رفتن به مطلب

مشکل با ip وب سرور


padratoos

پست های پیشنهاد شده

من سایتمو توی هاست رایگان 000webhost بارگذاری کردم. یه دامنه هم خریدم و از قسمت parked domins دامنه رو به جای دامنه رایگان هاست قرار دادم. تنظیمات SEO و URLها رو هم تغییر دادم. حالا وقتی با آدرس دامنه وارد سایت میشم مشکلی نداره ولی وقتی به جای دامنه از ip استفاده می کنم صفحه http://error404.000webhost.com/? میاد. آدرس ip رو هم برای درخواست درگاه پرداخت لازم دارم. ممنون میشم راهنماییم کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوست عزیز اگر شما می خواهید آی پی را به بانک بدهید برای عملیات پرداخت اینترنتی باید آی پی سرور هاستتان را بدهید نه آی پی سایت این مسئله چندین بار در این انجمن مطرح شده آی پی که شما می خواهید با آن سایتتان بالا بیاید آی پی سایت است که اتفاقاً اگر سایت شما با آی پی بالا بیاید تا جایی که من می دانم اگر اشتباه نکنم امنیت سایتتان کاهش می یابد اما در کل شما فقط به آی پی سرور هاست تان نیاز دارید که اگر به سرویس دهنده هاست تان بفرمائید آن را به شما ارائه می دهند .

موفق باشید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

یعنی من که هاست رایگان 000webhost.com استفاده میکنم، باید ping 000webhost.com رو بگیرم یا توی بخش مدیریت هاست، آی پی سرور قرار داره؟

 

در ضمن شماره پورت سایتو از کجا بفهمم چیه؟ (مثلا www.sample:8080.com)

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوست من قرار نیست که ip اختصاصی و برای شما باشه. هزینه ip اختصاصی بسیار بالاست و به رایگان به دست نمیاد. ip یک سرور بین صدها سایت مشترک هست.

هاست رایگان رو مناسب پرستا شاپ نمیدونم و به مشکلات زیادی برخورد خواهید کرد چون هیچ پشتیبانی برای فعال سازی توابع ارایه نخواهند داد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...