رفتن به مطلب

lovebird

عضو انجمن
  • تعداد ارسال ها

    15
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

lovebird's Achievements

عضو تازه وارد

عضو تازه وارد (2/6)

2

اعتبار در سایت

  1. با سلام مجدد مشکل اورژانسی بود و من از پشتیبانی زرین پال کمک گرفتم. این جواب اونها بود و درست هم بود. اما این چیزی که شما میگید هم منطقی و درسته و احتمال بروزش هست. حالا چکار باید کرد...!؟ زرین پال که با تومان کار میکنه. آیا اگه من سیستم قیمت دهی توی فروشگاهم رو تومان کنم، مشکل حل میشه...!؟ لطفا اگه راهی به ذهنتون میرسه راهنماییم کنید. ممنون
  2. واقعا که !! چقدر پاسخ دادین...!! مشکل حل شد. این توضیح رو واسه کسانی مینویسم که ممکنه با همین مشکل مواجه بشن. علت بروز اشکال، نابرابری رقم ارسالی به درگاه زرین پال و رقم مورد تراکنش واقع شده است. 1000 ریال # 1001 ریال زرین پال بر اساس تومان کار می کند و لذا رقم 1001 ریال را که می خواهد به تومان تبدیل کند میشود 100 تومان و آن 1 ریال را حذف کرده و تراکنش را بر اساس 100 تومان انجام می دهد. وقتی که نتیجه را به فروشگاه شما بر میگرداند، فروشگاه شما با مغایرت عددی مواجه می شود و لذا پیغام خطا می دهد و این در حالیست که تراکنش با موفقیت از طرف زرین پال انجام شده است. راه حل: رقم ها توی فروشگاهتون یا باید بر اساس تومان باشد و یا اگر ریال استفاده می کنید حتما مضربی از 10 باشد. به عبارتی رقم سمت راست ریالی شما 0 باشد نه سایر ارقام. مثلا 158009 ریال مشکل ایجاد می کند و می بایست 158000 ریال را استفاده کنید. با تشکر
  3. با عرض سلام و تبریک سال نو من ماژول بانکی زرین پال رو روی فروشگاهم (پرستا شاپ نسخه 1.6.0.6 ) نصب کردم. از طریق سایت زرین پال کارهای لازم شامل ثبت نام و فعال سازی درگاه رو هم انجام دادم. برای تست درگاه، به یکی از محصولاتم قیمت دلخوله 1000 ریال با هزینه ارسال 1 ریال (برای ارسال از طریق پیک موتوری) رو انجام دادم. (مجموعا رقم 10001 ریال) در مرحله پرداخت گزینه پرداخت از طریق درگاه زرین پال رو زدم. با موفقیت وارد درگاه زرین پال و بعد درگاه پارسیان شدم. تراکنش با موفقیت انجام شد و مبلغ 1000 ریال از کارت بانکیم کسر و به حساب زرین پال واریز شد. اما در بازگشت به فروشگاه پیعام خطای "خطای پرداخت" برای مشتری ارسال شد. (مطابق قسمت شماره 1 تصویر پیوست) سؤالات: مشکل چیه؟ و چطور باید فع بشه؟ چرا با وجود اینکه مجموع رقم پرداختی 1001 ریال بوده اما با رقم 1000 ریال به درگاه منتقل شدم؟ برای پیشگیری از موارد مشابه چکار کنم؟ ممنون
  4. من ماژول پیشرفته به‌روز رسانی محصولات رو خریداری کردم. بعد نصب وقتی وارد پیکربندی میشم تا ازش استفاده کنم، تا مرحله 3 پیش میره اما توی مرحله دانلود کار نمیکنه. هرچی دکمه دانلود رو میزنم فایل خروجی رو واسم دانلود نمیکنه. مشکل چیه؟ چکار باید بکنم؟ لطفا راهنماییم کنید. با تشکر
  5. با سلام در خصوص اطلاع رسانی از طریق ایمیل مشکل دارم و نمیدونم چطور باید رفعش کنم. لطفا راهنمایی کنید. قبل از هر چیز بگم که توی موضوعات و مشکلات مطرح شده در فوروم گشتم اما چیزی پیدا نکردم. واسه همین موضوع ایجاد کردم...! و اما مشکل: کلیه ایمیل هایی که از طرف سایت برای مخاطب اعم از مشتریان ثبت نام کرده و یا کاربران مهمان ،‌می بایست ارسال شود، تماما به جای اینکه برای آنها ارسال شود برای من که ادمین هستم ارسال می شود. ضمنا فرمت تمام ایمیل های ارسالی هم به هم ریخته و همراه با کدهای اچ تی ام ال است. من این موضوع رو با هویت و ایمیل های مختلف تست کردم. متأسفانه همش به ایمیل ادمین و آن هم به صورت نامشخص ارسال می‌گردد. ایمیلی با موضوع: Mail Delivery System و از طرف: Mailer-Daemon@mandane.hostcream.com مثلا وقتی به عنوان 1 عضو سایت که مثلا کلمه عبورش را فراموش کرده و لینک آن را کلیک کرده اقدام می کنم، سایت اعلام می کند که ایمیلی برای شما در این خصوص ارسال گردید. اما آن ایمیل فقط برای ادمین ارسال می شود و البته به صورت در هم برهم و هیچ ایمیلی برای آدرس مورد نظر ارسال نمی شود. این در حالی است که کاربر قبلا با ایمیل اختصاصی خود در سایت ثبت نام کرده...! همینطور برای سایر موارد و کلیه اطلاع رسانی های ایمیلی لطفا راهنمایی کنید که آیا باید تنظیمات خاصی را انجام دهم؟ آیا ماژول خاصی باید نصب کنم؟ فرمت بندی محتوای ایمیل چگونه قابل انجام است؟ لطفا جامع پاسخ بدین تا از مراجعات و سؤالات بعدی جلوگیری شود. ممنون از راهنماییتون
  6. lovebird

