رفتن به مطلب

نسخه اصلی 1.5.1 هم آمد


پست های پیشنهاد شده

دوست عزیزم قبلا هم اعلام کردیم! بومی سازی یک نسخه زمان میبره! اگر فقط ترجمه بود که تا الان منتشر کرده بودیم! اما بومی سازی زمان بره به خصوص که تعداد اندکی حاضر به همکاری شدند!

 

موفق باشید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوست عزیز شما جوری صحبت می کنید مثله اینکه وظیفه این انجمن هست که نسخه های متعدد رو به روز کنه در صورتی که اینجوری نیست . کسانی که در بومی سازی این اسکریپت همکاری کردن هیچ منفعتی (مالی ) نصیبشون نمیشه بلکه فقط برای پیشرفت وب در ایران این کار رو انجام میدن .

 

بومی سازی فقط شامل ترجمه نیست

شامل موارد زیر میشه :

 

1- ترجمه

2- راست چین سازی قسمت مدیریت و کاربری

3- تغییر هسته فروشگاه برای افزودن قابلیت های جدید و سازگار کردن ویژگی های موجود با کشور ایران

 

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

وقتی عملا از نسخه 1.5 فعلا نمیتونید استفاده کنید چرا عجله دارین؟!! این نسخه نه ماژول درست و حسابی داره ، نه ماژول بانکی داره فعلا و نه قالبی که باهاش سازگار باشه ، هر نسخه از پرستاشاپ که ارائه میشه ، فارسی سازی + بومی سازی اون حداقل دو الی سه هفته زمان میبره اونم در صورتی که حداقل هفت هشت نفر روش کارکنند .

احتمالا شما فکر میکنید پرستاشاپ هم مثل وردپرس هست که در عرض یکی دو روز بشه بومی سازیش کرد ، نه نمیشه

مسئله دیگر تغییرات بسیار عمده در نسخه 1.5 هست که کار بومی سازی رو با مشکل رو برو میکنه

 

همین دیروز یک نسخه جدید ارائه شد تو انجمن !! یکمی منطقی باشین ، نمیشه که در آن واحد روی چند نسخه کار کرد

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خوب حالا که اینجا بحث میشه من هم فرصت رو غنیمت میدونم تا گزارشی از کار ارایه بدم

 

  • بعد از بررسی نسخه 1.5 متوجه شدیم که سیستم بومی سازی به طور کامل ماژولار شده و یک فایل به چندین فایل تبدیل شده. این یعنی 70 تا 80 درصد کار بومی سازی (منهای ترجمه) باید از ابتدا صورت بگیرد.
  • بخش نصب مجدد ترجمه شده و ترجمه این بخش تکمیل شده
  • بخش مدیریت توسط سهیل عزیز راست چین شده و فقط ریزه کاری هایی باقی مانده
  • بخش کاربری توسط مهرشاد عزیز راست چین شده و فقط ریزه کاری هایی باقی مانده
  • نصب پرستا 80 درصد موفقیت آمیز انجام می شود و فقط در نصب محصولات نمونه به مشکل میخورد. (همین امشب حلش کردم و نصب تکمیل شده)
  • بومی سازی تاریخ و کدنویسی هسته برای دو جهته سازی و شناسایی راست چین سازی ها در مراحل اولیه است
  • ترجمه ها دارای اشکالاتی هستند که باید توسط افراد با تجربه در امر ترجمه بررسی شود ( همین جا از افرادی که مایل کمک هستند دعوت به همکاری می شود)
  • ادامه بومی سازی روی نسخه 1.5.1 انجام خواهد شد.

 

دوستان به این نکته توجه کنید که بعد از بومی سازی برای اولین مرتبه کار آسان خواهد شد. بنابراین این که پرستاشاپ بعد از یک هفته نسخه 1.5.1 را منتشر می کند هیچ اهمیتی ندارد و بعد از تکمیل شدن کار جدیدترین نسخه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

 

شما فکر میکنید نسخه جدید که میاد پرستا چه چیزهایی رو تغییر میده؟

چند تا فایل تغییر می کنند و چندتا تغییر میدن میشه 1.5.1 اما همین که میخواد بومی بشه باید باید تک تک این فایل ها تشخیص داده بشه. قابلیت های جدید بومی بهشون اضافه بشه و دوباره سرهم بندی بشه و به صورت یک پک منتشر بشه. پس بی انصافی نکنید.

 

زمان تقریبی انتشار اولین نسخه بومی 1.5 برای مدیران: 2 تا 3 روز دیگر

زمان تقریبی انتشار اولین نسخه بومی 1.5 برای مدیران و کاربران ویژه: 5 تا 7 روز دیگر

زمان تقریبی انتشار نسخه بومی 1.5 برای عموم: 7 تا 10 روز اینده

انتشار نسخه کامل و بدون اشکال برای عموم: 15 تا 20 روز آینده

 

سپاس از صبر شما

دانوش

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنون از زحمات همگی دست اندرکاران، بند هم می دانم وظیفه اعضای اینجا این نیست ولی همچین بی منفعت هم نیست، شما با این کار می توانید دوباره ماژول های مختلف پرداخت و ... را برای نسخه جدید ایجاد کنید و به فروش برسانید. قالب های جدید برای نسخه جدید ارائه دهید و بفروش برسانید و منفعت ببرید و البته حتما هم چنین کاری می کنید. شاید فارسی و بومی کردن برنامه بصورت رایگان باشد اما پایه ای برای کسب درآمدهای جانبی آن است.... نیست؟

