رفتن به مطلب

مبلمان اداری

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    14
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

آخرین بازدید کنندگان نمایه

1,330 بازدید کننده نمایه

مبلمان اداری's Achievements

عضو تازه وارد

عضو تازه وارد (2/6)

0

اعتبار در سایت

  1. سپاس حالا چطور باید باهاش کار کنم . سمت راست مگا منو به لیست اضافه شد . ولی خب چطور باید دسته بندی محصولتم را وارد این منو کنم ؟
  2. مبلمان اداری

    مگا منو

    سلام از پرستا استور مگا منو را خریداری کردم بسته را دانلود کردم حالا چطور باید روی فروشگاهم نصبش کنم ؟
  3. مبلمان اداری

    خطای پذیرنده نامعتبر

    سلام بچه ها از پرستا شاپ به من تیکت زدند که برای فعالسازی پرداخت آنلاین فروشگاهمون این پیغام را می دهد ( خطای ذیرنده نامعتبر ) و به من گفتن به هاست تیکت بزنم و آی پی رو بگیرم و اون آی پی را با درگاه به پرداخت چک کنم حالا سوال اینجاست که چطور باید به هاست تیکت بزنم از کجا و به چه روشی ؟
  4. سلام دوستان من می خواهم به منوی افقی بالا یک گزینه اضافه کنیم بنام مقالات مفید و در اون یک سری مقالات درباره موضوعات مرتبط با فروشگاهم بگذارم . اما وقتی گزینه مقالات مفید را به منوی افقی اضافه می کنم ، و روی آن کلیک می کنم از من محصول می خواهد درصورتیکه من می خواهم مقاله متنی بگذارم. راهنمایی میخواهم
  5. مبلمان اداری

    حمل رایگان

    سلام من در فروشگاهم فقط نیاز به حمل رایگان دارم فعلا . یعنی به گزینه های دیگر حمل ( پیشتاز و .. ) هم نیازه ولی ابتدای کار فقط رایگان میخوام.حامل رو ایجاد کردم . بومی سازی را هم تغییرات دادم ، حامل رایگان را ایجاد کردم.ایا در پرستا 1.6 برای حامل رایگان وارد کردن وزن و ابعاد و محدوده ها و اینها هم نیاز است ؟ یا خیر ؟ لطفا راهنمایی کنید چرا که من تمام گزینه ها را پر کردم ولی موقع خرید از سایت پیام هیچ حاملی به آدرس انتخابی وجود ندارد ظاهر می شود....چه کننننم ؟؟؟؟
  6. در پست 19 گفتید یه نکته هایی هست که حوصله ندارید بگید . خب شاید این پیغام هیچ حاملی تعریف نشده است مربوط به همون نکته های نگفته است
  7. سلام و عرض تشکر بسیار فراوان بابت کمک شایانی که به بنده کردید با لینک فوق العاده تون. واقعا سپاس فراوان فقط یه مسئله ای که بوجود آمده برای من ، این هست که همه مراحل تعریف استان ها ، شهرها ( همجوار و غیر همجوار بومی ) را طی کردم و موفقیت آمیز بود ، فقط نکته ای که هست ، با وجود ایجاد حامل ها (پیشتاز و پیک موتوری و رایگان ) ، هنوز برای خرید محصول مشکلی هست که پیغام هیچ حاملی وجود ندارد هنوز هم هست.نمیدانم مشکل از کجا می تواند باشد . هنوز برای خرید محصولاتی که در محدوده ارسال رایگان هم هست ، اینن پیغام ظاهر میشود.واای ممنون میشم اگر بتونید باز هم کمکی بکنید تا این مسئله رفع شود دوست عزیز . لینک تعریف استان ها بی نظیر بود واقعا.
  8. سلام ممنون بله جستجو کردم و تمام مراحل را پله پله جلو رفتم ولی اصلا محدوده های تعریف شده آفریقا آسیا و اینهاست . من میخواهم ابتدای امر این محدوده ها را تغییر دهم .به تهران ، استان همجوار و استان غیر همجوار ولی هیچ راهی پیدا نکردم.
  9. سلام ببخشید من هنوز مشکلاتم در رابطه با تعریف حامل ها حل نشده است. تمام مراحلی که برای تنظیم حامل ها در پرستا 1.5 بود را دنبال کردم متاسفانه چیزی دستگیرم نشد و به نتیجه ای نرسیدم.لطفا اگر می توانید راهنمایی کنید چرا که من هم کارمندم و بخاطر این نقص سایت دارم کارم را از دست می دهم.چرا که در روند انجام کارهای فروشگاه تعلل ایجاد شده است.لطفا برای تنظیم در پرستا 1.6 لینکی بفرستید. سوال بعدی من این است که ماژول پرداخت هنگام تحویل و فیش بانکی را در ماژول ها یافتم اما پرداخت آنلاین را نیافتم.این روش کجاست؟
  10. سلام خیلی متشکرم و ممنون لطفا اگر امکانش هست لینک راهنمایی هم برای تنظیم حامل ها در پرستا 1.6 قرار دهید .من هرچه به انجمن مراجعه می کنم و پست های کمک را مطالعه میکنم به نتیجه ای نمیرسم و بازهم در فروشگاهم پیغام "هیچ حاملی تعیین نشده است " ظاهر می شه. ممنون از کمکتون.
  11. سلام خیلی متشکرم در فروشگاه من هر محصول دارای کالیته رنکگ هست و من میخوام این رنگ ها را در بخش ترکیب ها قرار بدم تا مثلا مشتری با قرار دادن ماوس روی رنگ زرد امکان انتخاب قبل از خرید داشته باشد. اما متاسفانه وقتی محصول را بارگذاری می کنم و به سراغ بخش ترکسب می روم ، هیچ چی سر در نمیاورم . اگر میتونید لطفا راهنمایی کامل بکنید که اصلا نحوه کار به چه شکل است و چطور باید ترکیب رنگی ها را در این بخش قرار دهم مرسی
  12. سلام دوستان من فروشگاهی دارم که برای هر محصول رنگ های مختلف موجود است ، اما وقتی بخش ترکیب را در ماژول را می خواهم تغییر بدهم نحوه کار را بلد نیستم .لطفا اگر لینک آموزشی برا ی نحوه عملکرد ترکیب ها هست به من اطلاع دهید.
  13. تمامی مراحلی که برای تنظیم حامل ها گفته شد دنبال کردم ، اما باز هم هنگام خرید محصول "هیچ حاملی وجود ندارد " ظاهر می شود. لطفا کمک
×
×
  • اضافه کردن...