رفتن به مطلب

مدیریت نظرات اخبار


پست های پیشنهاد شده

دوست عزیزم مدیریت نظرات برای تایید نظرات هستش که شما بخش تایید نظرات رو خاموش کردین به همین خاطر نظرات وارد شده نیازی به تایید ندارند و مستقیم به محصول اضافه میشن واسه همینه که اونجا نمایش نمیده

 

موفق باشید

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 years later...

یه نگاه هم به آخرین پست تاپیک مینداختید مال 3 سال پیشه !! :)

 

نمیتونید نقل قول کنید اما میتونید یک یوزر به اسم پشتیبانی سایت یا ادمین یا هر چیز دیگری بسازید و هر کسی که نظر داد شما هم پاسختون رو بدید .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

یه نگاه هم به آخرین پست تاپیک مینداختید مال 3 سال پیشه !! :)

 

نمیتونید نقل قول کنید اما میتونید یک یوزر به اسم پشتیبانی سایت یا ادمین یا هر چیز دیگری بسازید و هر کسی که نظر داد شما هم پاسختون رو بدید .

سلام

حق با شماست

راه ساده تری نیست چون یه اکانت درست کردم به اسم پشتیبانی و جواب دادم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

فکر میکنم ترجمه اشتباه این ماژول از ابتدا باعث شده خیلی از کاربران با مشکل مواجه بشن .

 

در اصل این ماژول برای نظر گذاشتن نیست ، چون فروشگاه اینترنتی وردپرس نیست که مردم بیان نظر بذارن در مورد یک پست مثلا .

 

اسم این ماژول ، درستش ماژول نقد و بررسی مشتریان هست که اشتباهی ترجمه کردیم و مردم فکر میکنن برای نظر دادن یا سوال کردنه . یعنی مشتری کالا رو خریده ، استفاده کرده ، حالا میاد و تجربه خودش و نقد و بررسی خودش رو در رابطه این محصول مینویسه ، تا مشتریان دیگه قبل از خرید بخونن و استفاده کنن .

 

اگه از این ماژول درست استفاده بشه و کیفیت محصولات و خدمات دهی به مشتریان هم خوب باشه ، میتونه باعث افزایش فروش فوق العاده ای بشه . چون وقتی صاحب فروشگاه بگه که این محصول خوبه بیاین بخرین ، مشتری قبول نمیکنه ، اما وقتی یک نفر که خریده و استفاده کرده ، میاد و مینویسه این محصول خوبه و ارزش خرید داره ، مشتری خیلی زود اعتماد میکنه .

 

چیزی که شما دنبالش هستین و به دردتون میخوره ، ماژول پرسش و پاسخ هست . در کل چیزی به اسم ماژول نظرات ، تو فروشگاه اینترنتی اونم برای محصول نمیتونه وجود داشته باشه .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

فکر میکنم ترجمه اشتباه این ماژول از ابتدا باعث شده خیلی از کاربران با مشکل مواجه بشن .

 

در اصل این ماژول برای نظر گذاشتن نیست ، چون فروشگاه اینترنتی وردپرس نیست که مردم بیان نظر بذارن در مورد یک پست مثلا .

 

اسم این ماژول ، درستش ماژول نقد و بررسی مشتریان هست که اشتباهی ترجمه کردیم و مردم فکر میکنن برای نظر دادن یا سوال کردنه . یعنی مشتری کالا رو خریده ، استفاده کرده ، حالا میاد و تجربه خودش و نقد و بررسی خودش رو در رابطه این محصول مینویسه ، تا مشتریان دیگه قبل از خرید بخونن و استفاده کنن .

 

اگه از این ماژول درست استفاده بشه و کیفیت محصولات و خدمات دهی به مشتریان هم خوب باشه ، میتونه باعث افزایش فروش فوق العاده ای بشه . چون وقتی صاحب فروشگاه بگه که این محصول خوبه بیاین بخرین ، مشتری قبول نمیکنه ، اما وقتی یک نفر که خریده و استفاده کرده ، میاد و مینویسه این محصول خوبه و ارزش خرید داره ، مشتری خیلی زود اعتماد میکنه .

 

چیزی که شما دنبالش هستین و به دردتون میخوره ، ماژول پرسش و پاسخ هست . در کل چیزی به اسم ماژول نظرات ، تو فروشگاه اینترنتی اونم برای محصول نمیتونه وجود داشته باشه .