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خوب معلومه هست . همه انجمن ها بیس کار رو رایگان در اختیار استفاده کنندگان قرار میدند و ار مسائل جانبی درآمد دارند . این که کاملا مشخصه . انجمن پرستاشاپ ، انجمن وردپرس ، جوملا و ویبولتین و ... همه باید درآمد داشته باشند والا نمیتونند پشتیبانی خوبی ارائه بدند ،

 

اینم نیاز نیست هر بازدیدکننده ای که میاد تو انجمن این مسئله رو پیش بکشه ، چون هر عضو حداقل یکبار اینو تو انجمن میگه که شما درآمد دارین و انگار خلاف شرعه ، خوب باید داشته باشند والا معنی نداره انجمن بزنند . یا باید خود پرستاشاپ هزینه ها رو بده ، یا اعضای انجمن کمک مالی کنند ، یا از طریق طراحی های اختصاصی این هزینه ها و زمانی که گذاشته میشه جبران بشه . مدیران این انجمن هم مثل شما مشغله کاری دارند ، دانشجو هستند و مدت زمان بسیار کمی رو وقت آزاد دارند اونم شب ها اکثرا بعد از ساعت 12 . اداره کردن یک انجمن کاری نیست که یکی دو نفر بتونن انجام بدند ، اونایی که انتظار معجزه دارند باید خودشون هم آستینشون رو بالا بزنند و کمک کنند .

 

shivahost عزیز شما هم اگه خیلی عجله دارین نسخه جدید رو استفاده کنید به خودتون یه زحمتی بدین و یکی دو درصدی از کار فارسی سازی و بومی سازی پرستاشاپ رو به عهده بگیرین . نمیشه که همه کنار بایستند و یکی دو نفر این همه کار رو انجام بدند بعدش انتظار داشته باشین هر نسخه ای که میاد فرداش نسخه فارسیش تو انجمن باشه .

 

9 ماهه تو انجمن هستین 4 تا پست دادین جمعا ، این 4 تا پست هم گلایه بود همش از انجمن . پس کاملا مصرف کننده بودین تا به حال .

 

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به شخصه اگر هدف اولم منفعت باشد یک روز دیگر در این انجمن نمیمانم و به طور مداوم به برنامه نویسی مشغول میشم تا درآمد خیلی خوبی داشته باشم.

این انجمن اهداف بزرگی داره و درآمد مالی هدف فرعی این انجمن است. پس با این حرف ها تغییری در شیوه اداره این انجمن نخواهید دید.

اهداف مالی هم در برنامه کاری ما وجود داره و به زودی طرح هایی در این سایت خواهید دید که هم منفعت کاربران در آن باشد هم سایت.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوستان گلم. دوستای عزیز و همراهان همیشگی پرستا شاپ!

اول از همه بگم اگر حرفی میزنیم نه این که بخوایم حالت تدافعی بگیریم! نه فقط واسه روشن شدن یسری از مسائله!

ببینید کسب درآمد که قطعا باید باشه و طبیعی وگرنه تا اینجا نمیتونستیم پیش بریم اما بهتون اطمینان میدم که کسب درآمد آخرین هدف ما بوده. همه دوستانی که از ابتدا با من بودن میدونن که به عشق پیشرفت وب پارسی این انجمن رو راه انداختم و وقتی دیدم یه همچین فروشگاه ساز خوبی وجود داره و هیچ کس اون رو پشتیبانی نمیکنه گفتم چرا یه انجمن راه نندازم و این فروشگاه ساز فوق العاده رو معرفی نکنم تا کاربران ایرانی هم ازش لذت ببرن؟

اگر از دوستانی که به ما کار سفارش دادن بپرسین متوجه میشید که با چه عشقی کاراشونو پیگیری میکنم! شاید باورتون نشه اما برای یه سفارش طراحی قالب چندین هزار تومن خرج میکنم و مداوم تو محل کارم و یا توی زمان های استراحتم تو دانشگاه با مشتریان و طراحان تماس میگیرم!

حالا منظور از این حرفا این بود که درسته که ما کارمون بومی سازی پرستا شاپ هست اما قطعا بدون کمک کاربران کار بسیار کند پیش خواهد رفت! متاسفانه بعضی دوستان کم لطفی میکنند و علاوه بر این که فقط نقش مصرف کننده رو دارن بعضا حرف های تند و بی منطقی رو میزنن که واقعا باعث دلسردی آدم میشه! (منظور شخص خاصی نیست. کلی گفتم)

اما همونطور که توی این مدت ادامه دادیم همچنان به جلو پیش خواهیم رفت و قطعا یروز موفقیت های بسیار بزرگتر از این رو در این انجمن خواهید دید. ما برای خودمون اهداف بلند مدت و کوتاه مدت زیادی داریم و صد در صد برای برآوردن این اهداف نیاز به بودجه هم خواهیم داشت که برای اون هم هدف گذاری منطقی کردیم

بنده هم مثل شما برای انتشار نسخه بومی فوق العاده قدرتمند پرستا شاپ 1.5 لحظه شماری میکنم

 

موفق و پبروز باشید

ذاکریان

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بابا بيخيال... اعصاب نداريدا ...

كار كنيد... خدا خيرتون بده .... پولم در آورديد نوش جونتون...

كارتون درست. ما كه فعلا داريم با 1.4.9 حال مي كنيم.

حالا بشه 1.5 يعني فروش من از سايتم بالا مي ره؟ حساس نباشيد بابا.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...