رفتن به مطلب

آموزش ساخت بک آپ و نگهداری در گوگل درایو


saeidghodrati

پست های پیشنهاد شده

این مطلب رو در جایی خوندم مطلب جالبی هست برای سایتهای که حجم فایلهاشون کم در حد 5 تا 10 گیگ هست روش مناسب برا ی نگه داری بک آپ مطمئن هست اینجا میزارمش تا به درد دوستانی که میخوره استفاده کنند.

اگر فقط یه اسکریپ بک آپ گیری اتوماتیک داشتین معرفی کنید تا تکمیل بشه

 

بک آپ گیری یکی از حیاتی ترین ملزومات نگهداری یک وب سایت است و اصولا هر وب مستری حرفه ای و باهوشی سوای بک آپ گیری از سوی سرویس دهنده خود می بایست حداقل بک آپ مطمئنی در خارج از سرور داشته باشد . بنده به شخصه به تضمین سرویس دهنده های هاست مبنی بر بک آپ گیری زیاد اطمینان ندارم زیرا تجربه کافی در این زمینه ثابت کرده است که بک آپ گیری توسط وب مستر هاست بسیار مطمئن تر و عاقلانه تر می باشد تا دل بستن به سیستم های تبلیغاتی بک آپ گیری یک سرویس دهنده هاست .

 

شاید دوستان بگویند سرویس دهنده های خارجی تعهدات بهتری دارند ولی باز هم وب مستر حرفه ای بهتر است مطابق با برنامه ریزی خود بک آپ منظم داشته باشد.نمونش همین چند روز پیش هارد سرور نت افراز رو پلیس آلمان ضبط کردند البته طبق گفته خودشون و خیلی ها سایتشون رو ازدست دادند چون سرور بک آپ همونجا بوده

 

بک آپ گیری در کنترل پنل های هاستی که به دسترسی یوزر امکان بک آپ گیری اتوماتیک نمی دهند کار راحتی نیست زیرا نمی توان بک آپ منظم به صورت دستی داشت .

 

تهیه فضای نگهداری فایل بک آپ

 

بک آپ گیری زمانی کامل و منطقی و امن است که فایل بک آپ خارج از سرور هاست نگهداری شود.

 

برای تهیه یک فضای نگهداری فایل می توانید یک هاست بک آپ خریداری و یا از فضا های رایگان ابری مانند Google Drive و یا Dropbox استفاده نمایید.

 

انتقال بک آپ به فضای نگهداری فایل

 

خوب ما نیاز به ابزاری داریم که به طور اتوماتیک فایل بک آپ را از هاست ما به فضای نگهداری فایل مورد نظر ما منتقل نماید.

 

من سایت خوب Mover را به شما معرفی می کنم که ابزار مناسبی برای انتقال فایل ماست . کافیست به راحتی در آن ثبت نام کنید تا بتوانید از امکانات آن استفاده کنید .

 

لطفا قبل از دیدن ویدئو آموزش به موارد زیر دقت نمایید:

 

۱- لطفا ویدئو آموزش را با دقت تماشا کنید و همچنین قبل از اجرای آموزش از اطلاعات هاست خود یک بک آپ مطمئن بگیرید . اجرای صحیح این آموزش مشکلی برای هاست شما ایجاد نمی کند.

 

۲- هاست شما میتونه cpanel یاDirectAdmin باشه حتما ابزار Backup در هاست شما فعال باشد.http://ariaportal.ir/uploads/help/backup-cpanel.swf

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...