رفتن به مطلب

عدم حذف محصول ناموجود از «سبد خرید رها شده»


پست های پیشنهاد شده

وقتی یک نفر یک محصول «موجود» رو به سبد خرید اضافه کنه اما سفارش رو ثبت نکنه و سبد رو رها کنه،

بعد یک نفر دیگه بیاد همون محصول رو به سبد خریدش اضافه کنه و سفارش رو ثبت کنه و خرید رو تکمیل کنه و در نتیجه اون محصول «ناموجود» بشه،

بعد نفر اول بیاد سراغ سبد خریدش اولاً که محصول هنوز تو سبد خریدش وجود داره. دوماً که پرداخت هم به صورت کامل میتونه انجام بده (ماژول پی لاین در حال حاضر). 

 

من وقتی سفارش ثبت شده دیدم که وضعیت سفارش «ناموجود» بود تعجب کردم و از شخص پرسیدم چطور محصول ناموجود رو به سبد اضافه کردی، گفت قبلا اضافه کرده بودم.

 

راه حل این مشکل چیه؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تا وقتی که ادمین سبدهای ناتمام رو حذف نکرده و مشتری هم سبد خریدش رو پاک نکرده خب توی کش مرورگر مونده و می یاد خرید می کنه می ره

اگر شما ادمین سبد رو حذف کنی و مشتری بیاد خرید کنه که می تونه، خطای محصول موجود نیست رو دریافت می کنه و پول هم از حسابش کسر می شه چون موقع برگشت این خطا رو می ده

راهی که من بهش رسیدم این هست که سفارشات رو هر هفته یک بار پاک می کنم و زیر یک هفته رو می گذارم بمونه

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خب این راه حل رو که همه انجام میدیم. ولی باید راه سیستمی براش وجود داشته باشه. معقول نیست این کار. خیلی هم کار سخت و طاقت فرساییه. 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

در حال بارگذاری


  • کاربران آنلاین در این صفحه

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

×
×
  • اضافه کردن...