    عدم نمایش صفحه

    مشغول نصب ماژول ها بودم، که نمیدونم بعد نصب کدوم یکی یهو توی باز شدن صفحه با پیغام زیر مواجه شدم: Internal Server Error The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request. Please contact the server administrator, webmaster@leevgallery.ir and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error. More information about this error may be available in the server error log. Additionally, a 500 Internal Server Error error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. حالا دیگه هیچ صفحه ای باز نمیشه. لطفا راهنماییم کنید.
  7. دوست عزیز این شکل از باب مزاح بود من اینجوریم و اما در مورد مشکل: با اینترنت اکسپلورر هم چک کردم. بازم مشکل پا برجاست. این از نصب برنامه روی هاست و اما نصب روی سرور لوکال رو کامپیوتر خودم (یرور لوکال) که نصب کردم این مشکل عدم نمایش آیکون وجود نداره اما در عوض فارسی نیست و نوشته ها انگلیسیه...!! البته الان کل فایلها رو از روی هاست پاک کردم و میخوام دوباره نصب کنم. اما یه مشکلی که همیشه موقع نصب وجود داره اینه که فقط تا 12% پیش میره و در مرجله ساخت جداول بانک اطلاعات ارور میده. فقط وقتی که نصفه شب نصب میکنم درست نصب میشه، اونم به شرطی که قبلش هاست به درخواست من و از طرف پشتیبانی هاست ریست شده باشه...!!!!! موندم دیگه چکار کنم...!
  8. من از firefiox نسخه 34.0 استفاده میکنم که به روز هست. با این حال باز هم مشکل پابرجاست. لازم به ذکر است که در ابتدای نصب فروشگاه مشکلی وجود نداشت اما بعد از آپدیت کردن ماژول ها دیگه آیکون ها هم در سایت و هر در تمام بخش های مدیریت نمایش داده نمیشه. ضمن اینکه صفحه هم از عرض اسکرول میشه.
  9. پس مشکل کجاست؟ دوستان کمک کنید.
  10. lovebird

    عدم نمایش آیکون ها

    من پرستا شاپ 1.6 جدید رو نصب کردم. بعد از نصب 2تا اشکال بوجود اومده: 1- آیکون ها هم در سایت و هم در قسمت مدیریت نشون داده نمیشه (مطابق تصویر) 2- صفحه از پایی اسکرول شده لطفا راهنمایی کنید. آدرس: www.leevgallery.ir
  11. با سلام من اقدام به نصب نسخه دوم بر روی هاست کردم. اما در مرحله آخر نصب، توی مرحله ساخت جدول های بانک اطلاعات خطا میده (مطابق فایل پیوست) لطفا راهنمایی کنید. لازم به ذکر است که قبلا توی نصب با این مشکل مواجه نشده بودم. حتی روی سروز لوکال (روی کامپیوتر خودم) هم تست کردم مشکلی نداشت. اما روی هاستم مشکل داره.
  12. سلام منم مشکل شما رو دارم. (پرستاشاپ 1.6 و درگاه زرین پال) اگه تونستین مشکلتون رو حل کنید، بگید تا منم انجام بدم. ممنون
  13. سلامبله واسه تست وزن دادم، اما بازم فعال نیست در مورد مدیریت پیشرفته موجودی اطلاعی ندارم. توضیح بدید. باید فعال باشه یا غیرفعال، از کجا باید چک و تنظیم کرد...؟ ممنون
  14. سلام دوست عزیز من هم مشکل شما رو دارم. اگه تونستین مشکلتون رو حل کنید من رو هم راهنمایی کنید تا منم انجام بدم. ممنون
  15. با سلام من مراحل نصب پنل پستی فروتل رو انجام دادم. ماژول نصب شد. اصلاحیه را هم اعمال کردم. اما در فرآیند ثبت سفارش توسط مشتری در مرحله انتخاب حامل پیغام میده که: ------------------- 1 خطا وجود دارد هیچ حاملی برای ارسال به آدرس انتخابی شما موجود نمی باشد.----------------------- چکار باید بکنم. لطفا راهنماییم کنید. با تشکر
×
×
  • اضافه کردن...