amirrzd ارسال شده در مهر 20، 2015 گزارش Share ارسال شده در مهر 20، 2015 وقتی یک نفر یک محصول «موجود» رو به سبد خرید اضافه کنه اما سفارش رو ثبت نکنه و سبد رو رها کنه،بعد یک نفر دیگه بیاد همون محصول رو به سبد خریدش اضافه کنه و سفارش رو ثبت کنه و خرید رو تکمیل کنه و در نتیجه اون محصول «ناموجود» بشه،بعد نفر اول بیاد سراغ سبد خریدش اولاً که محصول هنوز تو سبد خریدش وجود داره. دوماً که پرداخت هم به صورت کامل میتونه انجام بده (ماژول پی لاین در حال حاضر). من وقتی سفارش ثبت شده دیدم که وضعیت سفارش «ناموجود» بود تعجب کردم و از شخص پرسیدم چطور محصول ناموجود رو به سبد اضافه کردی، گفت قبلا اضافه کرده بودم. راه حل این مشکل چیه؟ نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
moghimi ارسال شده در مهر 20، 2015 گزارش Share ارسال شده در مهر 20، 2015 تا وقتی که ادمین سبدهای ناتمام رو حذف نکرده و مشتری هم سبد خریدش رو پاک نکرده خب توی کش مرورگر مونده و می یاد خرید می کنه می رهاگر شما ادمین سبد رو حذف کنی و مشتری بیاد خرید کنه که می تونه، خطای محصول موجود نیست رو دریافت می کنه و پول هم از حسابش کسر می شه چون موقع برگشت این خطا رو می دهراهی که من بهش رسیدم این هست که سفارشات رو هر هفته یک بار پاک می کنم و زیر یک هفته رو می گذارم بمونه نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
amirrzd ارسال شده در مهر 23، 2015 مالک گزارش Share ارسال شده در مهر 23، 2015 خب این راه حل رو که همه انجام میدیم. ولی باید راه سیستمی براش وجود داشته باشه. معقول نیست این کار. خیلی هم کار سخت و طاقت فرساییه. نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
پست های پیشنهاد شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .