hidden ارسال شده در آذر 20، 2011 گزارش Share ارسال شده در آذر 20، 2011 سلام من به قسمت ماژول نظرات میرم که مدیریت کنم نظرات محصولات رو اما اصلا هیچ یک از نظراتی که برای محصولات فرستاده شده قابل نمایش نیست نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
admin ارسال شده در آذر 21، 2011 گزارش Share ارسال شده در آذر 21، 2011 دوست عزیزم مدیریت نظرات برای تایید نظرات هستش که شما بخش تایید نظرات رو خاموش کردین به همین خاطر نظرات وارد شده نیازی به تایید ندارند و مستقیم به محصول اضافه میشن واسه همینه که اونجا نمایش نمیده موفق باشید نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
hidden ارسال شده در آذر 21، 2011 مالک گزارش Share ارسال شده در آذر 21، 2011 eمن فکر کردم که میشه از اینجا نقل و قول کرد یا جواب نظر مشتری رو داد. نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
moghimi ارسال شده در مهر 29، 2014 گزارش Share ارسال شده در مهر 29، 2014 eمن فکر کردم که میشه از اینجا نقل و قول کرد یا جواب نظر مشتری رو داد. سلام نمی شه به نظر مشتری همون جا جواب داد؟ نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
javad_lee ارسال شده در مهر 29، 2014 گزارش Share ارسال شده در مهر 29، 2014 یه نگاه هم به آخرین پست تاپیک مینداختید مال 3 سال پیشه !! نمیتونید نقل قول کنید اما میتونید یک یوزر به اسم پشتیبانی سایت یا ادمین یا هر چیز دیگری بسازید و هر کسی که نظر داد شما هم پاسختون رو بدید . نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
moghimi ارسال شده در مهر 29، 2014 گزارش Share ارسال شده در مهر 29، 2014 یه نگاه هم به آخرین پست تاپیک مینداختید مال 3 سال پیشه !! نمیتونید نقل قول کنید اما میتونید یک یوزر به اسم پشتیبانی سایت یا ادمین یا هر چیز دیگری بسازید و هر کسی که نظر داد شما هم پاسختون رو بدید .سلام حق با شماستراه ساده تری نیست چون یه اکانت درست کردم به اسم پشتیبانی و جواب دادم نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
B.A.H.M.A.N ارسال شده در مهر 29، 2014 گزارش Share ارسال شده در مهر 29، 2014 فکر میکنم ترجمه اشتباه این ماژول از ابتدا باعث شده خیلی از کاربران با مشکل مواجه بشن . در اصل این ماژول برای نظر گذاشتن نیست ، چون فروشگاه اینترنتی وردپرس نیست که مردم بیان نظر بذارن در مورد یک پست مثلا . اسم این ماژول ، درستش ماژول نقد و بررسی مشتریان هست که اشتباهی ترجمه کردیم و مردم فکر میکنن برای نظر دادن یا سوال کردنه . یعنی مشتری کالا رو خریده ، استفاده کرده ، حالا میاد و تجربه خودش و نقد و بررسی خودش رو در رابطه این محصول مینویسه ، تا مشتریان دیگه قبل از خرید بخونن و استفاده کنن . اگه از این ماژول درست استفاده بشه و کیفیت محصولات و خدمات دهی به مشتریان هم خوب باشه ، میتونه باعث افزایش فروش فوق العاده ای بشه . چون وقتی صاحب فروشگاه بگه که این محصول خوبه بیاین بخرین ، مشتری قبول نمیکنه ، اما وقتی یک نفر که خریده و استفاده کرده ، میاد و مینویسه این محصول خوبه و ارزش خرید داره ، مشتری خیلی زود اعتماد میکنه . چیزی که شما دنبالش هستین و به دردتون میخوره ، ماژول پرسش و پاسخ هست . در کل چیزی به اسم ماژول نظرات ، تو فروشگاه اینترنتی اونم برای محصول نمیتونه وجود داشته باشه . نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
moghimi ارسال شده در مهر 29، 2014 گزارش Share ارسال شده در مهر 29، 2014 فکر میکنم ترجمه اشتباه این ماژول از ابتدا باعث شده خیلی از کاربران با مشکل مواجه بشن . در اصل این ماژول برای نظر گذاشتن نیست ، چون فروشگاه اینترنتی وردپرس نیست که مردم بیان نظر بذارن در مورد یک پست مثلا . اسم این ماژول ، درستش ماژول نقد و بررسی مشتریان هست که اشتباهی ترجمه کردیم و مردم فکر میکنن برای نظر دادن یا سوال کردنه . یعنی مشتری کالا رو خریده ، استفاده کرده ، حالا میاد و تجربه خودش و نقد و بررسی خودش رو در رابطه این محصول مینویسه ، تا مشتریان دیگه قبل از خرید بخونن و استفاده کنن . اگه از این ماژول درست استفاده بشه و کیفیت محصولات و خدمات دهی به مشتریان هم خوب باشه ، میتونه باعث افزایش فروش فوق العاده ای بشه . چون وقتی صاحب فروشگاه بگه که این محصول خوبه بیاین بخرین ، مشتری قبول نمیکنه ، اما وقتی یک نفر که خریده و استفاده کرده ، میاد و مینویسه این محصول خوبه و ارزش خرید داره ، مشتری خیلی زود اعتماد میکنه . چیزی که شما دنبالش هستین و به دردتون میخوره ، ماژول پرسش و پاسخ هست . در کل چیزی به اسم ماژول نظرات ، تو فروشگاه اینترنتی اونم برای محصول نمیتونه وجود داشته باشه .