amineng ارسال شده در اسفند 9، 2014 گزارش Share ارسال شده در اسفند 9، 2014 سلاموقتتون بخیرچند روزی هست که دارم پریستا رو تست میکنم. ظاهرا توی بخش پیشخوان مدیریت پرستا و در بخش آمار، ارقام و نمودارها، تغییرات سفارشات بصورت کامل اعمال نمیشه. یعنی کالایی رو که یک مشتری برگشت داده و ما وضعیت اون رو به بازگشت وجه تغییر دادیم و قاعدتا اون کالا رو نفروخته ایم، اما توی این نمودارها همچنان فروش و سود و ... در نظر گرفته میشه.اعلان های خود قسمت سفارشات هم تغییری نمی کنن.البته در قسمت انبار، موجودی به انبار اضافه میشه و در این زمینه مشکلی وجود نداره. نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
دانوش ارسال شده در اسفند 10، 2014 گزارش Share ارسال شده در اسفند 10، 2014 این عکس ها که چیزی رو نمایش نمیده. حداقل یه تصویر هم از بخش سفارشات بذاریددر ضمن این بخش فکر میکنم کش داره و در طی زمان اصلاح میشه Sent from my Xperia using Tapatalk pro نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
amineng ارسال شده در اسفند 11، 2014 مالک گزارش Share ارسال شده در اسفند 11، 2014 ممنونم عزیزاین هم عکس کاملتری از بخش سفارشاتدر مورد عکس ها هم، من دقیقا منظورم همین موارد داخل عکس هستاگر کش شده زمانش چقدریه و چطور دستی پاکش کنم؟آیا واقعا کش شده یا یک مشکل توی ماژول یا سیستمه؟ نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
دانوش ارسال شده در اسفند 11، 2014 گزارش Share ارسال شده در اسفند 11، 2014 احتمال داره وضعیت های سفارش رو ویرایش کرده باشینچیزی که من دارم میبینم اینه که سفارشات لغو شده شما هم رسید حمل دارن و هم صورتحساب که به نظرم نباید باشه Sent from my Xperia using Tapatalk pro نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
amineng ارسال شده در اسفند 14، 2014 مالک گزارش Share ارسال شده در اسفند 14، 2014 احتمال داره وضعیت های سفارش رو ویرایش کرده باشینچیزی که من دارم میبینم اینه که سفارشات لغو شده شما هم رسید حمل دارن و هم صورتحساب که به نظرم نباید باشهممنونمنه من وضعیت های سفارش رو ویرایش نکردمخوب پس از تایید و پرداخت صورتحساب قاعدتا باید ایجاد بشه. نه؟ راجع به دو مورد زیر: آیا با هم فرق دارن؟ 1- اگر مشتری کالایی رو خاست برگشت بده چطور توی سیستم اعمال میشه؟ بطوری که هم کالا به انبار برگرده و هم فروش نباشه و سود فروش اون محاسبه نشه2- اگر مشتری تمامی مراحل خرید رو گذروند حتی صورتحساب ایجاد شد و اونو پرداخت و سپس درخواست لغو کرد چه کار کنیم که بعنوان فروش حساب نشه وسودش هم حساب نشه نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
دانوش ارسال شده در اسفند 17، 2014 گزارش Share ارسال شده در اسفند 17، 2014 ۱.شما میتونید با استرداد جزیی در صفحه سفارش مقدار رو به انبار برگردونید. معمولا وضعیت لغو شده در محاسبات نمیاد. امتحان کنید۲. همین موارد بالا که گفتم. با این تفاوت که هنگام استرداد کالا میتونید وجه رو به شکل بن تحویل بدین Sent from my Xperia using Tapatalk pro نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
پست های پیشنهاد شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .