو دریافت کرده و در کادر دوم وارد کرده و ذخیره نمایید .
     
    سه نوع ماژول پیوست شده است ، اولی در ستون راست و چپ نماد را نمایش میدهد و دومی به صورت شناور در سمت راست و پایین سایت ( برای فروشگاه هایی که ستون ندارند ) و سومی برای نمایش در فوتر می باشد
     
     
    mynamad.zip
    mynamad-float.zip
    mynamad-footer.zip
  4. Like
    aliris از nasserheidary یک واکنش گرفت در ماژول پیامک رایگان +پنل طلایی رایگان+خط اختصاصی رایگان 1.4و1.5و 1.6 و 1.7   
    از ارسال چند باره ی سوال عذر می خوام .
    سرعت اینترنتم مشکل داشت و مطلب ارسالی رو مشاهده نمیکردم و امکان حذف مطالب تکراری رو هم نداشتم .
  5. Like
    aliris از nasserheidary یک واکنش گرفت در ماژول پیامک رایگان +پنل طلایی رایگان+خط اختصاصی رایگان 1.4و1.5و 1.6 و 1.7   
    با سلام
    در صورت درخواست شماره 14 رقمی رایگان ، این شماره برای ما محفوظ است ؟ در صورتی که از پنل نیک پارس هم استفاده نشود می توان این شماره را داشت ؟
  6. Like
    aliris به B.A.H.M.A.N امتیاز داد در آموزش ارتقا پرستاشاپ   
    ارتقا چند مرحله ساده داره که هر کسی میتونه انجامش بده
    روش ارتقای پرستاشاپ ( هر نسخه ای و هر ورژنی که دوست دارین )

    1 - این مرحله مهمه . فایل زیپ پرستاشاپ رو که از انجمن دانلود کردین در پوشه زیر تو هاست کپی میکنید و از حالت فشرده خارج میکنید ( اکسترکت میکنید ) :
     
    /admin/autoupgrade/latest/حالا باید داخل پوشه latest یک پوشه به اسم prestashop داشته باشین .

    2- از دایرکت ادمین یا سی پنل و از بخش بکاپ ، یک بکاپ کامل از سایتتون بگیرین که اگه ارتقا ناموفق بود بتونید سایت رو برگردونید و همه چی خراب نشه .
    3 - از بخش تنظیمات / تعمیرات ، فروشگاه خود را در حالت تعمیرات قرار دهید ( یعنی غیرفعال کنید تا کسی نتونه ببینه در حین ارتقا )
    4 - ماژول بروزرسانی با یک کلیک رو نصب کنید . تو کادر جستجوی صفحه ماژول ها در مدیریت کافیه تایپ کنید : upgrade تا ماژول رو براتون پیدا کنه و شما نصبش کنید .
    5 - وارد پیکربندی ماژول ارتقا با یک کلیک بشین . روی انتخاب های بیشتر ( حالت تخصصی ) کلیک کنید تا باز بشه .
    6- کانال را روی آخرین گزینه ، یعنی دایرکتوری محلی تنظیم کنید و نسخه ای که میخواهید نصب کنید را مینویسید ، دقیق اسم نسخه رو بنویسید ، مثلا نسخه 1.6.0.14 و دکمه ذخیره رو بزنید .

    7 - بقیه موارد رو مثل عکس تنظیم کرده و ذخیره رو بزنید (توجه کنید که گزینه خیر یا NO دومین دایره است)
    نکته مهم: بعد از تنظیم باید یک بار روی دکمه save یا ذخیره کلیک کنید.
     


    8 - دکمه ارتقا رو بزنید تا شروع کنه به ارتقا دادن سایت شما . حین ارتقا مرورگر رو نبندید و با اینترنت بازی نکنید یا با هاستتون

    حالا دو حالت پیش میاد :

    1 - ارتقا با موفقیت انجام میشه ، خوب میرین و فروشگاهتون رو فعال میکنید و تمام ( در 90 درصد مواقع )
    2 - ارتقا شکست میخوره ، به خاطر محدودیت های هاست و بدشانسی و حجم زیاد دیتابیس و صد ها دلیل دیگر . که در این حالت بکاپ رو برمیگردونید و از اول دوباره انجام میدین ( شاید خیلی هاتون بعد از انجام چند باره این مرحله خودتون تایید کنید که قیمت های بازارچه برای ارتقا خیلی هم منصفانه هست چون ممکنه دو سه روز بعضی ها تلاش کنن و نتونن فروشگاهشون رو ارتقا بدن و هی خطا بخوره )


