mjafari27 ارسال شده در فروردین 20، 2014 گزارش Share ارسال شده در فروردین 20، 2014 سلامکسی میدونه دیجی کالا چطور محصولات را دسته بندی کرده؟ مثلا میخواهم بدونم توی دسته موبایل برای سیستم عامل ها هم شاخه و دسته جدا درست کرده یا نه؟چطور توی منو موبایل، انها را بر اساس سیستم عامل دسته بندی کرده؟عکس منو را پیوست کردمسوال دیگه اینکه به نظر شما بهتره برای لوازم جانبی شاخه های جداگانه درست بکنیم یا یک ویژگی به نام "لوازم جانبی " درست کنیم و گزینه های ان ویژگی را "کارت حافظه- کیف و کاور و..." قرار بدهیم؟اگر روش دوم را انجام بدهیم کاربر با جستجوی لایه ای می تواند هر کدام از لوازم جانبی را جداگانه مشاهده کند نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
javad_lee ارسال شده در فروردین 20، 2014 گزارش Share ارسال شده در فروردین 20، 2014 موبایل سر دسته هست ! باقی شاخه و زیر شاخه هست . هر کدوم رو اومده شاخه بندی کرده . شما هر جور دوست داری میتونی شاخه بندی کنی مهم اینه مشتری بپسنده نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
saeidghodrati ارسال شده در فروردین 21، 2014 گزارش Share ارسال شده در فروردین 21، 2014 میتونی از جستجو لایه ای هم تو دسته بندی استفاده کنی خیلی کمک میکنه نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
mjafari27 ارسال شده در فروردین 22، 2014 مالک گزارش Share ارسال شده در فروردین 22، 2014 نظر اقا سعید با نظر من دقیقا یکی استمن توی شاخه لوازم جانبی زیر شاخه ها را ایجاد کردم ولی نمایش انها را غیر فعال کردم تا توی منو نشان داده نشوند.(برای ساده تر شده کار،شبیه سایت امازون)بعد از توی جستجوی لایه ای تنظیم کردم که زیر شاخه ها را کاربر بتواند انتخاب کند مثلا از شاخه لوازم جانبی موبایل فقط باطری را مشاهده کند نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
پست های پیشنهاد شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .