niyahel ارسال شده در اسفند 17، 2014 گزارش Share ارسال شده در اسفند 17، 2014 سلام . فکر کنم یه بار این بحث رو مطرح کردم ولی به شکل دیگه ببنید دوستان کل سایت من مثلا تو موبایل اینجوری نشون میده http://upload7.ir/imgs/2014-12/02073918400691277985.jpeg خب من میخوام سایتم کامل نشون داده بشه پرپیمون . اینجوری خودم خوشم نمیاد چه برسه کاربرالان کلا پرستاشاپ همینجوریه یا من خوب تنیمش نکردم .... ممنون نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
mohamad9245 ارسال شده در اسفند 17، 2014 گزارش Share ارسال شده در اسفند 17، 2014 با سلامبه تنظیمات > قالب برید و قالب موبایل را غیر فعال کنیدبا احترام نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
دانوش ارسال شده در اسفند 18، 2014 گزارش Share ارسال شده در اسفند 18، 2014 نمیتونید این کار رو انجام بدین. در همان تاپیک هم مطرح کردید و جواب گرفتینقالب ها برای راحتی کار در موبایل و تبلت به شکل اپلیکیشن در میان و اگر به صورت کامل نمایش بده کاربر مجبور هست برای دیدن بخش های مختلف سایت مدام صفحه را بزرگ و کوچک کنه.یا شما زیاد با موبایل و تبلت کار نکردی و راحتی این روش رو درک نمیکنی یا تسلیم خواسته مشتری خودتون شدین Sent from my Xperia using Tapatalk pro نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
mehranjo ارسال شده در اسفند 18، 2014 گزارش Share ارسال شده در اسفند 18، 2014 نمیتونید این کار رو انجام بدین. در همان تاپیک هم مطرح کردید و جواب گرفتینقالب ها برای راحتی کار در موبایل و تبلت به شکل اپلیکیشن در میان و اگر به صورت کامل نمایش بده کاربر مجبور هست برای دیدن بخش های مختلف سایت مدام صفحه را بزرگ و کوچک کنه.یا شما زیاد با موبایل و تبلت کار نکردی و راحتی این روش رو درک نمیکنی یا تسلیم خواسته مشتری خودتون شدین Sent from my Xperia using Tapatalk proالبته دانوش بنظرم خیلی ها نمای ریسپاسیو را نمیپسندند چون خیلی جاها دیدم که این بحث بوده و افراد دوست داشتند نمای کاملی از سایت ببینند . شاید برای فروم ها و سایت های خبری این نماها پر طرفدار بوده ولی توی فزوشگاهی معمولا مشتری دوست داره نمای کلی ببینه و بعد روی گزینه مورد نظرش زوم کنه. البته از نظر شخصی من نماهای موبایلی باید روشون کار بشه . به طور مثال وقتی سایت در قالب موبایل میشه مثل نسخه 1.5 پرستا یک نسخه موبایلی متفاوت باز بشه که حالت یک اپلیکیشن رو داشته باشه . البته به صورت حرفه ای تر . مثلا اگر بخوام یک نمای موبایلی از سایت را مثال بزنم که کاربرتوش راحته نمایی هست که شما در اپلیکشن مارکت اای اینترنتی مثل بازار میبینی...شما وقتی برنامه بازار را باز میکنی عکس یه محصول بزرگ را نمیبینی بلکه مثل یک قالبی که در دسکتاپ ها باز شده بلوک های محصولات پرفروش و تازه ها و غیره را میبینی . شما خیلی راحت جستجو را پیدا میکنی . خیلی راحت دسته بندی ها را پیدا میکنی و .....اما در قالب های ریسپانسیو شما اگر یک کاربر تازه کار باشی توی قالب گم میشی . همش مجبوری اسکرول کنی به پایین و یه عکس بزرگ از محصول کل صفحه را گرفته. به جد میتونم بگم درصد بالایی از خریدار ها وقتی در موبایل یک فروشگاه ریسپاسیو را باز میکنند خیلی از کالا را نمیبینند و گاهی حتی فکر میکنند کل کالاها فقط اون چیزی هست که تو صفحه اول دیدند. البته قالبهای ریسپاسیو خارجی زیادی را دیدم که روی این قسمت بیشتر کار کردن و این کاستی ها را حل کردند. و امیدوارم طراح های داخلی هم یکم موقع طراحی سایت خودشون را بزارند جای مشتریی که تا حالا تو اینترنت نیومده. به نظر من طراحی یک قالب فروشگاهی خیلی سختر هست . چون این قالب ها باید با شخصی ارتباط برقرار کنند که شاید هیچ چیزی از دنیای اینترنت نمیدونه و از طرفی باید شخص را جذب کنند . دقیقا مثل یک فروشگاه واقعی . توی یه ساخت وبلاگی یا خبری کاربر به دنبال مطلب هست ولی توی یک سایت فروشگاهی مشتری به ظاهر توجه زیادی میکنه همونطور که شما موقع خرید توی بازار فروشگاه های شیک و نورپردازی شده بیشتر جذبتون میکنه و خیلی راحت ترید که برید توی فروشگاه و خودتون محصولات را انتخاب کنید و خرید کنید و معمولا اگر برید به فروشگاهی که مجبور باشید به فروشنده ی پشت ویترین بگید آقا لطفا فلان چیز را بدید . خیلی از خرید لذت نمیبرید و در اینجور فروشگاه ها شما فقط محصولی را میخرید که قصد واقعی خریدش رو داشتین ولی توی فروشگاه های زنجیره ای شما گاهی به قصد خرید 30 هزارتومان جنس میرید ولی وقتی بیرون میاید ممکنه 500 هزارتومان خرید کزده باشید . دلیلش هم اینه که خیلی راحت توی فروشگاه زنجیره ای گشت زدید و نمای کلی محصولات را دیدیدو انتخاب کردین.کل این حرفا را زدم که بگم . طراحی یک نمای موبایلی برای یک سایت توی این دوران خیلی مهم هست . چون درصد بالایی از کاربرها موبایلی هستند و شک نکنید . فقط کافیه با ابزاری مثل گوگل آنالیز بازدیدکننده هاتون را دستگاه هاشون را چک کنید . بدون شک بیشتر امار اول تلفن های همراه و بعد تبلت ها هستند. برای من که همیشه همینطور بوده. و به شخصه خودم 80 درصد وبگردیهام با تلفن همراه هست. و به عنوان کسی که زیاد وبگردی میکنه میتونم بگم باقالب های ریسپاسیو بسیاری از سایتهای فروشگاهی همیشه مشگل داشتم چون خستم میکردند بیشتر تا اینکه کمکم کزده باشند. در آخر بازم میگم یه نمونه خوب برای قالب زیبا برای ارتباط با مشتری در موبایل ها و تبلت ها اپ مارکت های موبایلی هستند . مثل همین گوگل پلی یا بازار یا پارس هاب.ببخشید پست طولانی شد. نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
Aleria ارسال شده در اسفند 18، 2014 گزارش Share ارسال شده در اسفند 18، 2014 حق با آقا دانوشه ، درضمن اگه کسی نمیخواد نمای ریسپانسی براش فعال شه تو موبایل یا تبلت حالت دسکتاپ مود رو فعال کنه تو مرورگرش ، توی کروم اندروید من چیزی ندیدم اما تو موزیلا هست... نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
پست های پیشنهاد شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .