رفتن به مطلب

سوالات پرتکرار قالب الکترومارکت


پست های پیشنهاد شده

در این تاپیک مباحث آموزشی قالب الکترومارکت و سوالات پرتکراری که مشتری ها به آن نیاز دارند قرار داده می شود ، این تاپیک هر چند مدت یکبار بروز میگردد .

 

بخش اول :

 

برای تغییر رنگ این قالب باید چیکار کنم ؟ برای تغییر رنگ بندی قالب الکترومارکت ، کافیست به صفحه ماژول ها رفته و در کادر جستجوی موجود در این صفحه تایپ کنید : تنظیمات . ماژول تنظیمات قالب الکترومارکت برای شما ظاهر میگردد . کافیست به داخل این ماژول بروید و رنگبندی را تغییر دهید .

کادر جستجوی موجود در بالای این قالب رو به چه شکل میتوان به حالت معمول مثل سایر سایت ها درآورد ؟ کافیست به صفحه ماژول ها رفته و در کادر جستجو تایپ کنید : تنظیمات . ماژول تنظمات قالب الکترومارکت برای شما ظاهر میگردد و با رفتن به داخل پیکربندی این ماژول میتوانید نوع کادر جستجوی بالای صفحه را تغییر دهید .

 

فونت برخی قسمت های قالب فارسی هست ، به چه شکل میتوانم فونت آن را به انگلیسی تغییر دهم ؟ کافیست به صفحه ماژول ها رفته و در کادر جستجو تایپ کنید : تنظیمات . ماژول تنظمات قالب الکترومارکت برای شما ظاهر میگردد و با رفتن به داخل پیکربندی این ماژول میتوانید فونت فارسی را خاموش کنید .

 

وقتی ماوس را روی عکس محصولات می بریم ، عکس محصول سیاه و سفید می شود ، این مورد رو چطور میشه غیرفعال کرد ؟ کافیست به صفحه ماژول ها رفته و در کادر جستجو تایپ کنید : تنظیمات . ماژول تنظمات قالب الکترومارکت برای شما ظاهر میگردد و با رفتن به داخل پیکربندی این ماژول میتوانید حالت سیاه و سفید شدن عکس را غیرفعال نمایید .

 

من نمیخوام سایتم حالت ریسپانیو داشته باشه ، چطور میتونم سایت رو از حالت ریسپانسیو خارج کنم ؟ به صفحه ماژول ها رفته و در کادر جستجو تایپ کنید : تنظیمات . ماژول تنظمات قالب الکترومارکت برای شما ظاهر میگردد و با رفتن به داخل پیکربندی این ماژول میتوانید حالت ریسپانسیو را خاموش نمایید .

 

در بالای اسم محصولات ، تاریخ آخرین بروزرسانی رو میزنه ، چطور میتونم این بخش رو غیرفعال کنم ؟ به صفحه ماژول ها رفته و در کادر جستجو تایپ کنید : تنظیمات . ماژول تنظمات قالب الکترومارکت برای شما ظاهر میگردد و با رفتن به داخل پیکربندی این ماژول میتوانید تاریخ آخرین بروزرسانی رو غیرفعال نمایید .

 

اسم محصولات من طولانی هست و جا نمیشه و کادر محصول رو بهم میزنه ، چطور میتونم این مشکل رو برطرف کنم ؟ به صفحه ماژول ها رفته و در کادر جستجو تایپ کنید : تنظیمات . ماژول تنظمات قالب الکترومارکت برای شما ظاهر میگردد و با رفتن به داخل پیکربندی این ماژول میتوانید قابلیت اسم طولانی را روشن نمایید تا این مشکل رفع گردد .

 

من میخوام محصولاتی که موجودی ندارند ، قیمتشان نشان داده نشود ، از چه طریق این کارو انجام بدم ؟ به صفحه ماژول ها رفته و در کادر جستجو تایپ کنید : تنظیمات . ماژول تنظمات قالب الکترومارکت برای شما ظاهر میگردد و با رفتن به داخل پیکربندی این ماژول میتوانید نمایش قیمت محصولات ناموجود را غیرفعال کنید .

من از ماژول دسته بندی ویژگی ها و یا ماژولی دیگر برای نمایش ویژگی ها در صفحه محصول استفاده میکنم . چطور میتونم بخش ویژگی های پیشفرض خود پرستاشاپ رو در صفحه محصول غیرفعال کنم ؟ از ماژول تنظیمات قالب میتوانید آن بخش را خاموش نمایید .

 

 

---------------------------******************---------------------------------*******************

 

بخش دوم :

 

در دموی قالب ، در هدر و بالای سایت ، چند تا آیکون هست که دسته بندی ها رو نشون میده ، اینا رو از کدام بخش میتونم تنظیم کنم ؟ ماوس رو ببرین روی منوی ماژول ها ، زیر منویی که باز میشود ، آخرین گزینه ( منوی شاخه ها ) رو کلیک کنید . در این صفحه میتوانید آیکون های دلخواه به همراه لینک های دلخواه یا لینک شاخه ها رو قرار بدین .

 

این بنرها و عکس هایی که توی قالب هست رو از کجا میتونم ادیت کنم یا قرار بدم ؟ تمامی بنرها و عکسای تبلیغاتی موجود در قالب از ماژول های تبلیغات قرار داده میشوند . کافیه در کادر جستجوی صفحه ماژول ها بنویسید : تبلیغات . کلیه ماژول های تبلیغاتی قالب برای شما لیست خواهند شد . توجه داشته باشید برای دسترسی به تمام ماژول های قالب کافیست به بخش سایر ماژول ها مراجعه کنید .

 

در دموی قالب در بخش منوی افقی ، وقتی زیر منو ها باز میشن سه تا عکس دارن ، این عکس ها رو از کجا باید قرار بدم ؟ برای قرار دادین این عکسا ، کافیست به بخش کاتالوگ / شاخه ها مراجعه کنید . به ویرایش منویی که میخواین عکس اضافه کنید بروید . در پایین صفحه از بخش بند انگشتی ها ، سه تا بندانگشتی اضافه کنید .

 

برای نمایش عکس برند های فروشگاه در صفحه اول باید چیکار کرد ؟ به بخش کاتالوگ . تولیدکننده ها بروید و تولید کننده ها و برندهای فروشگاه خود را تعریف کرده و براشون عکس قرار دهید .

 

در فوتر و پایین قالب در دمو ، اطلاعات تماس و ایمیل فروشگاه قرار دارد ، این بخش از کجا ویرایش میشود ؟ برای ویرایش این بخش کافیست در کادر جستجوی صفحه ماژول ها بنویسید : blockcontacts . ماژولی برای شما ظاهر میشود به اسم اطلاعات تماس ، وارد این ماژول شده و اطلاعات خود را قرار دهید .

 

در دموی قالب در صفحه مصحول بخشی به عنوان و نقد و بررسی هست که میشه امتیاز داد به محصول و نقد نوشت ، این بخش رو چطوری میتونم اضافه کنم ؟ کافیست به صفحه ماژول ها رفته و در کادر جستجوی این بخش بنویسید :نظرات . برین داخل پیکربندیش و از قسمت پایین ، برای نظر دادن و امتیاز دادن معیار تعریف کنید ، مانند : قیمت مناسب ، ارزش خرید و ....

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...