    دلایل ناموفق بودن ارتقا :
    1 - محدودیت های هاست های اشتراکی
    2 - حجم فروشگاه و به خصوص حجم دیتابیس که هر چقدر بالا باشه هم ارتقا زیاد طول میکشه هم امکان شکست ارتقا بسیار بالا میره
    3 - بدشانسی
    4 - نابلد بودن طرفی که داره ارتقا میده
  7. Like
    aliris به aliris امتیاز داد در ماژول رایگان پرداخت پستی آسمان وب برای پرستاشاپ 1.5   
    سلام
    دانوش جا ن این دو تا ماژول
    ماژول یکپارچه درگاه های واسطه پستی و هزینه ارسال
    و
    ماژول یکپارچه درگاه های پرداخت
    چه امکاناتی دارن و کی آماده میشن؟
    تشکر
  8. Like
    aliris به igifar امتیاز داد در تلگرام   
    البته اگر این ماژول به صورت رایگان هم باشه که خیلی عالی میشه
  9. Like
    aliris به mehranjo امتیاز داد در اسکریپت پشتیبانی آنلاین LIVE helper chat   
    اسکریپت پشتیبانی آنلاین ، ایجاد پرسش و پاسخ و پرسش های متداول ، ایجاد جعبه چت ، ایجاد نظرسنجی کاملا فارسی live helper chat

    ************

    یه سلام خیلی زیبا به تموم فروشگاه دارهای عزیز پرستاشاپی
     
    امروز میخوام اسکریپتی را معرفی کنم به دوستای خوبم که البته احتمالا خیلی هاتون باهاش آشنا هستید ولی به نظرم اومد که معرفیش به دوستان نو رسیده بد نباشه .
    احتمالا تا حالا شده که قصد داشته باشید سیستمی در فروشگاهتون باشه که بتونید به صورت آنلاین با مشتریهاتون صحبت کنید و به عبارتی یک سیستم پشتیبانی آنلاین در وبسایتتون داشته باشید . و مطمین باشید چنین سیستمی در اعتماد سازی فروشگاهتون تاثیر زیادی داره .
    راه های زیادی برای این کار وجود داره از جمله لایوزیلا و زوپیم که آموزش هاشون را توی انجمن میتونید پیدا کنید . و همینطور hubtalk که ماژول رایگان مخصوص پرستشاپ داره و کلا میشه گفت مخصوص پرستا هست چون از داخل پنل اون میتونید علاوه بر چت با مشتریهاتون ، در صورتی که مشتریها به حساب کاربری خودشون در سایت شما وارد شده باشند شما میتونید نام اونها و لیست سبد خریدشون را مشاهده کنید و در کل رفتار مشتری را توی سایتتون تحلیل کنید .
     
    ولی گزینه ای که من میخوام به شما معرفی کنم بر خلاف زوپیم و hubtalk که شما باید در سایت هاشون حساب کاربری ایجاد کنید و برای ورد به پنل هم باید به همون حساب وارد بشید ، هیچ احتاجی به وابستگی به سایت دیگه ای نداره . چون یک اسکریپت محزا هست که شما بر روی هاست خودتون نصبش میکنید و مدیریت همه چیزش با خودتون هست و کاملا هم تمام بخش هاش رایگان هستند . بخشی از امکاناتش را در اینجا براتون میزارم :


    کاملا فارسی و راست چین شده سیستم مدیریت قوی دارای نرم افزار تحت ویندوز دارای افزونه مرورگر کروم قابلیت گفتگو از طریق مرورگر ، و نرم افزار با کاربران قابلیت مشاهده جزئیات کاربر قابلیت دعوت کاربر به گفتگو استفاده از ایجکس در سیستم انواع کد های مختلف جهت قرار دادن در وب سایت( ویجت های پایین صفحه و کناری که در دمو هم میتونید مشاهده کنید )
    قابلیت گفتگو در پنجره جدید قابلیت گفتگوی همزمان با چندین کاربر قابلیت اتصال به Gtalk قابلیت اتصال به XMPP قابلیت تعریف چندین اپراتور قابلیت تعریف بی نهایت بخش پشتیبانی قابلیت تعریف فیلد های دلخواه سیستم نصب کننده اتوماتیک قابلیت پیوست کردن فایل تنظیمات قوی بخش کاربری قابلیت ارسال شکلک در محیط گفتگو سازگاری با موبایل و تبلت به عبارتی ریسپانسیو
    و امکانات فراوان دیگر که البته با یه مدت کار کردن باهاش متوجه امکانات فراوان تر هم خواهید شد . ویژگی اسکریپ بودنش هم اینه که با نصبش روی هاست خوتون دیگه وابسته به سایت تولیدکننده نیستید و در صورت در دسترس نبودن اون سایت شما همچنان میتونید به پشتیبانیتون ادامه بدید .
    خب حالا یه آموزش کوچیک میخوام بدم برای استفاده از این سیستم روی پرستاشاپ:
     