سلام ممنون بهمن جانیه ماژول رایگان ارسال تیکت دیدم خارجی که درباره یه محصول هست اون جواب می ده؟ شماره که توی سایت می ذاریم کاربر 2 نصفه شب زنگ می زنه آقا فلان محصول چه جوریه و... ولی فکر کنم یه ماژول مثل ارسال تیکت که برای پرستا هم هست بتونه بخشی از این تماس ها رو حل کنهاین ماژول نظر هم که توضیح دادین رو دارم همچین بلایی سرش می یارم چون به نظر جای کار زیاد داره نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
B.A.H.M.A.N ارسال شده در مهر 29، 2014 گزارش Share ارسال شده در مهر 29، 2014 من ماژول تیکتی که میگین ندیدم تا حالا . اما در کل درستش اینه که یک فروشگاه اینترنتی چندین راه برای اینکار پیش روی مشتری بذاره : 1 - پشتیبانی آنلاین ( مثل لایوزیلا ، یاهو )2 - یه بخش تماس با ما ( همونی که پرستاشاپ داره )3 - یه شماره تلفن ( که این شماره تلفن ساعاتش هم مشخص شده باشه ، مثلا 10 تا 16 که مشتری بدونه کی باید زنگ بزنه )4 - تو صفحه محصول یه ماژولی برای پرسش و پاسخ هم باشه بدک نیست ، البته من ندیدم سایت های بزرگ اینکارو بکنن هر چقدر راه های ارتباطی بیشتر و راحت تر باشن ، فروش هم میره بالا . نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
moghimi ارسال شده در مهر 29، 2014 گزارش Share ارسال شده در مهر 29، 2014 من ماژول تیکتی که میگین ندیدم تا حالا . اما در کل درستش اینه که یک فروشگاه اینترنتی چندین راه برای اینکار پیش روی مشتری بذاره : 1 - پشتیبانی آنلاین ( مثل لایوزیلا ، یاهو )2 - یه بخش تماس با ما ( همونی که پرستاشاپ داره )3 - یه شماره تلفن ( که این شماره تلفن ساعاتش هم مشخص شده باشه ، مثلا 10 تا 16 که مشتری بدونه کی باید زنگ بزنه )4 - تو صفحه محصول یه ماژولی برای پرسش و پاسخ هم باشه بدک نیست ، البته من ندیدم سایت های بزرگ اینکارو بکنن هر چقدر راه های ارتباطی بیشتر و راحت تر باشن ، فروش هم میره بالا .درباره زمان تماس کسی رعایت نمی کنهآقا من نوع ماژول رو اشتباه گفتم اسمشAsk a questionهست و در رابطه با یه محصول که دارین مشاهده می کنین می تونین سوال کنین هنوز فرصت نصب و امتحان کردنش رو نداشتم ولی لینک دانلود رایگانش رو می زارم تا اگه به کار اومد استفاده کنینhttp://store.nemops.com/free-modules/32-ask-a-question.html#.U9fNKBbsy3Yادامه مطلب حذف شد نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
B.A.H.M.A.N ارسال شده در مهر 29، 2014 گزارش Share ارسال شده در مهر 29، 2014 یه راه جدید هم برای دوستان ....دوست عزیز قبلا در این مورد به شما تذکر داده شده و اگه حسابتون بلوکه شد ، ناراحت نشین و گلایه نکنید و ...رعایت کپی رایت و گسترش فرهنگ کپی رایت در این انجمن از اولویت ها و قوانین مهم است ، اینکه شما دارین فرهنگ عدم رعایت کپی رایت و دانلود ماژول های نال شده تجاری رو در این انجمن رواج میدین خلاف مقررات داخلی ماست و این آخرین تذکر من به شما خواهد بود . نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
moghimi ارسال شده در مهر 29، 2014 گزارش Share ارسال شده در مهر 29، 2014 یه راه جدید هم برای دوستان ...دوست عزیز قبلا در این مورد به شما تذکر داده شده و اگه حسابتون بلوکه شد ، ناراحت نشین و گلایه نکنید و ...رعایت کپی رایت و گسترش فرهنگ کپی رایت در این انجمن از اولویت ها و قوانین مهم است ، اینکه شما دارین فرهنگ عدم رعایت کپی رایت و دانلود ماژول های نال شده تجاری رو در این انجمن رواج میدین خلاف مقررات داخلی ماست و این آخرین تذکر من به شما خواهد بود .حواسم به این موضوع نبود، حق با شماستدر رابطه با ماژولی که معرفی شد اطلاعاتی دارین؟ ask a quastion نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
پست های پیشنهاد شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .