lovebird ارسال شده در خرداد 26، 2015 گزارش Share ارسال شده در خرداد 26، 2015 با عرض سلام و تبریک سال نومن ماژول بانکی زرین پال رو روی فروشگاهم (پرستا شاپ نسخه 1.6.0.6 ) نصب کردم. از طریق سایت زرین پال کارهای لازم شامل ثبت نام و فعال سازی درگاه رو هم انجام دادم.برای تست درگاه، به یکی از محصولاتم قیمت دلخوله 1000 ریال با هزینه ارسال 1 ریال (برای ارسال از طریق پیک موتوری) رو انجام دادم. (مجموعا رقم 10001 ریال)در مرحله پرداخت گزینه پرداخت از طریق درگاه زرین پال رو زدم. با موفقیت وارد درگاه زرین پال و بعد درگاه پارسیان شدم. تراکنش با موفقیت انجام شد و مبلغ 1000 ریال از کارت بانکیم کسر و به حساب زرین پال واریز شد. اما در بازگشت به فروشگاه پیعام خطای "خطای پرداخت" برای مشتری ارسال شد. (مطابق قسمت شماره 1 تصویر پیوست) سؤالات:مشکل چیه؟ و چطور باید فع بشه؟چرا با وجود اینکه مجموع رقم پرداختی 1001 ریال بوده اما با رقم 1000 ریال به درگاه منتقل شدم؟برای پیشگیری از موارد مشابه چکار کنم؟ ممنون نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
lovebird ارسال شده در خرداد 27، 2015 مالک گزارش Share ارسال شده در خرداد 27، 2015 واقعا که !! چقدر پاسخ دادین...!!مشکل حل شد.این توضیح رو واسه کسانی مینویسم که ممکنه با همین مشکل مواجه بشن.علت بروز اشکال، نابرابری رقم ارسالی به درگاه زرین پال و رقم مورد تراکنش واقع شده است.1000 ریال # 1001 ریالزرین پال بر اساس تومان کار می کند و لذا رقم 1001 ریال را که می خواهد به تومان تبدیل کند میشود 100 تومان و آن 1 ریال را حذف کرده و تراکنش را بر اساس 100 تومان انجام می دهد. وقتی که نتیجه را به فروشگاه شما بر میگرداند، فروشگاه شما با مغایرت عددی مواجه می شود و لذا پیغام خطا می دهد و این در حالیست که تراکنش با موفقیت از طرف زرین پال انجام شده است.راه حل:رقم ها توی فروشگاهتون یا باید بر اساس تومان باشد و یا اگر ریال استفاده می کنید حتما مضربی از 10 باشد. به عبارتی رقم سمت راست ریالی شما 0 باشد نه سایر ارقام.مثلا 158009 ریال مشکل ایجاد می کند و می بایست 158000 ریال را استفاده کنید. با تشکر واکنش ها : EhsanJam و majids 2 نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
warface ارسال شده در خرداد 27، 2015 گزارش Share ارسال شده در خرداد 27، 2015 سلامدوست گرامی این جا یک تالار گفتگوست و مدیران یا ناظران موظف به پاسخ گویی به شما نیستند! شما (مانند بنده) سوال خود را مطرح می کنید و اگر کسی فرصت و توانایی پاسخ را داشته باشد می تواند به شما پاسخ دهد نه این که تا شما سوال خود را مطرح نمودید حتما یکی از ایشان باید بلافاصله به شما پاسخ دهد! شما می توانید برای انجام کارهای اورژانسی خود (مانند بنده و دیگران) از خدمات بازارچه که البته نیازمند پرداخت وجه هستند استفاده کنید. اما در رابطه با مشکلی که شما مطرح کردید و راه حل آن، به نظر پاک کردن صورت مسئله می آید و باید ماژول توسط نویسنده(گان) آن مورد بررسی و احتملا رفع مشکل اشاره شده گردد. زیرا که اگر شما از درصد برای تخفیف در یک گروه مشتری یا یک محصول استفاده کنید، خواه ناخواه با اعدادی با اعشار مواجه خواهید شد و باز مشکلی که مطرح کرده اید نمایان می شود! با آرزوی بهروزی نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
lovebird ارسال شده در خرداد 28، 2015 مالک گزارش Share ارسال شده در خرداد 28، 2015 با سلام مجددمشکل اورژانسی بود و من از پشتیبانی زرین پال کمک گرفتم.این جواب اونها بود و درست هم بود. اما این چیزی که شما میگید هم منطقی و درسته و احتمال بروزش هست. حالا چکار باید کرد...!؟زرین پال که با تومان کار میکنه. آیا اگه من سیستم قیمت دهی توی فروشگاهم رو تومان کنم، مشکل حل میشه...!؟لطفا اگه راهی به ذهنتون میرسه راهنماییم کنید. ممنون نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
hidden ارسال شده در آبان 13، 2016 گزارش Share ارسال شده در آبان 13، 2016 سلام من از ماژول اختصاصی زرین پال برای درگاه اختصاصی استفاده میکنم نمیخوام واحد پول فروشگاه رو تومان کنم خواهشمندم کمک کنید من سرچ کردم به این تاپیک رسیدم ک به مشکل من نزدیک بود.... الان چیکار کنم توی فروشگاه ریال باشه پرداخت تومان درست نمایش داده بشه نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
پست های پیشنهاد شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .