رفتن به مطلب

ebi2020

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    6
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط ebi2020

  1. مرسی از راهمائی شما من هیچ ماژول اضافه ای خارج از پیکر بندی اولیه و دیفالت و بعد نصب قالب پارمیس نداشتم اما در حین معرفی 8 یا 9 محصول به این اشکال برخورد و این احتمال ریکوئست به سایت یا مقصد دیگر در بک گراند رو دادم برای همین سیستم رو ریستارت و کش و ... پاک و سپس چیز پی ان سیسکو رو نصب و بعد مرورگر های محتلف رو اجرا ولی مشکل به قوت خود باقی بود تا با روشی که عرض کردم نتیجه گرفتم. امیدوارم دوستان به این نوع مشکلات بر نخوردند و با سهولت و بصورت روان و سریع به اهداف و کارهاشون با موفقیت دست پیدا کنند.
  2. سلام از منوی مدیریت >>ماژولها >> در کادر جستحو تایپ کنید منوی شاخه ها و ماژول را فعال کنید.
  3. سلام اگر بازهم بعد از زمان زیادی کلید ذخیره و ماندن و ذخیره فعال نشد از این راهکار استفاده فرمائید امیدوارم اشکالتون برطرف بشود. 1-- با ارتقاء ورژن PHP از 5.3 (native) به 5.5 و سپس برگردوندن به 5.3 (native)2-- با برداشتن تیک ماژولهای memcache و memcached و دوباره زدن تیک ماژولهامشکل حل شدفقط:3-- رفرش در cpanel فراموش نشود.4-- پاک کردن کش از مدیریت - پارامترهای پیشرفته - کارائی و رفرش مرورگر فراموش نشود ضمنا در بیشتر موارد بروز این مشکل هاست با کنترل پنل cpanel بوده استبرای جلوگیری از خسارات مجدد هر شب از دیتابیس و هر 5 روز یکبار از کل فولدرهای هاست بک آپ می گیرم و در دراپ باکس ذخیره می کنم تا در صورت بروز اشکال با کمترین خسارت احتمالی موارد بند 1 و 2 را انجام و اگر اطلاعات آسیب دیده باشد ریستور و اگر سالم باشد که ادامه کارکرد سایت بطور طبیعی خواهد شد. در برخی سایتها در هنگام بک آپ گیری سرور این اشکال رخ می دهد. بیشتر این موارد هم با cpanel در فروم سایت prestashop ذکر شده است.
  4. سلامخدمت همه دوستانمن هم این خطای فعال نشدن کلیدهای ذخیره و ماندن و ذخیره رو در صفحه محصول داشتم. (نسخه 1.6.1.2) از فونت های گوگل گرفته تا پاک کردن کش اسمارتی و در نهایت اجبار به نصب مجدد پرستاشاپ همه رو اجرا کردم نشد که نشد.رفتم سراغ هاست و سرور و .... خلاصه بگویم به علتی که من هم نمی دونم چرا :1-- با ارتقاء ورژن PHP از 5.3 (native) به 5.5 و سپس برگردوندن به 5.3 (native)2-- با برداشتن تیک ماژولهای memcache و memcached و دوباره زدن تیک ماژولها3-- رفرش در cpanel فراموش نشود.4-- پاک کردن کش از مدیریت - پارامترهای پیشرفته - کارائی و رفرش مرورگر فراموش نشودمشکل حل شد.ضمنا در بیشتر موارد باروز این مشکل هاست با کنترل پنل cpanel بوده استپیشنهاد من:برای جلوگیری از خسارات مجدد هر شب از دیتابیس و هر 5 روز یکبار از کل فولدرهای هاست بک آپ می گیرم و در دراپ باکس ذخیره می کنم تا در صورت بروز اشکال با کمترین خسارت احتمالی موارد بند 1 و 2 را انجام و اگر اطلاعات آسیب دیده باشد ریستور و اگر سالم باشد که ادامه کارکرد سایت بطور طبیعی خواهد شد. در برخی سایتها در هنگام بک آپ گیری سرور این اشکال رخ می دهد. بیشتر این موارد هم با cpanel در فروم سایت prestashop ذکر شده است.
  5. سلامخدمت همه دوستانمن هم این خطای فعال نشدن کلیدهای ذخیره و ماندن و ذخیره رو در صفحه محصول داشتم. (نسخه 1.6.1.2) از فونت های گوگل گرفته تا پاک کردن کش اسمارتی و در نهایت اجبار به نصب مجدد پرستاشاپ همه رو اجرا کردم نشد که نشد.رفتم سراغ هاست و سرور و .... خلاصه بگویم به علتی که من هم نمی دونم چرا :1-- با ارتقاء ورژن PHP از 5.3 (native) به 5.5 و سپس برگردوندن به 5.3 (native)2-- با برداشتن تیک ماژولهای memcache و memcached و دوباره زدن تیک ماژولها3-- رفرش در cpanel فراموش نشود.4-- پاک کردن کش از مدیریت - پارامترهای پیشرفته - کارائی و رفرش مرورگر فراموش نشودمشکل حل شد.ضمنا در بیشتر موارد بروز این مشکل هاست با کنترل پنل cpanel بوده استبرای جلوگیری از خسارات مجدد هر شب از دیتابیس و هر 5 روز یکبار از کل فولدرهای هاست بک آپ می گیرم و در دراپ باکس ذخیره می کنم تا در صورت بروز اشکال با کمترین خسارت احتمالی موارد بند 1 و 2 را انجام و اگر اطلاعات آسیب دیده باشد ریستور و اگر سالم باشد که ادامه کارکرد سایت بطور طبیعی خواهد شد. در برخی سایتها در هنگام بک آپ گیری سرور این اشکال رخ می دهد. بیشتر این موارد هم با cpanel در فروم سایت prestashop ذکر شده است.
  6. سلام من این ماژول رو خریداری کردم متاسفانه ظاهرا با قالب پارمیس سازگار نیست چرا که ارور 500 سرور می دهد و اجازه بارگذاری به صفحه را نمی دهد (با غیرفعال کردن افزونه مشکل رفع می شود) البته با قالب پیش فرض مشکلی ندارد. دوستان واساتید محترم لطفا راهنمائی فرمائید.
×
×
  • اضافه کردن...