    1. اول به این سایت برید و اسکریپت را دانلود کنید . https://github.com/remdex/livehelperchat/archive/master.zip
     
    2.پوشه در روت ایجاد کنید به نام به طور مثال chat و اون فایل زیپ را در اون آپلود و اکسترکت کنید .البته به نظر من اول اون فایل را در رایانه خودتون اکسترکت مکنید و فقط تمامی فایل و پوشه های داخل پوشه lhc_web را دوباره زیپ کنید و به هاست منتقل کنید تا مسیر مدیریت بعدا طولانی نشه و پوشه در پوشه نشه .خب فرض را بر این میزاریم پیشنهاد منو عمل کردید و میریم مرpحله بعد .
    تذکر : به هیچ عنوان فایل ها را مستقیم در روت اکسترکت نکنییییید.
    3. الان برای نصب شما احتیاج به ایجاد یک دیتابیس جدید دارید که اموزش ساخت دیتابیس هم تا دلتون بخواد توی نت هست که البته صد درصد بلدید .
     
    4.حالا توی مرورگرتون به آدرس yoursite.com/chat برید که البته اسم دامنه خودتون را باید بزنید واگر فایل ها را در پوشه ای غیر از chat ریختین نام اون پوشه را باید وارد کنید و صد البته اگر داخل پوشه زاشف پوشه های دیگه ای هست و همون فایلی که دانلود کردید را مستقیم آپلود واکسترکت کردید باید نام بقیه پوشه ها را هم به آدرس اضافه کنید .
    5. خب الان اگر همه چیز درست پیش رفته باشه به صفحه نصب که خارجکی هست وارد میشید .و متاسفانه اینجاش فارسی نیست و باید یکم به هنر زبان خارجی خود مراجعه کنید . البته زیاد فشار نیارید اگر خظایی نباشه شما فقط باید next بزنید .
     
    6. در مرحله بعد شما باید اطلاعات دیتابیس و نام کاربری و رمز عبور کاربر دیتابیس را وارد کنید . که امیدوارم تو این مرحله گیر نکنید .
     
    7. توی مرجله بعدی یک نام کاربری و رمز عبور برای ورود به پنل مدیریت اسکریپتتون انتخاب کنید سایر اطلاعات هم که مشخص هست .و پایان
     
    8. حالا با رفتن به ادرس مدیریت که احتمالا این http://yoursite.com/chat/index.php/site_admin/user/login هست میتونید به پنل مدیریت وارد بشید
     
    9. تا اینجا همه چیز انگلیسی بود ولی برای فارسی شدن این کارها را باید بکنید . اول از اون نوار بالا صفحه اون علامت چکش و آچار فرانسه که ضربدری روی هم هستند پیدا کنید و روش کلیک کنید .و از تب system گزینه Languages configuration را انتخاب کنید .خب حالا گزینه fa-FA را انتخاب کنید و save بزنید . تبریک میگم حالا زبان مدیریت زبون آدم حسابیا یعنی پارسی شد .
    خب حالا به تب " تنظیمات عمومی زبان برید و اونجام Fa-fa را انخاب کنید تا همه چیز فارسی بشه .
     
    10. خب حالا من فقط یه چیز دیگه میگم و بقیه امکاناتش که کمم نیست خودتون برید بگردین پیدا کنیذ از جمله نظر سنجی ، فرم سوالات متداول و پرسش و پاسخ ، جعبه چت و ..
     
     
     
    من نحوه گذاشتن کد ابزار پشتیبانی آنلاین را در پرستا میگم و تموم .
     
    اول : به همون بخش تنظیمات یا همون چکش و آچارفرانسه که اون بالاست برید
     
    دوم : به تب " کد داخلی " برید .
     
    سوم : از بخش " کد داخلی پشتیبانی آنلاین " گزینه " کد داخلی ویجت " را انتخاب کنید .
     
    چهارم : تنظیمات ویجت را طبق سلیقه خودتون انجام بدید . و کدی که اون پایین بهتون میده را کپی کنید .
     
    پنجم : به هاستتون برید و در پوشه قالبتون فایل footer.tpl را به حالت ویرایش باز کنید .
     
    ششم : حالا در این فایل به آخر صفحه برید و گزینه
  10. Like
    aliris به admin امتیاز داد در ماژول HTML   
    از طریق ماژول themeconfigurator یا پیکربندی قالب میتونید HTML هم بذارید
×
×
  • اضافه کردن...