Fahime1992 ارسال شده در اردیبهشت 11، 2017 گزارش Share ارسال شده در اردیبهشت 11، 2017 تبدیل ریال به تومان رو درست انجام دادید؟ لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
behjoosh ارسال شده در اردیبهشت 12، 2017 گزارش Share ارسال شده در اردیبهشت 12، 2017 تبدیل ریال به تومان رو درست انجام دادید؟ درود بر شما منظور شما چی هست از درست انجام دادن ؟ میشه بیشتر توضیح بدید لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
Hosseini ارسال شده در اردیبهشت 12، 2017 گزارش Share ارسال شده در اردیبهشت 12، 2017 سلام طبق این آموزش ببینید تنظیماتتون رو درست انجام دادید. http://ipresta.ir/blog/21_%D8%A7%D8%B6%D8%A7%D9%81%D9%87-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%88%D8%A7%D8%AD%D8%AF-%D9%BE%D9%88%D9%84-%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D9%86.html لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
behjoosh ارسال شده در اردیبهشت 12، 2017 گزارش Share ارسال شده در اردیبهشت 12، 2017 سلام طبق این آموزش ببینید تنظیماتتون رو درست انجام دادید. http://ipresta.ir/blog/21_%D8%A7%D8%B6%D8%A7%D9%81%D9%87-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%88%D8%A7%D8%AD%D8%AF-%D9%BE%D9%88%D9%84-%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D9%86.html سپاس از شما مشکل حل شد اشکال از تنظیمات تومان و ریال بود لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
admin ارسال شده در اردیبهشت 15، 2017 گزارش Share ارسال شده در اردیبهشت 15، 2017 ضریب تبدیلتون اشتباست. از بخش بومی سازی - ارزها (واحدهای پولی) ارز ریال و تومن رو چک کنید ضریب تبدیلشون اشتباست. اگر ارز پیش فرض فروشگاه شما تومن هست ضریب تبدیل تومان باید 1 و ضریب تبدیل ریال باید 10 باشه لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
tipitikoo ارسال شده در اردیبهشت 19، 2017 گزارش Share ارسال شده در اردیبهشت 19، 2017 با سلام. من به تازگی نسخه 1.6.1.7پرستاشاپ را نصب و آخرین ورژن درگاه بانک ملت را برای فروشگاه نصب کردم. پس از انتخاب بانک ملت بجای انتقال به صفحه بانک این خطا رخ میدهد پرداخت بانک ملت 1 خطا وجود دارد پذیرنده نامعتبر است « قبلی لطفا راهنمایی کنید. با این درگاه قبلا در سایت اصلی که imeniekar.com است کار کردیم و مشکلی نداشته. الان پرستاشاپ را در ساب دومین imeniekar/shop نصب کرم اما خطا میده لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
saman3230 ارسال شده در اردیبهشت 22، 2017 گزارش Share ارسال شده در اردیبهشت 22، 2017 سلام من از ماژول درگاه بانک ملت برای فروشگاه استفاده کردم اما وقتی اطلاعاتی که بانک به من داده مر زنم قبل از اینکه وارد درگاه بانک شه این پیغام را میگیرم "یک خطا روی داد: تراکنش با موفقیت انحام شد" و وقتی آخرین ورژن را نصب میکنم (دانلود از گیتاب) با پیغام خطای "اطلاعات کاربری پذیرنده نامعتبر است" مواجه می شم !! می خواستم بدونم مشکل از چیه ؟ چطوری می تونم این فاصله ی که از زمان زدن اطلاعات وارد می کنم به صورت خودمار ایحاد میشه را حذف کنم برای یزور پس میشه اما برای ternimalid نمیشه !! لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
BOLGANO ارسال شده در خرداد 19، 2017 گزارش Share ارسال شده در خرداد 19، 2017 سلام . ماژول درگاه بانک ملت رو نصب کردم و تمام اطلاعات (نام کاربری ، رمز، شماره پایانه ) را به درستی وارد کردم ولی هیچ لینک و درگاهی در سبد خرید وجود ندارد. لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
general2 ارسال شده در شهریور 22، 2017 گزارش Share ارسال شده در شهریور 22، 2017 سلام برای اولین بار توی فروشگاه با چنین پیامی مواجه شدم... خطاي پرداخت هشدار 469,500 ریال پرداخت در ازای 515,000 ریال سبد خرید مشتری شده 51 تومن ولی فروشگاه توی صفحه پرداخت بانکی مبلغ 46 تومن ازش خواسته که خودش هم به همین دلیل اخطار داده!! مشکل چیه؟؟ مشتری بیشتر خرید کرده ولی کمتر پرداخت کرده! لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
دانوش ارسال شده در شهریور 24، 2017 مالک گزارش Share ارسال شده در شهریور 24، 2017 خب این از امکانات ماژول هست دوست من. ثبت سفارش ولی تشخیص مشکوک به تقلب شما باید از به پرداخت بررسی کنید چه مبلغی واریز شده. اگر درست واریز نشده خریدار عمدا یا سهوا سبد رو قبل از برگشت از بانک تغییر داده. لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
general2 ارسال شده در شهریور 25، 2017 گزارش Share ارسال شده در شهریور 25، 2017 خب این از امکانات ماژول هست دوست من. ثبت سفارش ولی تشخیص مشکوک به تقلب شما باید از به پرداخت بررسی کنید چه مبلغی واریز شده. اگر درست واریز نشده خریدار عمدا یا سهوا سبد رو قبل از برگشت از بانک تغییر داده. بررسی کردیم اون مبلغ کمتر و اشتباه واریز شده... ولی وقتی با مشتری تماس گرفتیم گفت فروشگاه همین مبلغو بهش گفته و در بانک هم همین مبلغو پرداخت کرده... چطور میتونه رقم رو عوض کنه!! بیشتر فکر میکنم این مشکل از ماژول های پرستا باشه کاش تخصصی تر میشد بررسی کرد لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
Fahime1992 ارسال شده در شهریور 25، 2017 گزارش Share ارسال شده در شهریور 25، 2017 برای بررسی دقیق تر می تونید از بخش تیکت درخواست بررسی فنی بدید: https://ipresta.ir/support لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
پست های پیشنهاد شده