رفتن به مطلب

مشکل در تغییر سفارش پس ار پرداخت


AHomayoun

پست های پیشنهاد شده

سلام به دوستان،

ما به مشکلی برخورد کردیم که ممنون می شوم اگر راه حل آن را می دانید راهنمایی کنید.

زمانیکه مشتری سفارشی ثبت می کند و پرداخت آن را از طریق درگاه انجام می دهد، در صورت تغییر و مثلاً حذف یک آیتم از استرداد جزئی استفاده می کنیم. اما کماکان وقتی رسید تحویل کالا و فاکتور را پرینت می گیریم، آیتم حذف شده در آن موجود است و قیمت آن نیز محاسبه شده است. درحالیکه قاعدتاً باید از برگه رسید و فاکتور حذق شود یا مشخص شود که کنسل شده و مسترد شده است.

 

ممنون میشم راهنمایی کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

ببینید در حسابداری در واقع چیزی به نام اصلاح نداریم. هر کاری باید سند مجزا داشته باشه. فاکتوری که صادر شده و پرداخت شده رو شما نمیتونید و نباید اصلاح کنید. وقتی کالایی برگشت داده میشه برای اون مورد یک رسید مجزا باید ایجاد بشه که پرستاشاپ هم همینطور عمل کرده.

سایر رسیدهای موجود در پرستاشاپ رو بررسی کنید

 

موفق باشید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...