moon ارسال شده در فروردین 16، 2016 گزارش Share ارسال شده در فروردین 16، 2016 با سلام من موقع ایجاد حساب کاربری جدید از خود سایت، با پیام زیر مواجهه میشم ( منوی ورود به حساب - بالاسمت چپ صفحه / ایجاد حساب کاربری جدید ) TECHNICAL ERROR: unable to load form. Details: Error thrown: [object Object] Text status: parsererror در ضمن من از قالب پیش فرض و نسخه 1.6.1.2 پرستاشاپ که از سایت ipresta دانلود کردم استفاده می کنم بابت این خطا تو انجمن گشتم. پاسخی پیدا نکردم. در موارد مشابه گفته بودند تیکت بزنیدمن تیکت هم زدمجناب رستم پور فرمودند در انجمن مطرح کنم. از طریق پنل مدیریت کاربر ایجاد میشه و مشکلی نداره. و اگه اونجا یوزر بسازم بعد میتونم باش لاگین کنم ولی از خود سایت مشکلی رو که گفتم داره و کاربر نمی تونه ثبت نام کنه ممنونم نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
ramtin2025 ارسال شده در فروردین 16، 2016 گزارش Share ارسال شده در فروردین 16، 2016 سلامنیاز به بررسی فنی داره تا مشخص بشه چه خطایی داره موفق باشید نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
moon ارسال شده در فروردین 16، 2016 مالک گزارش Share ارسال شده در فروردین 16، 2016 سلامنیاز به بررسی فنی داره تا مشخص بشه چه خطایی داره موفق باشیدبررسی فنی رو از کجا باید پیگیری کنم؟ من تیکت زدم ولی جواب آقای رستم پور این بود بهمن رستمپور - در تاریخ 26/10/94 18:10سلام و درودلطفا سوالات عمومی خود را در انجمن پشتیبانی مطرح نمایید ، بخش پشتیبانی و تیکت صرفا برای خدمات تجاری طراحی شده استبا تشکر نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
admin ارسال شده در فروردین 17، 2016 گزارش Share ارسال شده در فروردین 17، 2016 در ادامه تیکتتون بنویسید که درخواست بررسی فنی دارید تا کارشناسان راهنماییتون کنند نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
moon ارسال شده در فروردین 18، 2016 مالک گزارش Share ارسال شده در فروردین 18، 2016 در ادامه تیکتتون بنویسید که درخواست بررسی فنی دارید تا کارشناسان راهنماییتون کنندبا سلام و وقت بخیریکی از دلایلی که من پرستاشاپ رو انتخاب کردم این بود که خیلی تعریف پشتیبانی اش رو شنیده بودم تا الان همه ی تلاش ام رو کرده بودم همه مشکلاتم رو از طریق سرچ در انجمن حل کنمالان که بعد از سه ماه برای اولین بار دارم مشکل ام رو مطرح می کنم اینجا گفته میشه درخواست فنی بزنم.بخش تیکت هم بعد از 24 ساعت به من جواب نمیده . ( البته قبلا هم یه بار دیگه تیکت زدم که تو پیام های قبلی جوابش رو نوشتم) الان من باید چکار کنم.مشکل من یه چیزی مثل شکل و قیافه یا ظاهر سایت نیست که سایت بتونه با اون ادامه کار بدهالان در اساسی ترین بخش که مشکل ثبت نام کاربر هست مشکل دارمیعنی هیچ کس نمیتونه تو فروشگاه من عضو بشه چون قالب نخریدم تیکت جواب من رو نمیده یا علت دیگه ای داره؟ چون به من میگن بخش تیکت برای خدمات تجاری هست.اگر دلیل اش هزینه نکردن هست خب باید این موارد حل بشه و سایت راه بیفته تا من اقدام به هزینه های بعدی بکنم. نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
moon ارسال شده در فروردین 18، 2016 مالک گزارش Share ارسال شده در فروردین 18، 2016 نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
moon ارسال شده در فروردین 18، 2016 مالک گزارش Share ارسال شده در فروردین 18، 2016 دوستانماژول " محصولات هم شاخه" رو غیر فعال کردماون خطایی که گفتم و مشکل ثبت نام کاربر حل شد ماژول "محصولات هم شاخه" از ماژول های خود پرستاشاپ هست . من فقط فعال اش کرده بودمکسی می تونه راهنمایی کنه که چه ارتباطی بین این خطا و این ماژول هست و چجوری میتونم اصلاح اش کنمماژول خوبیه برای صفحه محصول و بهش احتیاج دارم متشکرم نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
