رفتن به مطلب

پنج روش در موفقیت وب سایتهای فروشگاهی


amirsam_1

پست های پیشنهاد شده

رقابت در وب سایتهای فروشگاهی به اوج خود رسیده است و تفاوت شما با رقیبتان تنها یک کلیک است. اگر مشتری از سایت شما رو برگرداند و مورد توجه وی قرار نگیرد به وب سایت رقیب شما خواهد رفت و آنجا خرید خود را انجام خواهد داد. اگر می خواهید مشتری بیشتری جذب کنید، شما باید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما از کارایی مورد قبول و اینترفیس مد نظر بازدیدکنندگان و خریداران برخوردار باشد و این به قیمت بالا و پایین محصولات شما بستگی ندارد زیرا اگر خریدار در وب سایت شما گیج شود و نتواند به محصول دلخواه خود دسترسی داشته باشد براحتی به وب سایت رقیب شما کوچ خواهد کرد.

کارایی وب سایت شما به این معنی است که خریدار و کاربر وب سایت شما براحتی و بسرعت پروسه خرید محصول را انجام دهد. روش هایی که در پایین به آن اشاره می شود وب سایت فروشگاهی شما را به وب سایت کارآمد تبدیل خواهد کرد.

http://www.avadis.net/images/ecommerce-success.jpg

کوتاه سازی و کاربردی سازی فرم های ثبت نام

از فرمهای طولانی دوری کنید و شرایط را برای ثبت نام سریع کاربران مهیا کنید، بعنوان یک وب سایت فروشگاهی شما نیاز به دانستن آدرس خریدار، تلفن و اینکه شغل آنها چیست را ندارید. تمام آنچه شما نیاز خواهید داشت یک آدرس پست الکترونیک ساده و رمز عبور می باشد. برای اینکار شما نیاز به یک دکمه ثبت نام ایده آل که از قبل روی سایز، رنگ، موقعیت آن برای جلب توجه بیشتر دارید. همچنین با استفاده از توابع موقعیت آی پی آدرس می توانید به موقعیت مکانی کاربر دسترسی داشته باشید.

 

استفاده از جستجوگرهای حرفه ای در وب سایت

جستجوگرها به کاربران وب سایت کمک می کنند تا محصول مدنظر خود را پیدا کنند، این روش بسیار شناخته شده و موثری است در وب سایتهایی که محصولات زیادی برای فروش دارند، همچنین اگر شما محصولاتتان را در سایتتان دسته بندی و گروه بندی کنید و اجازه جستجو به خریدار در گروه بندیها بدهید کاربر به سرعت به محصول مد نظر دسترسی پیدا خواهد کرد.

 

خرید بدون نیاز به ثبت نام

یکی از مواردی که خریداران آنلاین از آن تنفر دارند پروسه طولانی مدت و کسل کننده ثبت نام قبل از خرید می باشد، اما اگر شما به کاربران مهمان خود اجازه دهید از محصولات بدون ثبت نام بازدید کنند و سپس در هنگام خرید خواستار انجام پروسه ثبت نام شوید، شرایط بهتری برای کاربران وب سایت خود فراهم کرده اید و این با جمله "آیا می خواهید که شرایط خرید بعدی آسانتری داشته باشید" بیشتر مورد توجه کاربر سایتتان قرار خواهد گرفت و روش شناخته شده برای رشد خریدارانتان، بیاد سپردن اطلاعات آنها در سایت شما می باشد تا پس از بازگشت خریداران پروسه خرید بار دوم با سهولت و سرعت بیشتری انجام شود.

 

موقعیت دهی و هدایت کاربر

خریدار در وب سایت شما باید بداند که اکنون در کدام موقعیت در پروسه خرید قرار دارد، چند مرحله دیگر باید انجام دهد؟ و چه مقدار زمان دیگر باید صرف کند. بدون استفاده از موقعیت دهی ناوبری و هدایت کاربر، خریدار خیلی زود کسل و خسته خواهد شد و گمان خواهد برد این پروسه تا همیشه ادامه پیدا خواهد کرد. استفاده از ناوبری موقعیت به کاربر اجازه می دهد به مرحله قبل و بعد پروسه خرید خود برود و اشتباهات خود را تصحیح نماید.

 

کارت های خرید و گواهینامه ها

یک وب سایت فروشگاهی موفق از یک سیستم مدیریت محتوا با امنیت بالا به کاربر وب سایت شما این اطمینان را باید بدهد که از وب سایت شما خریداری کند، پس شما باید به خریدار وب سایت خود این اطمینان را بدهید که تمهیداتی برای محافظت از اطلاعات خرید کاربرتان در نظر گرفته اید. برای اینکار شما نیاز به گواهینامه هایی مانند Trust و Verysign و همچنین گواهینامه SSl بروز شده و داشتن نماد الکترونیک معتبر که این به کاربر و خریدار وب سایت شما اطمینان خاطر دهد.

منبع : فناوری اطلاعات آوادیس

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...