رفتن به مطلب

Hosseini

همکار پرستا
  • تعداد ارسال ها

    345
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    48

تمامی مطالب نوشته شده توسط Hosseini

  1. سلام می تونید تیکت بزنید اطلاعات ورود به هاست و مدیریت پرستاشاپ تون رو ارسال کنید تا توسط کارشناسان ما براتون بررسی بشه.
  2. سلام کدوم قالب رو میخواید نصب کنید؟ میتونید تیکت بزنید تا تیم پشتبانی براتون نصب کنند.
  3. سلام در صورتیکه قبلا قالب رو خریداری کردید وارد حساب کاربری تون در بازارچه بشید و از قسمت سفارشات می تونید فایل قالب رو دانلود کنید. در صورتیکه دسترسی به دانلود ندارید می تونید تیکت بزنید تا حساب کاربری تون بررسی و فایل قالب رو در اختیارتون قرار بدیم.
  4. سلام راهکار گفته شده در لینک زیر رو می تونید انجام بدید: رفع مشکل صفحه تماس با ما موفق باشید.
  5. سلام با اینترنت و مرورگر و سیستم دیگه ای چک کنید اگر باز هم مشکل داشتید می تونید تیکت بزنید و درخواست بررسی فنی بدید.
  6. سلام از منوی تنظیمات>>سفارش ها، برای گزینه "نوع فرآیند سفارش" استاندارد 5 مرحله ای رو انتخاب کنید. موفق باشید.
  7. سلام می تونید لینک زیر را مطالعه کنید: http://ipresta.ir/forum/topic/9917-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1/ اگر مشکلتون حل نشد می تونید تیکت بزنید تا براتون بررسی بشه.
  8. سلام این مشکل بخاطر این است که ماژول با قالب تون سازگار نیست. می تونید تیکت بزنید و درخواست سازگاری بدید.
  9. سلام از منوی ماژولها>>ماژولها و سرویس ها، ماژول "پیکربندی قالب" را جستجو کرده و گزینه نمایش زیر شاخه را روی خیر قرار دهید.
  10. سلام با امکانات پیشفرض پرستاشاپ چنین موردی امکانپذیر نیست و فقط می تونید مشخص کنید که برای کدوم محصولات قانون اعمال بشه. مگر برای این مورد ماژول تهیه کنید متاسفانه ما چنین ماژولی نداریم. می تونید درaddons پرستاشاپ جستجو کنید شاید ماژولی در این خصوص پیدا کنید.
  11. سلام دیباگتون رو روشن کنید تا خطای سایتتون مشخص شود. http://ipresta.ir/forum/topic/4130-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86-%D9%88-%D8%AE%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%B4-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%AF%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DA%AF-%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B4%D8%A7%D9%BE/
  12. سلام میتونید تیکت بزنید و درخواست اضافه کردن این درگاه رو بدید. موفق باشید.
  13. Hosseini

    قالب یلدا

    سلام در ایام تعطیل پاسخگو نیستیم. در صورت تمایل میتونید تیکتتون رو از طریق آیدی تلگرام @ip_support پیگیری کنید. موفق باشید.
  14. سلام دیباگتون رو روشن کنید تا خطای سایتتون مشخص شود. آموزش روشن کردن دیباگ
  15. Hosseini

    مشکل در نصب ماژول

    سلام این خطا مربوط به ست نشدن لایسنس هست. تیکت بزنید و دسترسی هاتون رو ارسال کنید تا براتون بررسی کنیم.
  16. Hosseini

    قالب یلدا

    سلام از منوی ماژولها>>ماژولها و سرویس ها، ماژول پیکربندی قالب را جستجو و وارد پیکربندی این ماژول شوید و بنرهاتون را تغییر دهید.
  17. سلام این مورد تنها با تهیه ماژول چندفروشندگی امکانپذیر است غیر از این مورد راهکار دیگه ای ندارد. موفق باشید
  18. سلام می تونید تیکت بزنید و درخواست بررسی فنی بدید تا توسط کارشناسان ما براتون بررسی بشه.
  19. سلام اگر قالب پیشفرض را نصب دارید،می تونید پرستاشاپ خام را از انجمن دانلود کنید سپس از پوشه module ماژول blockcart را زیپ و سپس در قسمت مدیریت تون آپلود کنید. اگر هم از قالب خاصی استفاده می کنید ماژول مربوط به قالبتون رو از فایل قالب که از حساب کاربری تون در بازارچه دانلود کردید رو زیپ و آپلود کنید.
  20. Hosseini

    قالب مینا

    سلام از منوی ماژولها>>منوی شاخه ها، میتونید آیکونها رو ویرایش، حذف و اضافه کنید.
  21. سلام در صورت تمایل می تونید تیکت بزنید و تا مشکلتون توسط کارشناسان ما بررسی شود.
  22. سلام در فرم اولیه که امکان کم و زیادکردن فیلدها نیست ولی در فرم مربوط به مشخصات آدرس می تونید از منوی بومی سازی>>کشورها، ایران را ویرایش کنید و یکسری فیلدهایی رو اضافه و فیلدهای غیرضروری را حذف کنید.
  23. سلام بله امکان انتقال هست. در صورت تمایل می تونید تیکت بزنید و اطلاعات ورود به هاست و مدیریت ووکامرس تون را ارسال کنید تا توسط کارشناسان ما براتون بررسی و برآورد زمان و هزینه بشه.
  24. Hosseini

    قالب آریا

    سلام در صورت تمایل می توانید ماژول بلاگ سایت پرستااستور را تهیه کنید(برای این منظور تیکت بزنید https://ipresta.ir/support/). چنانچه تمایل به استفاده از نسخه رایگان دارید توی انجمن جستجو کنید ماژول بلاگ رایگان موجود هست. موفق باشید.
  25. سلام از منوی تنظیمات>>محصولات، می توانید حالت نمایشگاه رو فعال و غیرفعال کنید. اگر قالب از ما تهیه کردید و مشکل ریسپانسیو دارید می تونید تیکت بزنید تا براتون بررسی بشه.
×
×
  • اضافه کردن...