admin ارسال شده در فروردین 19، 2016 گزارش Share ارسال شده در فروردین 19، 2016 دوست عزیزم بخش تیکت برای پشتیبانی غیر رایگان و یا پشتیبانی محصولاتی هست که از بازارچه خریداری میشهاگر بهتون گفتم تیکت بزنید برای بررسی فنی به این جهت بوده که برخی از مشکلات رو نمیشه ندیده و بدون تست رفع کرد. حالا شما مختارید در انجمن پست ارسال کنید و منتظر باشید تا اگر کسی مشکل مشابهی داشته یا میدونه مشکل شما از چی ناشی شده راهنماییتون کنهاین که میفرمایید چون از پرستاشاپ استفاده میکنید نباید وجهی بابت رفع مشکلات شما دریافت بشه بنظر کمی بی انصافی و غیر منطقی میاد چرا که شما پرستاشاپ رو هم رایگان دانلود میکنید و پولی بابت اون نمیدید نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
moon ارسال شده در فروردین 19، 2016 مالک گزارش Share ارسال شده در فروردین 19، 2016 سلام و وقت بخیرنه ،سوء تفاهم نشه. من اصلا نگفتم نباید وجهی دریافت بشهسوال من این بود که چون هزینه ای پرداخت نکردم به سوال های من دیر جواب داده میشه یاخیر. دیشب ساعت 23 آقای دانوش جواب تیکت من رو داده بودند و من هم دیرتر چک کردم. و تازه اونجا به من گفتن بسته ی درخواست فنی بخرم. ازشون هم ممنون هستم که وقت گذاشتند.ولی من قبل از پیام ایشون اتفاقی ماژول رو غیر فعال کردم و مشکلم حل شد.کاش از همون اول بخش تیکت همین پاسخ رو میدادند که چند روز منتظر نباشم و حتما بسته ای که ایشون گفتن رو می خریدم قصد ندارم موضوع رو ادامه دار کنم. چون می دونم شما و همه همکاران زحمت زیادی می کشید .ولی به هر حال اولین مشکلی که من برخورد کردم به این طریق حل شد. بابت ماژول "محصولات هم شاخه" راه حلی وجود داره به نظر شما؟ اصلا تا به حال باعث مشکلی مشابه مشکل من شده یا خیر؟ نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
moon ارسال شده در فروردین 30، 2016 مالک گزارش Share ارسال شده در فروردین 30، 2016 علت مشکلی که پیش واسه من پیش اومد رو میگذارم شاید بعدها بدرد کسی بخوره من یه خط بلنک بالای تمام صفحات سایتم ایجاد شده بود به علاوه ی اینکه بخش ثبت نام کاربری جدید هم خطا می داد و نمیتونست ثبت نام کنه اولش فکر کردم مشکل از ماژول "محصولات هم شاخه " است چون با غیر فعال کردن اش مشکلم حل میشد که در پیام های قبلی هم نوشته بودممنتهی این بنده خدا هم تقصیری نداشته مشکل از ماژول دیگری بود که برای نمایش دسته بندی ها از سایت های خارجی پرستایی گرفته بودم و یکی از عبارتهای لاتین اون رو به جای ترجمه فارسی یک space زده بودم که در صفحه اصلا هیچ title ای رو نشون نده و باعث این مشکلات شده بود. با پر کردن بخش ترجمه دوباره سایت به وضعیت اولیه برگشت. ماژول محصولات هم شاخه رو هم فعال کردمموفق باشید94/11/11سلام و وقت بخیرنه ،سوء تفاهم نشه. من اصلا نگفتم نباید وجهی دریافت بشهسوال من این بود که چون هزینه ای پرداخت نکردم به سوال های من دیر جواب داده میشه یاخیر. دیشب ساعت 23 آقای دانوش جواب تیکت من رو داده بودند و من هم دیرتر چک کردم. و تازه اونجا به من گفتن بسته ی درخواست فنی بخرم. ازشون هم ممنون هستم که وقت گذاشتند.ولی من قبل از پیام ایشون اتفاقی ماژول رو غیر فعال کردم و مشکلم حل شد.کاش از همون اول بخش تیکت همین پاسخ رو میدادند که چند روز منتظر نباشم و حتما بسته ای که ایشون گفتن رو می خریدم قصد ندارم موضوع رو ادامه دار کنم. چون می دونم شما و همه همکاران زحمت زیادی می کشید .ولی به هر حال اولین مشکلی که من برخورد کردم به این طریق حل شد. بابت ماژول "محصولات هم شاخه" راه حلی وجود داره به نظر شما؟ اصلا تا به حال باعث مشکلی مشابه مشکل من شده یا خیر؟ نقل قول لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
پست های پیشنهاد شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .