AHomayoun ارسال شده در اردیبهشت 18، 2019 گزارش Share ارسال شده در اردیبهشت 18، 2019 سلام به دوستان، ما به مشکلی برخورد کردیم که ممنون می شوم اگر راه حل آن را می دانید راهنمایی کنید. زمانیکه مشتری سفارشی ثبت می کند و پرداخت آن را از طریق درگاه انجام می دهد، در صورت تغییر و مثلاً حذف یک آیتم از استرداد جزئی استفاده می کنیم. اما کماکان وقتی رسید تحویل کالا و فاکتور را پرینت می گیریم، آیتم حذف شده در آن موجود است و قیمت آن نیز محاسبه شده است. درحالیکه قاعدتاً باید از برگه رسید و فاکتور حذق شود یا مشخص شود که کنسل شده و مسترد شده است. ممنون میشم راهنمایی کنید. نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
ramtin2025 ارسال شده در اردیبهشت 21، 2019 گزارش Share ارسال شده در اردیبهشت 21، 2019 سلام ببینید در حسابداری در واقع چیزی به نام اصلاح نداریم. هر کاری باید سند مجزا داشته باشه. فاکتوری که صادر شده و پرداخت شده رو شما نمیتونید و نباید اصلاح کنید. وقتی کالایی برگشت داده میشه برای اون مورد یک رسید مجزا باید ایجاد بشه که پرستاشاپ هم همینطور عمل کرده. سایر رسیدهای موجود در پرستاشاپ رو بررسی کنید موفق باشید نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
پست های پیشنهاد شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .