رفتن به مطلب

مشکل ایجاد ترکیبها و مشخصه


پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان
من در حال آماده سازی فروشگاه در localhost هستم  ورژن 1.7.3.1   به زبان فارسی ... چند ویژگی و مشخصه (( مثل تیراژ، سایز، رنگی/سیاه سفید و غیره .. )) ایجاد کردم.. برای هرکدام به تفکیک مقادیر خاص خودشون را هم ایجاد کردم.
در هنگام ساخت محصول جدید، بدون هیچ مشکلی  اولین ترکیب ( تیراژ ) را به همراه مقادیر خاص خودش اضافه میکنم.... برای هر مقدار هم یک افزایش قیمت مربوط به خودش تنظیم میکنم...پس از ذخیره سازی، محصول در فروشگاه نمایش داده میشود... تیراژ های مختلف قیمت را به درستی همانطور که تنظیم شده تغییر میدهد. تا اینجا همه چی خوبه ... اماااا .... 2 تا مشکل وجود داره:

1-) پس از ساختن ترکیب اول و مقادیرش، اگر اقدام به ساخت دومین یا سومین ترکیب کنم ( مثل سایز ) و مقادیرش را تنظیم کنم، در فروشگاه در صفحه محصول فقط آخرین ترکیب ساخته شده و مقادیرش نمایش داده میشود و ترکیب قبلی (تیراژ) غیر قابل انتخاب میشود .... اگر ترکیب سوم اضافه شود، ترکیبهای اول و دوم غیر فعال میشوند... خلاصه یعنی فقط آخرین ست ترکیب به همراه مقادیرش نمایش داده میشوند ؟؟!!!! نمیدونم چشه !

2-) اگر پس از آنکه محصولی با یک یا چند ترکیب بسازم، آنرا ذخیره سازی کنم و از صفحه خارج بشم و مجددا برگردم به صفحه محصولات و آنرا ویرایش بزنم، در تب ترکیبها هیچ ترکیببی نشان داده نمیشود، و در صورت ویرایش هر مقداری حتی نام محصول یا قیمت پیغام خطای " خطا در بروزرسانی" ظاهر میشود....اصلا امکان ویرایش وجود ندارد... در حالی محصول در فروشگاه همچنان با همان شکل قبلی ( در هنگام ایجاد آن ) کار میکند...

ممنون میشم دوستان باتجربه راهنمای بفرمایند

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...