رفتن به مطلب

amineng

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    22
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

amineng's Achievements

عضو تازه وارد

عضو تازه وارد (2/6)

2

اعتبار در سایت

  1. اگر از قالب بود که همه نباید این مشکل رو داشته باشیم برای اصلاح ماژول باید این مشکل رو به سایت اصلی گزارش بدیم؟
  2. میشه یکی از دوستان امتحان کنه ببینه براش این مشکل وجود داره یا نه؟ ببینیم ماله قالبه یا چیز دیگه؟ با تشکر
  3. اسم ماژولش چیه؟
  4. بله از قالب پیشفرض استفاده می کنم شما هم تست کردید مشکل مربوط به قالبه؟
  5. amineng

    مشکل در "بسته‌ی محصولات"

    با عرض سلام خدمت همه دوستان همونطور که میدونیم در پریستا 3 نوع محصول میشه تعریف کرد استاندارد، مجازی و ترکیبی (بسته محصولات) من وقتی در بسته محصولات چند تا کالا را انتخاب میکنم و ذخیره می کنم توی صفحه سایت برای کاربرها در قسمت محتویات بسته فقط کالای اول رو نشون میده! اگر ممکن هست شما هم امتحان کنید ببینید همین مشکل را دارید؟ برای رفعش باید چه کار کنیم
  6. سلام من الان 4روز هست که فقط tracking id رو زدم و هنوز متصل نشده Tracking Not Installed داخل ماژول آنالیز گوگل قسمتی برای tracking code نداره اگر بخواهیم این کد رو اضافه کنیم و در صورتی که فعلا قالب مورد نظر قالب پیش فرض باشه با توجه به مطالب زیر که گوگل گفته کجا رو پیشنهاد میکنید؟
  7. بغير از سوال بالا آيا اگر ماژول ديگري كه ساخت خود سايت اصلي نباشه پيدا كرديم قابل اطمينان هست
  8. سلام من الان دو روز هست که فقط tracking id رو زدم و هنوز متصل نشده Tracking Not Installed داخل ماژول آنالیز گوگل قسمتی برای tracking code نداره اگر بخواهیم این کد رو اضافه کنیم و در صورتی که فعلا قالب مورد نظر قالب پیش فرض باشه با توجه به مطالب زیر که گوگل گفته کجا رو پیشنهاد میکنید؟
  9. بسیار از زحمات شما سپاسگذاریم
  10. سلام وقت همه بخیر سوالم اینه که آیا این ماژول برای نسخه1.6.0.13 هم آماده میشه؟ تاریخ دقیقی میشه بدید چون ظاهرا از یک سال گذشته تا کنون خبری نبوده؟
  11. ممنونمنه من وضعیت های سفارش رو ویرایش نکردم خوب پس از تایید و پرداخت صورتحساب قاعدتا باید ایجاد بشه. نه؟ راجع به دو مورد زیر: آیا با هم فرق دارن؟ 1- اگر مشتری کالایی رو خاست برگشت بده چطور توی سیستم اعمال میشه؟ بطوری که هم کالا به انبار برگرده و هم فروش نباشه و سود فروش اون محاسبه نشه 2- اگر مشتری تمامی مراحل خرید رو گذروند حتی صورتحساب ایجاد شد و اونو پرداخت و سپس درخواست لغو کرد چه کار کنیم که بعنوان فروش حساب نشه وسودش هم حساب نشه
  12. ممنونم عزیز این هم عکس کاملتری از بخش سفارشات در مورد عکس ها هم، من دقیقا منظورم همین موارد داخل عکس هست اگر کش شده زمانش چقدریه و چطور دستی پاکش کنم؟ آیا واقعا کش شده یا یک مشکل توی ماژول یا سیستمه؟
  13. سلام وقتتون بخیر چند روزی هست که دارم پریستا رو تست میکنم. ظاهرا توی بخش پیشخوان مدیریت پرستا و در بخش آمار، ارقام و نمودارها، تغییرات سفارشات بصورت کامل اعمال نمیشه. یعنی کالایی رو که یک مشتری برگشت داده و ما وضعیت اون رو به بازگشت وجه تغییر دادیم و قاعدتا اون کالا رو نفروخته ایم، اما توی این نمودارها همچنان فروش و سود و ... در نظر گرفته میشه. اعلان های خود قسمت سفارشات هم تغییری نمی کنن. البته در قسمت انبار، موجودی به انبار اضافه میشه و در این زمینه مشکلی وجود نداره.
  14. ممنون از شما آیا میدونید یا میتونید حدس بزنید که این مورد مربوط به کدوم یک از تنظیمات سرور میشه؟ (تا حدودی دسترسی برای اعمال تنظیمات دارم)
  15. ممنون از توضیحاتتون یعنی شما میگید با حق دسترسی 755 برای پوشه هایی مثه کش، دانلود و آپلود و ... (که در هنگام نصب لیست میشن) هم اسکریپت پریستا باید نصب بشه؟ درسته؟ و اگر نصب نشه مشکل از تنظیمات هاست و سرور هست؟
×
×
  • اضافه کردن...