سلام ممنون بهمن جان

یه ماژول رایگان ارسال تیکت دیدم خارجی که درباره یه محصول هست اون جواب می ده؟ شماره که توی سایت می ذاریم کاربر 2 نصفه شب زنگ می زنه آقا فلان محصول چه جوریه و... ولی فکر کنم یه ماژول مثل ارسال تیکت که برای پرستا هم هست بتونه بخشی از این تماس ها رو حل کنه

این ماژول نظر هم که توضیح دادین رو دارم همچین بلایی سرش می یارم چون به نظر جای کار زیاد داره

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من ماژول تیکتی که میگین ندیدم تا حالا .

 

اما در کل درستش اینه که یک فروشگاه اینترنتی چندین راه برای اینکار پیش روی مشتری بذاره :

 

1 - پشتیبانی آنلاین ( مثل لایوزیلا ، یاهو )

2 - یه بخش تماس با ما ( همونی که پرستاشاپ داره )

3 - یه شماره تلفن ( که این شماره تلفن ساعاتش هم مشخص شده باشه ، مثلا 10 تا 16 که مشتری بدونه کی باید زنگ بزنه )

4 - تو صفحه محصول یه ماژولی برای پرسش و پاسخ هم باشه بدک نیست ، البته من ندیدم سایت های بزرگ اینکارو بکنن

 

هر چقدر راه های ارتباطی بیشتر و راحت تر باشن ، فروش هم میره بالا .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من ماژول تیکتی که میگین ندیدم تا حالا .

 

اما در کل درستش اینه که یک فروشگاه اینترنتی چندین راه برای اینکار پیش روی مشتری بذاره :

 

1 - پشتیبانی آنلاین ( مثل لایوزیلا ، یاهو )

2 - یه بخش تماس با ما ( همونی که پرستاشاپ داره )

3 - یه شماره تلفن ( که این شماره تلفن ساعاتش هم مشخص شده باشه ، مثلا 10 تا 16 که مشتری بدونه کی باید زنگ بزنه )

4 - تو صفحه محصول یه ماژولی برای پرسش و پاسخ هم باشه بدک نیست ، البته من ندیدم سایت های بزرگ اینکارو بکنن

 

هر چقدر راه های ارتباطی بیشتر و راحت تر باشن ، فروش هم میره بالا .

درباره زمان تماس کسی رعایت نمی کنه

آقا من نوع ماژول رو اشتباه گفتم اسمش

Ask a question

هست و در رابطه با یه محصول که دارین مشاهده می کنین می تونین سوال کنین هنوز فرصت نصب و امتحان کردنش رو نداشتم ولی لینک دانلود رایگانش رو می زارم تا اگه به کار اومد استفاده کنین

http://store.nemops.com/free-modules/32-ask-a-question.html#.U9fNKBbsy3Y

ادامه مطلب حذف شد

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

یه راه جدید هم برای دوستان ....

دوست عزیز قبلا در این مورد به شما تذکر داده شده و اگه حسابتون بلوکه شد ، ناراحت نشین و گلایه نکنید و ...

رعایت کپی رایت و گسترش فرهنگ کپی رایت در این انجمن از اولویت ها و قوانین مهم است ، اینکه شما دارین فرهنگ عدم رعایت کپی رایت و دانلود ماژول های نال شده تجاری رو در این انجمن رواج میدین خلاف مقررات داخلی ماست و این آخرین تذکر من به شما خواهد بود .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

یه راه جدید هم برای دوستان ...

دوست عزیز قبلا در این مورد به شما تذکر داده شده و اگه حسابتون بلوکه شد ، ناراحت نشین و گلایه نکنید و ...

رعایت کپی رایت و گسترش فرهنگ کپی رایت در این انجمن از اولویت ها و قوانین مهم است ، اینکه شما دارین فرهنگ عدم رعایت کپی رایت و دانلود ماژول های نال شده تجاری رو در این انجمن رواج میدین خلاف مقررات داخلی ماست و این آخرین تذکر من به شما خواهد بود .

حواسم به این موضوع نبود، حق با شماست

در رابطه با ماژولی که معرفی شد اطلاعاتی دارین؟ ask a quastion

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...